27.04.2004 00:00 K dílu: Nechci Rezavej_řetěz
....a nechci mít flek od špíny na svym štítu....:-)...moje řeč...*T
21.04.2004 00:00 K dílu: Květ Rezavej_řetěz
Dobrý, hezky napsáno...:-)*
16.04.2004 00:00 K dílu: Kouzlo vonavé tyčinky Rezavej_řetěz
Jo, čas ubíhá a člověk si představuje, že se všecky starosti dostaly do tý hromádky popela. Tohle bych, myslim, moh.*
27.04.2004 00:00 K dílu: Až se znásilním Rezavej_řetěz
Jestli už neskrýváš svůj smích a pláč a sklonil ses a poklek - tys pochopil, co city jsou zač: říkají všem, že stále jsi člověk.... A to je právě to, co nejvíc bolí, řek bych.....zatraceně rozumim...*T
29.04.2004 00:00 K dílu: Vanilková Rezavej_řetěz
Musel sem se taky stavit, konečně......a musim říct, že mi bylo potešení číst....-)*T
04.05.2004 00:00 K dílu: Už dost! Rezavej_řetěz
Moc dobrý.....:-)*T
04.05.2004 00:00 K dílu: Cestou se dívej Rezavej_řetěz
S úctou tip....:-)*T
05.05.2004 00:00 K dílu: Proti sebevrahům Rezavej_řetěz
V úctě si dovolim tipnout......*T
05.05.2004 00:00 K dílu: Usíná Rezavej_řetěz
Rád sem se stavil......příjemný čtení...:-)*
05.05.2004 00:00 K dílu: Strom Rezavej_řetěz
Nemam co říct.*T - a výraznej.....
26.05.2004 00:00 K dílu: Rezavej_řetěz
Ech, smutný téma, smutný......:-(*t
05.05.2004 00:00 K dílu: Bolí Rezavej_řetěz
Nejni potřeba vysvětlovat to, co člověk zažil......a tyhle věci patřej k těm neveselejm :-(......je to dobře napsaný.*T
26.04.2004 00:00 K dílu: Rezavej_řetěz
Dobrý....*T
21.05.2004 00:00 K dílu: Ťápoty Rezavej_řetěz
Joo.....pěkněs to trefila.....:-)*t
27.04.2004 00:00 K dílu: ONI Rezavej_řetěz
Stručný, jasný (mně, aspoň si to myslim) a dobrý...:-)*T
28.04.2004 00:00 K dílu: Kdo jsem:-) Rezavej_řetěz
Dobrý, Mou....:-))))))*T
21.05.2004 00:00 K dílu: Flirt Rezavej_řetěz
Hezký, Mou.....vopravdu hezký...:-))))*t
10.05.2004 00:00 K dílu: Sakury Rezavej_řetěz
Pro sakury mam slabost.......dovolim si připojit bezvýznamnej T....:-)
30.04.2004 00:00 K dílu: Kroky Rezavej_řetěz
Podle mýho skromnýho mínění je to výborně napsaný.....:-)*T
11.04.2004 00:00 K dílu: Střep Rezavej_řetěz
Ahoj, mrzí mě, že sem posledně tak brzo uhnil. Aspoň plnim slovo a sem příjemně překvapenej, fakt.*T
14.02.2005 00:00 K dílu: Rezavej_řetěz
Tedy vážení, to je skutečně "kvalita"......jsem tu po delší pauze a nestačím se divit....:-(((((
16.02.2005 00:00 K dílu: Samozvaní géniové na Písmáku Rezavej_řetěz
Vždyť jsem to psal.....:-)
15.02.2005 00:00 K dílu: Samozvaní géniové na Písmáku Rezavej_řetěz
Vysvětli mi tedy, nač jsi reagoval, velmi by mě to zajímalo.....polopaticky a pomalu, prosím, abych to pochopil i já....:-)))....a můžeš k tomu přidat i upřesnění pojmu "nakadeřená gesta a noblesní povzdechy"....:-) Abych nezapomněl, špinění mi laskavě nepodsouvej, takovou reakci jsem po sobě nikde nezanechal....a kdyby ano, řekni kde...:-))
15.02.2005 00:00 K dílu: Samozvaní géniové na Písmáku Rezavej_řetěz
V tomhle směru jsem tedy pozoruhodně nechápavý....:-)...a nehodlám to měnit....:-)
14.02.2005 00:00 K dílu: Samozvaní géniové na Písmáku Rezavej_řetěz
Mno, abych to nějak shrnul - domníval jsem se, že se jedná o seriózně založenou diskusi.....omlouvám se....:-)
