Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

V tvojí hlavě

02. 09. 2003
1
0
1719
Autor
Kombajn

Tohle je pravděpodobně moje poslední dílo, které sem dávám. Události poslední doby na tomto místě, cenzura, ohlasy mých známých... Ačkoliv mi nebylo nic cenzurováno, nemohu s tím souhlasit. Odmítám sledovat nastupující omezení. Moc v rukách jediného vůdce není nikdy dobrá. Asi tu nebude moc lidí, kteří jsou aktivní déle než já. Ti co tu trávili čas v dobách kdy jsem tu začínal a publikoval jistě chápou. Domovská atmosféra zmizela. Když Olda opustil své dítě (věřím, že nemohl jinak a dlouho rozmýšlel), čekal jsem změny. Ale jsou lidé, kteří předčili i moje nejhorší očekávání... Přesto bych chtěl všem lidem, které díky Písmákovi znám, poděkovat. Taky bych chtěl poděkovat Oldovi a všem kteří Písmáka v minulosti podporovali. Snad se sejdeme v lepších časech někde jinde.

Je tu jen chlad a zima.

Meluzína šeptá mi do ucha.

Tajná slovíčka.

Snad jeho mysl neslyší.

Z dálky ozývá se pískot ega.

Tropí povyk.

Aby se něco dělo.

A nabubřelé ego se roztahuje.

Ničí vše co mu stojí v cestě.

Alibismus pro účely dogmatu.

Pozice moci ubijí světlo.

Až nakonec všude...

jen nápis zbude...

ZABEDNĚNO!

 


Lyryk
03. 09. 2003
Dát tip
cenzura, ohlasy mých známých... Ačkoliv mi nebylo nic cenzurováno

Odchod
03. 09. 2003
Dát tip
Humble, Projekt sa rozbieha v Piatok - to je pravda.

Kombajn
03. 09. 2003
Dát tip
lyryk: poslyste pane.... i dite s podprumernou inteligenci by pochopilo, ze hlavne vas se tyka tato basen... a k te cenzure... nemusis nic cenzurovat primo me, staci ze vim, ze to delas jinym lidem, proste je to neco, u ceho nehodlam mlcet. a to je posledni slovo smerem k tobe nechci zabrednout do lacinych slovnich prestrelek s nekym jako ses ty. to radej budu mlcet.

Dash_707
02. 09. 2003
Dát tip
:o)

Danny
02. 09. 2003
Dát tip
já taky zvažuju že půjdu o Doom dál.... ...jeden odbedněný Tip

drfaust
02. 09. 2003
Dát tip
"-)

Humble
02. 09. 2003
Dát tip
V pátek se prý že má rozběhnout
Omlouvám se, zapomněl jsem uvozovky, tak tedy má se www.pismak.net, hned se tam zajdu podívat...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru