Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Auto II.

29. 10. 2003
14
0
4308

Včera mi bylo tak bídně, že jsem musela napsat, jak moc blbě se cejtim. Ráno jsem se probudila zase jako nezdolná optimistka a tak jsem přidala poslední větu :-)))

 

Ježiš, to je bolest! Zaťala jsem nehty do stehen a vytrhla z nich kusy masa. Už tři dny ležim v týhle díře a nemůžu se skoro pohnout. Ležim na zemi, ne, na nějaký dece a krvácim. Přemejšlim, jak je lidský tělo dokonalý. Teda aspoň to moje jo. Tři dny a tři noci nejim, nespim, jen ze mě pořád někde teče krev. Tři dny a tři noci a ještě jsem úplně neumřela. A taky zima je tu příšerná. Tak jsem ty dva studený kusy masa přitiskla na opuchlý oči a jazykem jsem chytala krvavý stroužky, který z nich vytejkaly. Pitnej režim. Za živa jsem ho úzkostlivě dodržovala a teď mě případná dehydratace děsí. K smíchu. Abych umřela s krásnou pletí. To už je fuk, chci pít, mám žízeň. Nacpala jsem to maso do pusy a jako pavouk vycucává mouchu, vysávala jsem já z něj krev. S tim syrovým masem v puse jsem dostala hlad. Po mase jsem většinou hlad nedostávala. Jsem přeborník v dietách a hladovění, hlad jsem dostávala po uhlohydrátech. Divný. Ale dostala jsem ho. Ale, panebože, přece nesežeru sama sebe za živa! Ale když mám HLAD HLAD HLAD! Trhala jsem zubama maso na kousky a bez žvejkání jsem ho rychle polykala. Jídlo se má žvejkat. Každý sousto sedmdesátkrát přežvejkat, než ho člověk spolkne. Je to zdravý a taky se potom po tom jídle netloustne. V krátký chvíli jsem spolykala všecko to maso, chladilo mě v břiše a chtělo se mi zvracet a moje šílený ruce, jako by se osamostatnily v myšlení, znova se zatínaly do stehen, prsty pronikaly masem v otevřených ranách a trhaly ho a nesly k ústům a já to maso zase polykala hladově a nenasytně, až jsem kašlala a dávila se a konečně zvracela. Tak jsem to břicho plnila a vyprazdňovala střídavě pořád dokola, až už jsem neměla ani hlad, ani žízeň, břicho bylo plný a mně bylo zle, zle z toho, že jsem jedla syrový maso, zle z toho, že to maso bylo lidský a nejvíc zle z toho, že bylo, probůh, moje! A tak jsem umřela. Konečně jsem chcípla bolestí a hnusem a pochopila jsem, že člověk se svou vlastní recyklací na živu neudrží.


sgt_Hakon
19. 12. 2003
Dát tip
fuuj to vůbec není pěkné.... ale znám morbidnější povídky... (asi jsem to už četl, mě tak napadá...)

sgt_Hakon
19. 12. 2003
Dát tip
no jasně už jsem to tam psal... :)

Kastel
27. 11. 2003
Dát tip
Jo, pěkné a veselé - jak to mám rád :o), ale s tou recyklacá - jako Čonkin - na kilo hoven kilo cukru - a jak píše :o) T

to si radši urvu kus stehna :-))))) a bez soli :-)))

gASK
12. 11. 2003
Dát tip
Nevím co si o tom mám myslet, asi to budu muset nechat nejdříve trošku uležet - jen aby to zatím nezačalo nějak zatouchat nebo tak něco;) Jinak stylově se mi to líbí, krásně syrová smršť slov a pocitů, skoro se tu svíjím na zemi;) Možná, že by mi měl něco napovědět ten název, a protože si nejsem jist, vyrážím pátrat po stopách Auta I....třeba se tam něco dozvím:)

nedozvíš :-))))) auto jedna a auto dvě vůbec nesouvisí, jen takovej žertík :-)

gASK
12. 11. 2003
Dát tip
Ale souvisí, i když možná jen v mé hlavě - Auto jedna je jasný, tam to čiší z toho díla - jsou to TVÉ ruce a TVÉ tělo....a v Auto dvě jsou to taky TVÉ ruce a TVÉ tělo, i když to nejspíše není autentický (nebo jsi nemrtvá?:)....co ty na to?

ne, já jsem neživá :-)))))

gASK
12. 11. 2003
Dát tip
Až tak? Tomu nevěřím! Kdybys nežila, nikdy bys nemohla psát takovýhle krásný dílka:)))

právě naopak :-)))

gASK
12. 11. 2003
Dát tip
Jak naopak? Tak jo, zkusím si otočit monitor.....hmm, nic, tak teď otočím sebeb.....hmm, zase nic...........tak už nevím:) Tím chceš říct, že protože nežiješ tak píšeš takhle skvěle? Neomžené:))

gASK
12. 11. 2003
Dát tip
To mělo být nemožné:))...ale neomžené to bude třeba taky....kdo ví?

omžené :-))) já nevim, jestli píšu tak skvěle, ale píšu tak jenom, když mám depky, když je nemám, píšu daleko hůř :-)))

gASK
12. 11. 2003
Dát tip
Tak už to chodívá, holt když se člověk raduje a je šťastnej tak nemá moc času a nálady o tom psát:) To si to štěstí a radost raději hojně užívá......aspoň já to tak dělám:)))

ale on je třeba i čas i nálada, ale padaj ze mě děsný sladký kýče :-)))

gASK
12. 11. 2003
Dát tip
Tak to jo, to je zlý...kdyby to byly sladký koláče, to by byla jiná:)) Ono to jen kýčovitě třeba vypadá, protože je to tak sladký a šťastný a veselý:)

když to kýčovitě vypadá, tak to kýč je, ne? :-))))) a tak já budu radši pect ty koláče :-))))) když budu šťastná :-)

gASK
12. 11. 2003
Dát tip
Tak jo, a nezapomeň na nás chudé studenty nebo alespoň na mne jako na zástupce druhu a pošli mi na ně avízko:))) Není všechno zlato co se třpytí a není všechno kýč co je kýčovité...nebo ne?

asi jo, je :-) a na koláče se avíza neposílaj, na koláče se prostě přijde, když voní :-)))

Kandelabr
09. 11. 2003
Dát tip
konečně jsem to přečetl. je to vskutku masivní :) je to příjemně hnusné, nicméně to posunutí do spirituální roviny mě příliš nenadchlo. proč se někdo nemůže sežrat jen tak? :) taky jsem si říkal co tam dělá to auto :) neboj nakonec jsem to pochopil :)

Jaká spirituální rovina?

Kandelabr
09. 11. 2003
Dát tip
no to že tu hrdinku identifikuješ jako sebe samu, pak to pozbývá realičnosti a přechází do rovinny spiritualní nebo symbolické. blbost, já vím :) jsem mimo. se omlouvám :)

třeba to neni blbost, asi ne, asi máš pravdu, to mě nenapadlo, ale mně se právě líbilo to: Konečně jsem chcípla! Kdyby tam bylo Konečně chcípla, bylo by to krutý, ne? :-)

Kandelabr
09. 11. 2003
Dát tip
nevadí mi to že je to v první osobě (naopak,je to tak sugestivnější), prostě spíš ta asociace s tebou a s tím co o tom pak píšeš v kritikách. vim že bych se od toho měl oprostit, ale chtěnechtě mi z toho vychází spíš kanibalismus jako symbol, než jako zvrhlé požíraní lidí. a ja se tak těšil na to druhé :) moc se v tom plácám.

No ono to spíš vůbec nemá s kanibalismem nic společnýho :-))))) je to jenom taková zoufalá nálada :-)))

Kandelabr
09. 11. 2003
Dát tip
no právě :)

BLBLBL, no a co :-))) mně nic jinýho ne a ne napadnout :-)))))

Kandelabr
09. 11. 2003
Dát tip
ale však já ti to nevyčítám :) (a já se tak těšil fňuk fňuk :) )

No, přesto jsem myslela, že to zas tak špatný neni :-(((

Kandelabr
09. 11. 2003
Dát tip
však já neříkám, že je to špatné!

No vůbec ohlas neni takovej, jakej jsem čekala :-)))))

Kandelabr
09. 11. 2003
Dát tip
na to se vykašli...a když bude nejhůř, uřízni si ucho :) (hele, nesežral ho on pak? :) )

Kdo?

Myslíš Gogh??? Ne, sežrala mu ho nějaká štětka :-)

Kandelabr
09. 11. 2003
Dát tip
to je hrozné, člověk si ani nemůže o samotě sežrat ucho! :)

ty můžeš :-)))

Áda116
08. 11. 2003
Dát tip
Ještě, že je tam ten prolog. povedené ;-)

to neni vono, sníst někoho jinýho, to už bylo i zfilmovaný :-)))))

sgt_Hakon
03. 11. 2003
Dát tip
no mě trefí.. něco podobný jsem někde četl ale bylo to, že bratr v šílené zomě v horách střepem rozerva bratrovo břicho a pak ho snědl....

yoyo
02. 11. 2003
Dát tip
Týýýjo. Samý maso.....