14.02.2005 00:00 K dílu: Samozvaní géniové na Písmáku Rezavej_řetěz
Co všechno se nedá povýšit na názor....:-)
14.02.2005 00:00 K dílu: Samozvaní géniové na Písmáku Rezavej_řetěz
Fragile, ten výpad je trochu zbytečný, ne? Jsem si jist, že Styn se dokáže obhájit sám a nepotřebuje k tomu tiskového mluvčího - pokud ano, přičítáš mu ty sám vlastnost, za kterou by se klidně mohl stydět; já v tom navíc nevidím jen problém Empty - Styn, pokud tam nějaký problém je....avi
14.02.2005 00:00 K dílu: Samozvaní géniové na Písmáku Rezavej_řetěz
Inu, Empty, máš svůj kus pravdy, zcela jistě.....ovšem na druhou stranu, měl by ses zmínit i o tom, že pokud je pod některým dílem od nějakého redaktora a výběru - řeknu to opatrně - pozitivní kritika, je tu řada lidí, která si jednoduše netroufne napsat nic jiného, než že je to krásné a tak dále a tak dále.....nejspíš z toho důvodu, aby nebyli považováni za hlupáky. Jsem zdejší podprůměr a jsem na to jaksepatří hrdý - vysvětli mi, jak souvisí můj subjektivní pocit z díla autorova s tím, co jsem (nebo nejsem) schopen stvořit já ...... Úroveň kritik je další věc.....mám pro Tebe jednu lahůdku, a tu bych si nedovolil napsat komukoliv ani jako špatný vtip (od díla tehdy dvanácti či třináctileté dívčiny): 05.12.2003 Miroslawek [Redaktor] nic se nevyrovná tomu vysrat se v klidu v lůně přírody... to je to pravé Místo Jaká je to kritika? Pozitivní, negativní.....?
30.01.2005 00:00 K dílu: Euthanasie ANO či NE Rezavej_řetěz
Samozřejmě, že pozitivní forma komunikace je jednou, nikoliv však jedinou a (bohužel) stěžejní stránkou celé věci; tím bych asi skončil, jelikož se už příliš odkláním od původního tématu.
26.01.2005 00:00 K dílu: Euthanasie ANO či NE Rezavej_řetěz
S tím si dovolím nesouhlasit....nedomnívám se, že by byla chyba jen v komunikaci, leč to je na diskusi jinou a nepříliš optimistickou...
23.01.2005 00:00 K dílu: Euthanasie ANO či NE Rezavej_řetěz
Jednoznačně ano, za mou osobu, abych byl přesnější. Podle mého záleží na tom, jak člověk žije, nebo žil.....jsem dalek toho, abych někoho soudil podle toho, jak zemřel. Nerad bych se Tě dotkl, ale kupříkladu při poslední návštěvě v nemocnici u mé babičky, kdy byla v komatu a do několika hodin se čekal exitus, byla v této fázi a bez vědomí a souhlasu rodiny provedena punkce jaterní tkáně - dokážeš mi jako odborník vysvětlit proč? Naděje na zázrak, nebo se jen někdo učil (bráním se slovnímu spojení "pokusy na lidech")? Hippokratova přísaha se stala obětí dnešní doby - byla doba kamenná, bronzová, železná....a teď je papírová....
01.01.2005 00:00 K dílu: Dobra polovina Rezavej_řetěz
Jestliže někdo ztratí dobrou polovinu, může se stát, že ztratí důvod k existenci, nebo bude žít jen pro nenávist...a obojí je špatně, protože se nakonec ukáže, že šlo o řešení, které nebere v potaz čas. Ale dost úvah, je to na mnohem delší debatu...
13.01.2005 00:00 K dílu: Neoblíbení autoři ? Rezavej_řetěz
Proti zviditelnění neoblíbených nemám já osobně vůbec nic, ale pokud se provede první krok, co s tím druhým, který může (ale, připouštím a doufám, nemusí) následovat, pokud bude některý z kritiků v neoblíbených výrazně převažovat?
03.01.2005 00:00 K dílu: Neoblíbení autoři ? Rezavej_řetěz
Ještě jedna věc, nevím, jestli se to podařilo odeslat, mně to mou odpověď nezobrazilo. Abych nezapomněl, těch vět bylo trochu víc než jedna....:-)
03.01.2005 00:00 K dílu: Neoblíbení autoři ? Rezavej_řetěz
Nemyslím si, že naše debata přerostla v nějaké osobní útoky. V tomto směru je rozhodující především mínění Delahaye a pokud on nenabyl dojmu, že bych na něj nějak útočil (což jsem neudělal), je vše v pořádku. Probírali jsme tu téma jako dva lidé s odlišnými názory (které jsou ostatně od toho, aby se lišily, že, jinak by diskuse byla zbytečná) a ani jeden z nás nemá žádný důvod k nějakému napadání. Jsem překvapen Jeremiaszovou reakcí..... P.S.: Jeremiaszi, Ty toho sneseš opravdu málo.....určitě míň, než já....:-))...a vzhledem k tomu, že o Tobě hovořím, posílám avi, byť nevyžádané.
02.01.2005 00:00 K dílu: Neoblíbení autoři ? Rezavej_řetěz
Ten pocit bohužel nemám, a to tím spíš, že vím, o koho jde. Nejedná se zdaleka o ojedinělý případ. Tvé příspěvky jsem neměl možnost číst, protože se tu už delší dobu nevyskytuji. Psaní mě přestalo bavit, paradoxně díky amatérskému literárnímu serveru. Nikdy jsem nespoléhal na to, že někoho takové chování (snad) přestane bavit. Mluvil jsem tu o tom mockrát a bylo mi okamžitě vpáleno, že nesnesu negativní kritiku, případně, že pořádám hon na čarodějnice a hodlám někoho odněkud vyhazovat. I negativní kritika (pokud je objektivní), musí být podána na jisté úrovni (a oprav mě, kdybych se mýlil). Řada lidí tu evidentně nerozlišuje rovinu objektivní kritiky od roviny osobní a řada lidí také ztotožňuje pojem objektivní kritiky s kritikou negativní, což není jedno a totéž. Kritizuješ systém.....možná by nebylo od věci se zaměřit na lidi... Nemám už čas na to, abych doladil formu svých řádek, takže je to poněkud neuspořádané, za což se omlouvám. Někdy snad naviděnou...
02.01.2005 00:00 K dílu: Neoblíbení autoři ? Rezavej_řetěz
Díky za vysvětlení, ale nebylo nutné......toužíš tedy pod díly číst takové výlevy, jako u oné dvanáctileté dívčiny? To nebudu komentovat.....
02.01.2005 00:00 K dílu: Neoblíbení autoři ? Rezavej_řetěz
Evidentně mluvíme každý o něčem jiném....požádej tedy Zdeňka, ať to pojmenuje "pro autora nežádoucí", když je Ti současný název natolik proti srsti...... Četl jsem celou diskusi....a nezbývá mi, než poukázat na mou první větičku.... Btw.....nikoho neomezuješ ani zařazením mezi neoblíbené, jen mu komplikuješ cestu....
02.01.2005 00:00 K dílu: Neoblíbení autoři ? Rezavej_řetěz
Delahaye, marně pátrám, kde jsem napsal, že jsi to někde tvrdil. Tento názor jsem četl vícekrát a jinde, přišlo mi ale vhodné to sem napsat. Popravdě, Tvoje reakce mi přijde poněkud do ztracena, ale na tom vlastně nesejde. Napadlo mě jen pár řádek, které bych rád doplnil - pokud si někoho zařadíš mezi oblíbené autory, dá se to chápat i tak, že ti, které jsi tam nezařadil, jsou neoblíbení? Pouvažuj nad tím a nech každému jeho právo výběru.....
01.01.2005 00:00 K dílu: Neoblíbení autoři ? Rezavej_řetěz
Kdysi jsem měl možnost tu číst „kritický příspěvek“ od skutečného „kritika a profesionála“; byl určen dvanáctileté dívčině, která (nejspíš podle autora „kritiky“) byla natolik drzá, že si dovolila na Písmákovi zveřejnit popis svého oblíbeného místa. Zlobte se na mě jak chcete, ale kritika ve smyslu, že je třeba si „občas najít místo, kde se lze v klidu vysrat“, je dost ubohá a já osobně bych si něco takového nedovolil napsat pod dílo kohokoliv ani jako krajně nejapný vtip, natož jako kritiku. Naprosto bych tedy chápal, kdyby autor takovéto „kritiky“ byl zařazen mezi neoblíbené autory. Podle mého názoru je pro úroveň serveru rozhodující nejen kvalita zveřejněných děl, ale také kritik pod nimi. Pokud se kdokoliv rozhodne zařadit mě mezi neoblíbené autory, hodlám to plně respektovat (protože k tomu ona osoba nepochybně měla nebo má důvody, které považuje za závažné), ale od druhých bych jaksi očekával totéž (to už není o tvorbě nebo kritice, ale o slušném vychování). Nad tvrzením, že zařazením kteréhokoliv autora mezi neoblíbené odmítám negativní kritiku (všimněme si, že zde hovoříme o kritice negativní, tedy ne nutně objektivní), se mohu jen útrpně pousmát – na redaktory se kupříkladu toto omezení vůbec nevztahuje a pokud chce někdo, kdo není redaktorem, mermomocí zkritizovat dílo nějakého autora, jistě jej jeho vlastní inteligence dovede tam, kde chce být, pokud ovšem takovéto řešení není pod jeho úroveň.
03.09.2004 00:00 K dílu: Rezavej_řetěz
Tak nějak, Maximo......já aspoň dělám to málo, co jako jedinec udělat můžu.....:-(
02.09.2004 00:00 K dílu: Rezavej_řetěz
V pohodě, Aramisi - uznávám, že to nejni věc, která by mohla někoho těšit....:-) Snad ze mě v budoucnu vypadne něco pozitivnějšího....:-)
01.09.2004 00:00 K dílu: Rezavej_řetěz
JiKo, v tom případě se nabízí logická otázka, co je víc odsouzeníhodné - násilí, nebo jeho medializace za účelem vyšší sledovanosti? Nejsem blbec, abych nedocenil moc tržního hospodářství - a mám k takovémuto druhu tržního hospodářství své výhrady; mluvím tady zejména o násilí, ať už na kterékoliv straně - a mám dojem, že jsem k tomu dostatečně kompetentní.....:-)
01.09.2004 00:00 K dílu: Rezavej_řetěz
Mimochodem, nemusíš mi posílat avíza....dojde to i tak....:-)
01.09.2004 00:00 K dílu: Rezavej_řetěz
Hih.....nejsem předpojatý.....očekával jsem poněkud širší diskusi, než jen pouhé "zprávy mají šokovat"......nepřipadá mi zrovna vtipné tyto události obracet v žert, nebo je opomíjet, jako by neexistovaly, s poznámkou, že je spousta hezčích.....
01.09.2004 00:00 K dílu: Rezavej_řetěz
Mahoney, já jsem dozajista schopen selekce informací....ale uvítal bych, kdybych si ze zpráv veřejnoprávní televize mohl vybrat poněkud více; pokud máš dojem, že zprávy jsou cíleny speciálně na skupinu emotivních, s odpuštěním, blbů, potom bys většině lidí přičítal vlastnost, za kterou by se měli stydět. JiKo, rok 89 sem laskavě netahej ani z legrace - kdepak jsi byl v té době, skotačivý hošane? Nás v listopadu se spolužáky ztloukli v Praze... Hih - ano, sport.......inu, to je kapitola sama pro sebe...:-))
01.09.2004 00:00 K dílu: Rezavej_řetěz
Tohle se ale nečte.....tohle se žije, Fouckaulte....