Jéééééééééé, ahojky, jojíčko! :-)

yoyo
02. 11. 2003
Dát tip
čaues... Teďka toho masa mam až pokrk :-)))) (za 2 měsíce budem pitvaaaat

Ajo :-))))) dobře ti tak :-))))) a jak se ti tam líbí? :-)

DW,Jiřík: Děkuju vám, že jste to prodebatovali za mě, mně nějak neni do povídání :-))) Rowena: Já se taky snažim, ale někdy to nejde a musim to vyhodit ven, vyřvat do lidí.....včera jsem přemejšlela, jestli nejsem blázen. Rozhodla jsem se, že ještě nejsem, ale brzo budu a těšim se na to :-)

Rowenna
31. 10. 2003
Dát tip
Nejsi blázen. Já si tě představuji jako pragmatickou ženskou, kterou občas zdolává něco, co si sama nechce přiznat, že existuje. :-)

Co to znamená, že je někdo pragmatickej? Jestli je to to, co já myslim, že to je, tak to nejsem :-)

Jiřík: A teď mě napadl třetí konec a myslim, že je nejlepší a už opravdu řiká všecko, co má :-) tak na to koukni :-)

j_i_r_i_k
31. 10. 2003
Dát tip
Jeee, tak ted uz je to uplne nejlepsejsiii :)...

žejo :-) jsem spokojená :-)

neni to blbý, to přece neřikám, ale předpokládá se, žes to přečetla, ne? :-))) A nebruč :-)

čekanko, já nebručím, jen mi není do povídání a mrznu. Vidíš a někdy i ty předpoklady jsou špatný.

myslíš, že někdo ani nepřečte, ale jenom zahvězdičkuje? Proč je ti zima? A proč seš smutná?

j_i_r_i_k
30. 10. 2003
Dát tip
No to je na Tobe, esli to zmenis, jen to tvrzeni, ktere mas v zaveru, je samo o sobe nepravdive :)))...

dyk řikám, že vim, ale ptám se, co ty na původní verzi!!!!!

j_i_r_i_k
30. 10. 2003
Dát tip
No původní tvrzení už pravdivé je, což znamená, že mé matematické cítění nefackuje :)))...

Tak je to tam

j_i_r_i_k
30. 10. 2003
Dát tip
Jééé, díky moc :)...

Nevim, proč děkuješ, děkuju já za pomoc

Myslím si to, ale přesně tak si myslím dalších tisíc věcí, které vůbec nemusí být pravdivý. Nevím. Proč je mi zima? Protože tričko je u nás málo a teď mi je víc do povídání, dva svetry to spravily.

DW: Nebuď smutná a pořádně se obleč, taky zatopit by nebylo marný, už je docela zima :-)

j_i_r_i_k
30. 10. 2003
Dát tip
Děkuji za to, že se něco stalo krásnějším, to je přece důvod...

no jo, ale tvou zásluhou a tak si poděkuj sobě :-)))))

čekanko, to je sice nádherné moudro, ale nevezmu ho..ať zatopí někdo jiný, když jsem házela uhlí :) Svetrů ještě mám... Trošku mě zaráží, kde jsi vyštrachala, že jsem smutná ;)

j_i_r_i_k
30. 10. 2003
Dát tip
Dw: spojení "mi není do povídání" je běžně chápáno jako vyjádření smutku - zvláštní, jak to vzniklo? Musí být každý veselý ukecaný? - odtud zřejmě čekančin dojem... čekanka: Děkovat sobě? Za co, jsem, kdo jsem a vše co udělám je jen důsledkem toho, že jsem toho schopen, není možné něco věnovat sobě (no, s tím se asi dá nesouhlasit, tak tedy je to možné, leč pokud je to samoúčelné, je to smutné)...

jiříku, je mi líto, že jsem se špatně vyjádřila nebo použila neobratný obrat. Jistě, že souhlasím, ale "není mi do povídání" může být použito, i když jsem rozčílená nebo to takto používám jen já?

j_i_r_i_k
30. 10. 2003
Dát tip
Dw: A pročpak jsi rozčílená? No, ono spojení může být použito třeba v případě, že Ti prostě není do povídání :)))... Ale v souvislosti s rozčílením jsem ho snad ještě nikdy neslyšel... Mám nějak zafixováno, že rozčílený člověk řve, stěžuje si, když někdo poslouchá... Prostě se verbálně projevuje a do povídání mu rozhodně je... Situace, kdy do povídání není, je spíše výrazem jakéhosi uzavření se, tedy např. při smutku, hlubokém zaujetí konkrétní myšlenkou, ... Uf, tak asi tak :)...