01.09.2004 00:00 K dílu: Rezavej_řetěz
Jsme na tom zle, Mannazi......zvířata zabíjejí, když musí.....člověk zabíjí, když si myslí, že musí....:-(((
01.09.2004 00:00 K dílu: Rezavej_řetěz
To klepnutí se odehrálo......no, dávno, řek bych....:-)))
01.09.2004 00:00 K dílu: Rezavej_řetěz
Zprávy jako zprávy....:-) a ti neoblíbenci - no, nemyslím si, že bys patřila mezi lidi, kteří by na to dvakrát dali.....:-)))) Jsem prostě tvor línej a konzervativní - každý klepnutí navíc mě děsně vyčerpává....:-)) Snad ještě sorry za avi...:-)
20.08.2004 00:00 K dílu: Rezavej_řetěz
Mno, pravda je, že anonymitka je mi téměř svatá.....jenže představa, že odešlu složenku se jménem Rezavej_řetěz, Písmák, je poněkud neudržitelná...a pro účetnictví naprosto nepřípustná. Takže logicky nezbývá nic jiného, než se, Zdeňku, postupně sejít se všemi ochotnými přispěvateli, vybrat hotovost cash........:-)
19.08.2004 00:00 K dílu: Rezavej_řetěz
Hm - vida, o sdružení se dovídám až teď.......nejsem členem, ale jako první možnost (relativně nejjednodušší) vidím v pokusu o svolání valné hromady, která by se problematikou příspěvků zabývala. Nebyl bych ani proti povinným příspěvkům, např. ročním.
19.08.2004 00:00 K dílu: Rezavej_řetěz
Inu, taky bych to viděl v rozmezí 500 - 1000 korun...:-).....abys mě taky nesprd, Papouchu...:-)))
17.08.2004 00:00 K dílu: Meziživotí Rezavej_řetěz
Hmmm....s dovolenim se eště někdy stavim, Eilil......rozhodně si projdu i další Tvoje dílka. Moc zaujalo mou maličkost...:-)*T
25.11.2004 00:00 K dílu: Rezavej_řetěz
Srabe? Muhehe.....no, připouštim, že sem byl nějakej čas mimo a četnost mejch návštěv je poslední dobou prakticky nulowá.....jenže tendle staw se pro pár nejbližších měsíců nezmění....:-((((
12.11.2004 00:00 K dílu: Rezavej_řetěz
Sakra, byl sem mimo a prošvih sem to.:-((((
19.08.2004 00:00 K dílu: Rezavej_řetěz
Jo, Písmák offline, to by bylo žrádlo.....:-)
17.08.2004 00:00 K dílu: Rezavej_řetěz
Pokud vím, byla zde řeč o DOBROVOLNÝCH příspěvcích.....a mám dojem, že kupříkladu 500 korun ročně je vskutku pakatel- řekl bych, že jsem už v životě přišel o víc. Avi - a sorry, pokud vadí.
16.08.2004 00:00 K dílu: Rezavej_řetěz
Bodejť, bez ochrany by to ochrnulo.....:))))))
16.08.2004 00:00 K dílu: Rezavej_řetěz
Cifix, zase je to tu 2x díky mašinohryzu....sorry....:-(((()
16.08.2004 00:00 K dílu: Rezavej_řetěz
Jednoznačně souhlas - odbourají se (alespoň částečně) alternativní nicky (teoreticky); další věcí je (už jsem psal Zdeňkovi) ochrana osobních dat "poplatníků". P.S.: Pro Childa - za Písmáka bez lékařských termínů (avi).
16.08.2004 00:00 K dílu: Rezavej_řetěz
Jednoznačně souhlas - odbourají se (alespoň částečně) alternativní nicky (teoreticky); další věcí je (už jsem psal Zdeňkovi) ochrana osobních dat "poplatníků". P.S.: Pro Childa - za Písmáka bez lékařských termínů (avi).
27.07.2004 00:00 K dílu: Rezavej_řetěz
Přátelé, nechci do toho moc rejpat, ale uvažte, že sice nikomu nic nebrání přeskočit takový dílo, který zrovna, jak bych to řek.....no, nepatří mezi ty nejkultivovanější - avšak dyž sem příde někdo novej a náhodou na pár takovejch děl narazí v rychlym sledu za sebou, řekne si, že sme spolek dobytků a tu nálepku budem těžko vodstraňovat....:-)
30.07.2004 00:00 K dílu: Písmák bez sleeping? Rezavej_řetěz
Je to lepší, než nic.
30.07.2004 00:00 K dílu: Písmák bez sleeping? Rezavej_řetěz
Craerassy, byly časy, kdy jsem se tu choval slušně; má maličkost byla ovšem tvrdě poučena o tom, že slušnost je zde slabost. Byl jsem nazýván pseudoliberálem neschopným nést negativní kritiku a písmáckým podprůměrem. Má slova byla neustále překrucována a vyžadování slušnosti se rovnalo žádosti o zablokování nicku, případně bylo přirovnáváno k honu na čarodějnice. Mám toho po krk a pokud mám být upřímný, je mi lhostejné, že mé názory nesdílíš. Jak jsi řekla, pořád se učíme - a já nejsem člověk, který se spálí dvakrát o stejná kamna.
30.07.2004 00:00 K dílu: Písmák bez sleeping? Rezavej_řetěz
Inu, Craerassy, pokud bychom snad zabředli do hloubější debaty, je otázkou, proč někoho bránit - to je první věc. Pokud si vzpomínám, není to tak dlouho, co jsem se tu bránil sám - poté, co jsem se pokusil bránit jiné....zrovna v diskusi na téma chování redaktorů. Poučení, které jsem si z toho odnesl, zde již veřejně rozebírat nebudu - je to nechutné a hlavně zbytečné. Druhou věcí je, že debatovat zde o jakýchsi zásluhách a vykonané práci a díkům za ni (aniž bych ony zásluhy popíral) - nechci, aby to znělo příliš cynicky, ale nahlédni do sféry běžného pracovního procesu, ano? Pokud vůbec nějaké díky jsou, jde o čistě formální záležitost - a zůstává z nich stejná pachuť jako z odchodu a z důvodů odchodu.......a oprav mne, kdybych se náhodou mýlil.
27.07.2004 00:00 K dílu: Písmák bez sleeping? Rezavej_řetěz
Lidi, nechte toho.....:-). Já jakožto zavilej nepřítel způsobu vyjadřování SB rozhodně nesouhlasim s jejim vodchodem, ale nejsem nijak kompetentní vyvracet komukoliv jeho rozhodnutí. SB je důstojnej soupeř k debatám, vo tom nejni sporu; ovšem taky nejni sporu vo tom, že je často hluchá k argumentum druhejch....potom by byla víc než důstojnej soupeř, pokud to slovo "soupeř" můžu v tomhle kontextu použít.
26.07.2004 00:00 K dílu: Písmák bez sleeping? Rezavej_řetěz
Inu, vo tom bych něco řek, Craerassy, ale jelikož to votvírá i mý starý rány, budu radši držet zobák....
26.07.2004 00:00 K dílu: Písmák bez sleeping? Rezavej_řetěz
Ušetřete mě čtení ....... proč vodchází či vodešla?
26.07.2004 00:00 K dílu: Písmák bez sleeping? Rezavej_řetěz
Tedy, tady se dějou věci - jen tu člověk nějakej čas nejni a nestačí žasnout........
20.07.2004 00:00 K dílu: Korektoři - dobrovolníci Rezavej_řetěz
Inu, dal bych svuj nick k dispozici, pokud proti tomu někdo něco nemá - jeví se mi to jako dobrá věc; lidem dycky píšu, aby si vopravili překlepy, když na nějaký narazim....:-).
16.07.2004 00:00 K dílu: Diktatura Lyrykiátu Rezavej_řetěz
Nesmysl, Pampeline........naprostý nesmysl. V tomto jsem jednoznačně na Lyrykově straně. Diskuse toho nemusí příliš vyřešit, ale aby vyřešila i to málo, musí napřed vzniknout....
16.07.2004 00:00 K dílu: Rezavej_řetěz
Miroslawku, to jistě nemyslíš vážně........s tím adekvátním platem....:-)))) Pokud ano, jsi dobrý bavič...ale to jsem odbočil. Prosímtě, ono se tu někdy dospělo k něčemu takovému, jako je dílčí pravda? Ať vzpomínám jak vzpomínám, ne a ne si vzpomenout; pokusů bylo jistě dosti, leč byly to pokusy nikam nevedoucí....ve stylu aby se vlk nažral a koza zůstala celá. S tím posledním odstavcem jsi, při vší úctě, trochu ujel - odpovídáš na něco jiného a poněkud převracíš má slova - ale to také patří ke zdejšímu naturelu. K tomu předposlednímu odstavci řeknu jen tolik, že se rozhodně dokážu bavit lépe - a doufám, že mi to ještě nějakou dobu vydrží.
15.07.2004 00:00 K dílu: Rezavej_řetěz
Možná trochu pomíchám hrušky s jablky, ale i "ostřejší" či negativní" kritiku si představuji poněkud jinak - u zkoušky na vysoké škole se (za normálních podmínek) neříká studentům, že plodí sračky.....a vystavují se tam v podstatě taktéž kritice (co jiného je hodnocení zkoušky, zapsané v indexu?). Byl jsem u jedné - slečna tam předváděla věci, ze ktrých mně osobně vstávaly hrůzou vlasy na hlavě - a PROFESIONÁL ji klidně nechal vypovídat a řekl jí pouze: "Slečno, má to ještě mezery, přijďte příště....". Žádné sračky, žádní debilové..... Podívejte, já poezii nechci opustit, ale nechci se věnovat jen a pouze jí, jelikož to není jediný zájem z mé strany; pokud bych ovšem byl nucen si vybrat - ano, poezie prohraje; ale je tohle cíl? Cíl amatérského literárního serveru? Potom ale není amatérským serverem... Když si čtu dílo, hodnotím pocity, hodnotím snahu a hodnotím nápady......to snad není u poezie natolik závažná chyba..... Navíc, pokud se komukoliv jakékoliv dílo nelíbí, nemusí ho přece číst, nebo se k autorovi vracet a kazit si tak vkus (tady už nevidím snahu o kritiku, nezlobte se).......a to má díla nevyjímaje, jelikož tím pádem spadají do kategorie týchž sraček, abych použil již použitý obrat..... Za druhé - jak tak pročítám výše psané, jsem velice rád, že pan Šalda ty, vůči jejichž dílům měl výhrady, rovnou nestřílel...:-)) Vážně - pan Šalda a jeho kritiky nejsou to, co se zde (snad) řeší. Za třetí - Miroslawku, jak jsem pochopil, jsi profesionál; logická otázka je, proč (abych nemluvil za nikoho jiného) tady ztrácíš drahocenný čas se třeba se mnou jakožto amatérem, který se nehodlá v této oblasti vybičovávat k jakýmsi špičkovým výkonům, ale píše jen pro radost. Za čtvrté - v poslední době jsem psaním znechucen a k mé lítosti konstatuji, že na tom má lví podíl i literární server, aniž bych jakkoliv opomíjel povrchnost a nedokonalost svých výtvorů. Za páté - jsou zde uráženi lidé, kteří již něco dokázali - některé z nich znám a považuji to za nechutné. Domníval jsem se, že literární server je místo pro kultivované lidi - errare humanum est; kdybych toužil slyšet "sračky, debily,..." nemusel bych chodit sem. Za šesté - jak je možné, že hodnocení redaktora u jím již jednou hodnoceného díla, (odpusťte mi ten malý experiment) jsou diametrálně odlišná (jednou tip, podruhé brak)? Dovolím si poslat avíza, ač nevyžádaná; pokud bude někomu proti srsti, omlouvám se.
15.07.2004 00:00 K dílu: Rezavej_řetěz
A ještě něco, Chrouste......proč si to s těmi, kdo to dělají, nevyřídíš přímo a chodíš písmácké veřejnosti plakat na rameno? Tu větičku jsi mi nedávno půjčil a dovol, abych Ti ji s grácií a noblesou vrátil zpět. Je celá Tvoje....:-))))
12.07.2004 00:00 K dílu: Rezavej_řetěz
Když už jste u toho chování, jen bych připomněl, že jsem nežádal o žádná avíza - týká se Chrousta, Litochowitze a S_B (která se jako jediná v následující debatě omluvila, což jí nemohu upřít ani já). Znova opakuji, že pokud někdo pociťuje potřebu figurovat zde pod více nicky a dávat si tipy, pravidla serveru to (kdyžtak mne opravte) nezakazují; je to jeho právo a to bez ohledu na můj názor. Celá tato debata se podobá soustavě rovnic nemající žádné řešení; vlastně přece jenom jedno má: až si příště sednu k PC a najedu na Písmáka, učiním tak v pracovním oděvu a rukavicích pro případ, že by se zde opět kydal hnůj.
06.07.2004 00:00 K dílu: Rezavej_řetěz
Inu, když to někoho baví.....pravidla to výslovně nezakazují. Otázkou je, co z toho kdo má.....:-)
29.05.2004 00:00 K dílu: Tónová Rezavej_řetěz
Má úcta.....zaskočil jsem a nelituju toho:-)))*T
29.05.2004 00:00 K dílu: Líbí(š) se mi Rezavej_řetěz
Souhlas a tip, co wíc psát...:-)*t
29.05.2004 00:00 K dílu: Smysl zivota Rezavej_řetěz
Smyslem života obecně není jen pouhá existence či snaha o zachování jakéhosi rodu - pro zvídavé, inteligentní a dostatečně morální jedince je tu dost překážek, které vybízejí k překonání - a ty, byvše překonány, pouze otevírají cestu ke zdolání překážek dalších. Smysl života podle mne mizí v okamžiku, kdy člověk získá dojem, že již není co překonávat (nebo že k překonávání existujících překážek již není důvod)......
29.05.2004 00:00 K dílu: Rezavej_řetěz
Takže takhle vypadá profesionál......mno, to je tedy dílo......:-(
29.05.2004 00:00 K dílu: Rezavej_řetěz
Anonyme, proč jako anonym?
26.05.2004 00:00 K dílu: Báseň, kterou si zatopíme, až nám bude zima Rezavej_řetěz
Jo, je to dobrý, vážně dobrý...:-)*T
26.05.2004 00:00 K dílu: Myšlenka devíti Rezavej_řetěz
Si tě dám do voblíbenejch, estli můžu...:-)*T
26.05.2004 00:00 K dílu: Divergence krve Rezavej_řetěz
Pravda, pravda......:-)*t
25.05.2004 00:00 K dílu: Rezavej_řetěz
yeah, i tak to může skončit; je to bez debat žrout času, bejt redaktor - ale tadle funkce je přece dobrowolná......:-))))))))
25.05.2004 00:00 K dílu: Úpadek Rezavej_řetěz
Sem zapomněl na ten tip, sakra.....:-)))))))
25.05.2004 00:00 K dílu: Po ránu Rezavej_řetěz
Jojo....dobře popsaná realita, řek bych....:-)*t
25.05.2004 00:00 K dílu: Peklo nebo ráj Rezavej_řetěz
Trisi, uctiwej tip....:-)*t
25.05.2004 00:00 K dílu: Příběh kamenného mostu Rezavej_řetěz
Hezky, KayTee, hezky.......tohle rozhodně můžu...:-)*T
24.05.2004 00:00 K dílu: Stáří Rezavej_řetěz
Nejni to jen výsadou stáří, Romi....:-)
24.05.2004 00:00 K dílu: Shledání... Rezavej_řetěz
Inu, já nejspíš zrowna náladu mam.....mně se to zamlouwá...:-)*t
24.05.2004 00:00 K dílu: Rezavej_řetěz
Souhlas s Maximou.....-)
24.05.2004 00:00 K dílu: Jizerní květy Rezavej_řetěz
Jojo...dowolim se připojit...:-)*t
24.05.2004 00:00 K dílu: Rezavej_řetěz
Nemam z toho špatnej dojem....:-)))))
24.05.2004 00:00 K dílu: Rezavej_řetěz
Jo, to docela sedí...:-))))*t
24.05.2004 00:00 K dílu: vety o nas... (dvoch) Rezavej_řetěz
hezky napsaný..:-)*t
24.05.2004 00:00 K dílu: Sirény Rezavej_řetěz
Inu, já sem pro tip...:-))))*t
26.05.2004 00:00 K dílu: HORA SE ŽHAVÝM SRDCEM Rezavej_řetěz
Nádhera, bylo radost to číst. Shodou okolností mám od kamaráda okopírované CD na téma sopky....100 kvalitních fotek od Corela (hůůů - každá má kolem 4 MB). Přinesu s sebou 1.června, pokud nepohrdneš kopií...:-)*t
24.05.2004 00:00 K dílu: Andělé s ďábly nechodí Rezavej_řetěz
Nemam na hlubší kritizování powahu ani wlohy.........jen tip a díky....:-)*t
Nahoru