Jiříku, shrnul jsi to po teoretické stránce vskutku nádherně, avšak každý člověk je jiný... Já jsem byla rozčílená a nerada buším do něčeho, co je kolem mě...v tuto chvíli by to byl počítač a tím bych ztratila kontakt s vámi, ...takže závěr, je asi dobře, že jsem byla rozčílená a ventilovala to pouze výdechem... Proč jsem smutná? Maminka mi nechce dát kapesné, abych si mohla něco koupit. :)

Rowenna
30. 10. 2003
Dát tip
Hodně drsný. Pro mě děsivý. Vytahuješ na světlo všechny strachy, které se snažím zahrabat, zasout. Ufff.

KayTee
30. 10. 2003
Dát tip
EHM...fuj ;o))) *

no jo, já vim :-)))

j_i_r_i_k
30. 10. 2003
Dát tip
No, zrovna sedím u kompu a snídám rohlík se salámem... Občas mě děsí, že mě nějak nedokáže nic znechutit, nevím, čím to může být, jestli mám tak malou fantazii? K té poslední větě výtka - člověk se recyklovat samozřejmě dá, jenže to nesmí provozovat sám na sobě, viz zrovna StvNovo "Jsem mrcha, pravila.", které se Ti nelíbilo :)...

V původní verzi bylo:....a pochopila jsem, že člověk sám sebe recyklovat nemůže. Tak mám to opravit, je to jasnější? Když já bych ráda, aby z toho bylo jasný, že nemůže sám sebe recyklovat a tim bejt soběstačnej a přežít!

Četla. *

četla co?

Asi co, když jsem tu, hm?

no asi předpokládám, že ses sem nepřišla vykecávat :-)))))

Je blbý, když k tomu dílku nemám co říci? Mám se opakovat? Líbilo se mi to, proto jsem dala tip - čtivý a ta poslední věta mi tam taky sedla.

Dero
29. 10. 2003
Dát tip
Eh ... ? Brr, poněkud (hodně) morbidní ... najdou se však tací, kteří tento styl ocení. :) Keep smiling ...

StvN
29. 10. 2003
Dát tip
Jé, to je roztomilé. Lepšíš se.

guy
29. 10. 2003
Dát tip
No, bylo to avízováno jako taškařice, tak to tak teda beru :-)), ale tahle je proti tomu prvnímu Autu drobet šťavnatější ....

Hester
29. 10. 2003
Dát tip
Čekyčekyčekyčeky,ty mě zničíš!!! ***

Tyjo, vy jste rychlí, jako bobři!!!!! :-))))) No a neni to taškařice? :-))))) Já vás ničim systematicky všecky :-)))))

Andulka
29. 10. 2003
Dát tip
hm...tady si me prekvapila. Libi se mi to, jak je to napsany...nikoho nehodnotis, neni to ukecany....je to syrove, to se mi na tom libi, i kdyz bys to mohla nekde obcas umirnit...:-) Tu posledni vetu bych zmenila ( treba necim banalnim jako kontrast...naprkl. ze si prezila svoji menstruaci.:-)***

e e, menstruace by byla fakt moc banální. Vtip je v tom, že já se tak občas fakt cejtim. A ta poslední věta, to jsem taky já, nakonec každej průser něčim zlehčim, aby b yl k přežití. Nemůžu na tom změnit ani písmenko :-)

Lunill
29. 10. 2003
Dát tip
Eh... trochu mě děsíš : ) Trochu víc : ) t*

neboj, jsem jen neškodnej psychopat :-)))))

Lunill
29. 10. 2003
Dát tip
: ))) Připomněla jsi mi jednu diskuzi o tom, že když ti někdo řekne neboj, tak se začni strachovat : ) Ale nebojim, jen se tlemim : )

BU BU BU BU!!!!!! Tak se boj! :-)))

Lunill
29. 10. 2003
Dát tip
bojim bojim *elfka se schovává pod stůl* : )))

Jaká elfka?

Lunill
29. 10. 2003
Dát tip
No já : ) (špičatý uši sice nemám, ale to je detail : )

Týhle elfí kultuře já nerozumim :-)

Lunill
29. 10. 2003
Dát tip
To už mám z hraní Dračího doupěte, kde hraju za elfici... nějak jsem se z toho poelfila i já : )

Na to jsem asi už stará.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru