23.05.2014 13:32 K dílu: Čtyři čtyřverší Jajoch

Miroslawek: Beru. "Jisté rozdíly" v tom jsou. Jsem si jist, že je vnímám. Jen si nejsem jist, že je dokážu předat tak, aby to bylo záměrně jedno z těch tří.

11.05.2014 18:07 K dílu: Čtyři čtyřverší Jajoch

Děkuji...:)

To Kočkodan: Pokusím se něco brzy přidat...;)

09.11.2009 09:19 K dílu: Instantní poezie Julese Ferneta aneb Nautilus v dobrých rukou písmáckých Jajoch
Vynikající věc!:)
24.03.2008 15:58 K dílu: Smutek z mosazi Jajoch
Díky...:)
16.07.2007 13:02 K dílu: Jajoch
Ahoj...:) Teda, abych pravdu řekl, tak Tvoje tvorba tady mě trochu zklamala. Zdaleka jsem ještě nečetl všechno, ale ty věci, co občas dáváš na Hofyland (nebo spíš dával´s - poslední dobou to nějak není ono...:) ) mi přijdou tak o dvě třídy výš...;) No, těším se na nějaký další dílka...:)
15.05.2007 20:41 K dílu: Co takhle fantasy soutěž??? Jajoch
Takže jak?! To si tady těch pár lidí, co sem občas koukne, napíše povídky, vyhlásí se to jako soutěž, rozdaj se ceny, jo, bylo to super a zase za rok?! To se mi bohužel příliš nezdá...:/;)
11.05.2007 17:44 K dílu: Co takhle fantasy soutěž??? Jajoch
Tady to nějak umřelo...:)
04.05.2007 18:19 K dílu: Co takhle fantasy soutěž??? Jajoch
To FunThomas: Tak...jasně, vždycky se to dá obejít. Ale i ona je "TO"...;):) Prostě mi to přijde víc svazující, když dáš větu, než když je celkový téma - předmět, námět...;):)
30.04.2007 23:13 K dílu: Co takhle fantasy soutěž??? Jajoch
Taky souhlas s Matobem. Věta je hodně omezující a bude-li tam něco jako "Dveře zajely do veřejí a TO vešlo (nebo spíše vplazilo) se dovnitř", tak v každé povídce bude muset být "TO", které se vplazí dovnitř. Věty ne. Nejlepší je asi předmět nebo jméno, pokud možno dvojznačné, aby bylo víc možností. Řekněme: Svatý grál (klidně pro všechny tři) hlavní hrdina jménem Smíšek (ať máme něco originálního...:D Ale třeba v hororu by se to vyjímalo parádně!:)) Nebo takhle: fantasy - btw., to bájné zvíře je fakt dobrý, první, co mě napadlo, byl jednorožec, to je ovšem takový omezující, když může být spoustu LochNessských příšer, Kyklopů, Pegasů, Medúz a podobně...hm, jo bájné zvíře je hodně dobrý!!!:) sci-fi - byl bych pro název předmětu, řekněme "žumbička" nebo "saebit", prostě něco, co nic neoznačuje, aby to mohlo být v každé povídce něco jinýho, čím originálnější, tím lepší...;) horror - těžko říct...vražedný nástroj?:D V hororu je nejdůležitější asi atmosféra, takže... dát třeba něco ze známých děl jako volnou inspiraci? Napadá mě: Havran/E.A.Poe; Bouře/Shakespeare nebo třeba Bílá nemoc/K.Čapek ... i když to s hororem třeba nemá nic společnýho, můžou se tam parádně projevit intertextový vztahy a narážky a atmosféra se z toho dá vytvořit taky v pohodě (Havran - symbol, Bouře - v takovým počasí se dějou věci!:D, Bílá nemoc - jakoby světová katastrofa nebo klidně katastrofa jednoho jedince...atmosféru mají všechny...;) )
27.04.2007 11:28 K dílu: Co takhle fantasy soutěž??? Jajoch
Ad redaktor a Cookie: To zní fajn, nemám moc co dodat...;):)
26.04.2007 13:52 K dílu: Co takhle fantasy soutěž??? Jajoch
Co takhle to udělat stejně jako ty kategorie? Víte, jak bejvávají témata na slohovky? Tož zadat víc témat i v tomhle - jednou charakteristika hrdiny, jednou nějaká událost a jednou...já nevím - třeba tajemnej předmět. No...a autor nechť si vybere, kterou z těch tří bude psát...;) Pak se ovšem musí rozhodnout, jestli hodnotit povídky podle toho společného bodu nebo všechny dohromady...;):)
22.04.2007 13:39 K dílu: Jajoch
Děkuji, ó veliký...nicméně nedá mi to a zkusím si to rozebrat, zda-li jsem to dobře pochopil...;):) "Židot je spálenina, slova jsou zována do podniku s kávovinami a závěrečná relativně ještě slušnejší záplata na vrcholu této slátaniny už příliš jakoby nezachraňuje, to autor jistě uzná. Ale to mu je k ničemu, je třeba vnitrodušně pracovat na zlepšení kvalitnejšího spíše intuitvorna, které je jedinou cestou od podobné zmatené upachtěnosti. Raději snad nehodnoceno." Rozdělil bych si to, s dovolením, na tři části: 1) jakýsi rozbor básně: od "Život" po "uzná", 2) jakási kritikova rada: od "Ale" po "upachtěnosti" a 3) hodnocení: poslední věta. Třetí část hodnotit nebudu, to je jasné a výstižné, soustřeďme se na první dvě. První část (předpokládám, že "židot" a "zována" jsou překlepy a nemá to nic společného s Židy ani s pojmenováváním věcí) jaksi parafrázuje báseň - život je spálenina = život je popel, co zbyl z táboráku; slova jsou zvána do podniku s kávovinami = do koutů něžná slova zaženu...a pozvu je k sobě na kafe; budiž...avšak...kde je ta kritika? Inu, pokročme dále! "slušnejší záplata na vrcholu této slátaniny " - není specifikováno. Pokud je to k "rýmu" "ke mně z...lásky?" x "nevrací se zpátky" a vůbec třem poslední řádkům, tak musí být kritik nesjpíše - s odpuštěním - slepý; osud chodící v bludném kruhu je do jisté míry klišé, netroufám si tvrdit, že by tento verš sloužil jako "slušnější záplata". Část druhá: Nepletu-li se, měla by sloužit jako jakási "rada" autorovi, nicméně z věty "je třeba vnitrodušně pracovat na zlepšení kvalitnejšího spíše intuitvorna" vyplývá...vlastně nevyplývá nic. Nevím...jak vidíš, pokusil jsem se rozebrat Tvoji kritiku, avšak nenašel jsem v ní ani upozornění na chyby, ani pojmenování...a to, co se tváří jako rada zní jako nesmyslný žvást. Mohu se vás ptát, ó veliký, kde jsem se zmýlil a mohl byste mi vysvětlit, kde jsou ony části, které v kritikách nesmějí chybět?:)
18.04.2007 18:45 K dílu: Příhoda strašlivá o nebezpečném pátrání Šerloka Holmese na území českém i mimo ně, ve které je úplně nakonec přistižen viník, protože usnul Jajoch
Ďýk...:) Tak... je to nonsens, takže hraní se slovy, nic převratnýho, ale za to děsná legrace...:D:)
18.04.2007 12:33 K dílu: Jajoch
Obávám se, že jsem nebyl plně pochopen. Zajisté není dobré určovat autorům směr jejich tvorby, každý jsme jiný a ani to dost dobře nejde. Nicméně Tvoje verze "nepisovy" básně by, pravda, mohla být zajímavou studií :) Druhý odstavec je přesně to, co bych od Tebe rád viděl...a bohužel se mi toho nedostává. Pravdou je, že jsem Tvých kritik příliš nečetl, nicméně těch několik desítek, které jsem stihl, je si do velké míry podobných. Víš, něco jako "líbí se mi tohle a nelíbí se mi tohle - teď to přijde - PROTOŽE"...;) Věnuj mi prosím ještě drobet pozornosti, ó veliký, a ukaž mi nějakou Tvoji kritiku, která by toto ukazovala (naprosto mi stačí upozornění na chyby a pojmenování oněch chyb ;) ).
18.04.2007 10:14 K dílu: Jajoch
Děkuji za odpověď, ó veliký, nicméně myslel jsem něco lehce jiného: kritika by přece měla rozebrat dílo na části a prozradit, co je - dle názoru kritika - na té které části dobře či špatně. Názor "Vím že to není jednoduché ale pro zkvalitnení tvorby bude nezbytno zesložitit jakoby mašlení a světapohledlno." je značně rádobysofistikovaný, nicméně kritik již nedefinuje, jakým směrem je třeba tuto změnu "m(y)ašlení" a "světapohledna" provést, čímžto pádem je kritika z hlediska přínosu autorovi téměř bezcenná! Chybí mi u Tvých kritik ono "rozebrání na části", chybí mi kritika rytmu, metaforických postupů, případně rýmů, celkové idey nebo čehokoliv jiného. Moc se Ti, ó veliký, omlouvám, že Tě ruším od psaní kritik, ale nech ubohého nahlédnout do Tvé filosofie a vidět kritiky i z pohledu, ze kterého je vidíš Ty...:)
18.04.2007 01:12 K dílu: Jajoch
Huh...předpokládám, že se jak reakcemi na Tvoji tvorbu, tak vlastními kritikami docela nemístně bavíš... Ale docela by mě zajímalo - napsals někdy konstrukivní kritiku? Tedy takovou, která navrhuje řešení, říká, proč je kde a co špatně a nejen autory potápí, ale dělá i to, co je úkolem kritiků, tedy autorům pomáhat?:) Hodně by mě zajímalo, jak by nějaká taková kritika od Tebe vypadala...;):)
18.04.2007 00:44 K dílu: Jajoch
"No jo, tipickej kritik - nic nenapíše, jenom kritizuje...nebo to sem nepíše jen proto, že se bojí, aby mu to nebylo zkritizováno?" ...k tomu snad není co dodat!?!:D:P:D Šalda by se obracel v hrobě, kdyby si to přečet. A to byl nějakej kritik! A pravda, psal i prózu a poezii...víceméně nestála za moc... ale nikde není psáno, že někdo, kdo tomu rozumí a UMÍ kritizovat, musí ještě dobře psát?! Ach jo...:D:)
18.04.2007 00:40 K dílu: Jajoch
"No jo, tipickej kritik - nic nenapíše, jenom kritizuje...nebo to sem nepíše jen proto, že se bojí, aby mu to nebylo zkritizováno?" ...k tomu snad není co dodat!?!:D:P:D Šalda by se obracel v hrobě, kdyby si to přečet. A to byl nějakej kritik! A pravda, psal i prózu a poezii...víceméně nestála za moc... ale nikde není psáno, že někdo, kdo tomu rozumí a UMÍ kritizovat, musí ještě dobře psát?! Ach jo...:D:)
18.04.2007 00:37 K dílu: Jajoch
"No jo, tipickej kritik - nic nenapíše, jenom kritizuje...nebo to sem nepíše jen proto, že se bojí, aby mu to nebylo zkritizováno?" ...k tomu snad není co dodat!?!:D:P:D Šalda by se obracel v hrobě, kdyby si to přečet. A to byl nějakej kritik! A pravda, psal i prózu a poezii...víceméně nestála za moc... ale nikde není psáno, že někdo, kdo tomu rozumí a UMÍ kritizovat, musí ještě dobře psát?! Ach jo...:D:)
18.04.2007 00:26 K dílu: ach, lásko Jajoch
Hehehe...parádní nářez - jen do nich (do nás!). Bez Prologu by to nestálo za nic, ale s ním je to vynikající věc!:) A ty názory tady - líbí x nelíbí, dokonce "neoslovila mě"... Tohle Písmák hafo potřebuje!:)
17.04.2007 23:53 K dílu: Konce lan Jajoch
Já Tě k němu nepřirovnávám, jen tvrdím, že by z Tebe (nebo spíš z téhle věci) měl radost...;):)
17.04.2007 18:12 K dílu: Co takhle fantasy soutěž??? Jajoch
Fantasy a sci-fi soutěží je (kupodivu!) snad nejvíc v ČR. Cena Karla Čapka, Mistrovství v tvůrčím psaní (minulej rok bylo téma Síla vs. Magie), Trifid a další...;) Ale pokud myslíš vyloženě Písmáckou soutěž, tak pokud by to bylo s podporou písmáckých "autorit", tak by to i mohlo mít šanci na úspěch...;):)
17.04.2007 17:48 K dílu: Co takhle fantasy soutěž??? Jajoch
Fantasy a sci-fi soutěží je (kupodivu!) snad nejvíc v ČR. Cena Karla Čapka, Mistrovství v tvůrčím psaní (minulej rok bylo téma Síla vs. Magie), Trifid a další...;) Ale pokud myslíš vyloženě Písmáckou soutěž, tak pokud by to bylo s podporou písmáckých "autorit", tak by to i mohlo mít šanci na úspěch...;):)
17.04.2007 10:45 K dílu: Byt, kde si děti hrají na rodiče Jajoch
Fůůůj, realismus!:D:D:D Je to sice smutný téma, ale osobně tyhle věci moc nemusím. Hezkej nápad...ale ve zpracování mi chybí "něco navíc", je to takový obyčejný...;)
17.04.2007 10:42 K dílu: smutek ( na zakázku ) Jajoch
Parádní...:) Geniální kontrasty (černé saze a tuha x bílé stěny; černý inkoust x bílé zuby...), "lidová" slovní zásoba ("kejchly", "vybílenejm"...)...smutný mi víceméně nepřijde, ale vynikající teda jo!:D:) Tip!
17.04.2007 10:38 K dílu: Konce lan Jajoch
Ať žije dekadence!:D Určitě tip, i když se čtením tak trochu vracím na "fin de siécle", Hlaváček, Karásek ze Lvovic, ranej Dyk a samozřejmě i Baudelaire a další by z toho měli radost...:)
17.04.2007 10:31 K dílu: rty máš Jajoch
Oki - proti záměru žádný dišputát...;):D
15.04.2007 15:21 K dílu: rty máš Jajoch
Trochu přeslazená. Na mě až moc, tip nedám...;):) Pozor na volbu slov: "skrápĚNÉ v zrosENÉ trávě", "zrosené x perličky rosy"...trochu mě to ruší. A pokud to mají být vázané verše, trochu bych vylepšil rýmy...;):)
15.04.2007 15:15 K dílu: ZODIAKOVÁ Jajoch
Není to špatný. Hezkej nápad, postrádám pointy. Nicméně i tak tip...:)
06.04.2007 14:41 K dílu: * Jajoch
Huh...omlouvám se, nezobrazovalo se mi to, tak je to tu teď najednou třikrát...:D:)
06.04.2007 14:41 K dílu: * Jajoch
To malinkata_hvezdinka: To byl překlep, už je to opraveno...;):) To all: Díky...:)
06.04.2007 14:39 K dílu: * Jajoch
To malinkata_hvezdnika: To byl překlep...už je to opraveno...;) To all: Díky...:)
06.04.2007 14:38 K dílu: * Jajoch
To malinkata_hvezdnika: To byl překlep...už je to opraveno...;) To all: Díky...:)
13.12.2006 13:10 K dílu: Jajoch
Heb? To je na co?:)
04.12.2006 00:13 K dílu: Dokud se zpívá... Jajoch
Tohle jsem ještě nečet...ale je to hodně dobrý...::ANO::)
04.12.2006 00:12 K dílu: Jajoch
Ahoj Mášku...:) Máš to tu hezký...:D
04.12.2006 00:11 K dílu: Jajoch
Ahoj Mášku...:) Máš to tu hezký...:D
07.06.2006 16:52 K dílu: Vítej Jajoch
Hodně dobrá...vůbec jsou ta čtyřverší docela fajn...:)
07.06.2006 16:51 K dílu: Převozník Jajoch
Tip
07.06.2006 15:59 K dílu: Jajoch
:-) Su zvědavej, jestli mi napíšeš nějakou kritiku...:-) Jsem sice ty nejlepší básničky dal odsud pryč, ale něco málo dobrýho tu taky zbylo...;-)
30.05.2006 22:03 K dílu: Probuzení Jajoch
Jo, jo...:-)
09.10.2004 00:00 K dílu: Laska a Zklamani Jajoch
Sákryš. Ještě pár let, trochu vybrousit styl a bude to geniální. Už takhle je to zatraceně moc dobrý, zeména nápadama. Btw. já už si v šestnácti myslel, že su moc starej a chtěl jsem zpátky do školky...je zajímavý, když si člověk uvědomí, že je jen dítě...a celý život jím víceméně zůstává. Uvnitř. Snad. Tip
17.10.2004 00:00 K dílu: ABCDEFGHCHIJKLMNOPRSTUVZ Jajoch
Skvělá legrácka. Tip.
15.10.2004 00:00 K dílu: Slepý slepec Jajoch
:-)
15.10.2004 00:00 K dílu: Nemám... Jajoch
Legrácka. Ale ne natolik abych dal tip. Možná chybí orginalita.
19.09.2004 00:00 K dílu: Zpověď Jajoch
Noc pod hvězdami, my byli úplně sami, oba opilí. Čas zřejmě zastavil se na chvíli a já - ač to dlouho nechtěla - ho líbala a líbala a líbala. Ani ho neznám, jen jméno vím, přec noc co noc teď o něm sním. Ach já nešťastná! Tohle mi tam vadí. Je to moc...odlišný od toho zbytku. No...ale teď už mi nezbývá než chválit. Geniální, geniální, třikrát geniální a prostě parádní!!! Tip!
15.10.2004 00:00 K dílu: Chtěl bych ti na tělo... Jajoch
Uffff! První sloka humus...fujblé - ne že bych neměl rád věci o lásce, ale tohle už je moc klišovitý. Každopádně se to zajímavě přesouvá do náboženských končin, takže plus za ten přechod. Ale ta první sloka...:-)))
13.10.2004 00:00 K dílu: Jajoch
Není nad to spojit něco dětskýho s něčím úplně jiným (nenávidět lidi,kteří jsou šťastní zrovna dneska večer), paráda! Tip
01.10.2004 00:00 K dílu: Hraběti D. Jajoch
Vážně. Koukal jsem se na Tvoje věci...a tohle je asi nejlepší. Podle mého.
01.10.2004 00:00 K dílu: Hraběti D. Jajoch
To je parádní!!! To si musím dát jako oblíbený dílo...můžu? Samozřejmě tip. Vlastně Tip! :-)
21.09.2004 00:00 K dílu: V mé duši je ... Jajoch
Nelíbí se mi to, že to není rytmický. Jinak skvělý rozuzlení a výborná je ta věta mezi slokami. Umíš lepší.
19.09.2004 00:00 K dílu: Stromy Jajoch
Má to sílu. Je to atmosférický a dobrý.
10.10.2004 00:00 K dílu: Vpletená Jajoch
Vyloženě elfí věc. Jen se tak rozplynout v kráse světa a být...jo, to je fajn... Ale netipnu si, chybí mně tam něco jako překvapení, trochu to rozbouřit (nehledě na to, že by to zkazilo dojem)...prostě se to jen tak rozplývá...:-)
21.09.2004 00:00 K dílu: Holubi Jajoch
Zajímavý. Ne úplně jsem to pochopil, ale myšlenku to má dobrou. Připadá mi trochu neohrabaně vyjádřená.
27.11.2004 00:00 K dílu: Tmavá, ale velmi tmavá modř Jajoch
Ohó! Li-Po hadr!:-))) Tip.
27.11.2004 00:00 K dílu: Bouřka Jajoch
Už jsem to komusi psal... Jedna z nejznámějších básní zen-buddhismu je něco ve smyslu: Hodil jsem kámen do vody Udělaly se kruhy Řekl bych, že tohle je tomu docela podobný...teď mě napadlo jedna taková...zdovolením ji sem napíšu... Padají kapky z nebe aby s dotkly země ...prší... Tip.
27.11.2004 00:00 K dílu: Afektovaná Jajoch
Přijde mi to lepší, než Slzy Bereničiny...Opatrně s přechodníkama...tohle by Ti před padesáti lety nevzali - správně je "tak, hledaje útočiště v polštářích". Druhý verš druhé sloky (kdo by ji hledal - z(a)tracenou), je geniální, zejména tím z(a)tracenou...paráda...Vyústění hodně fajn, jen jednu poznámku ke třetí sloce...v rámci hladšího průběhu slov bych tam bez obav vrazil "do žárovky ZE skla". Ale určitě tip.
27.11.2004 00:00 K dílu: Karburátor Jajoch
Má to své plusy i minusy...ale celkem fajn. Skorotip...:-)
10.10.2004 00:00 K dílu: Obelisk Jajoch
Perfektní. Skvělý rýmy, výborný zpracování i myšlenka...super. Tip. A s dovolením si ji dám k nejoblíbenějším dílkům...:-)
17.10.2004 00:00 K dílu: Nezvaná návštěva Jajoch
Tip. Protože a jelikož se mi to líbí...:-)
09.12.2004 00:00 K dílu: Usměj se, má milá Jajoch
První sloku kazí tobě x poupě. Druhá sloka je brutální a za ni tip.
09.12.2004 00:00 K dílu: Dobrou noc zločinu Jajoch
Takže. Pěknej nápad, to určitě, sedí k přezdívce. Vyčetl bych Ti rytmiku a sem tam rýmy...na druhou stranu jsou tam místy poměrně originální místa. Úplně v kélu je "šel vpravo, směrem doleva" jako rým na "hlídka snová". To bych si spíš pohrál s volným rýmem. Ale celkovej dojem dobrej...:-)
27.11.2004 00:00 K dílu: Alpské svahy ke konci sezóny Jajoch
Děsná škoda toho "nepotkám-li ruce dvoje". Tam bych se vykašlal na formu a dal to nějak zajímavěji i za cenu toho, že by se to nerýmovalo s "moje". Ale jnak geniální nápad...nehledě na to, že za života...:-)))
27.11.2004 00:00 K dílu: Uspávanka pro Chrlička Jajoch
Tss!!! Já bych u toho klidně usnul...:-))) Ale Pišta to vystihl...
27.11.2004 00:00 K dílu: Slzy Bereničiny Jajoch
Já se omlouvám, ale budu lehce kritizovat...(btw. jednu Bereniku znám a i když je fajn, není múzou...:-) ). Výbornej nápad je "proč múzy pláčí", to je hodně fajn. Prolog II je taky hodně dobrej...ale přecházíme k první sloce a tam to celé klopýtne. Ne, určitě to není špatný, ale trochu mě tam bolí rytmus, stejně pak i v dalších slokách. Trochu nostalgicky mi to pak připomnělo doby, kdy jsem taky ve svých dílkách psával "Ty" místo "ty" jako teď... A pak výbornej konec. "to s Tebou, ne samy rodí se básně z vět." je výborné vyústění. Celkem zajímavá věc, s pár výbornými nápady...nebýt toho rytmu, asi bych tipoval. Jo...a k tomu Dragovu bodování - 3/5 je jako tři z pěti...pět je maximum, 1 minimum...;-)
15.10.2004 00:00 K dílu: Tulení Jajoch
Uuuufff! Tip, super věc!
10.10.2004 00:00 K dílu: Jajoch
Do půlky nemá chybu, skvělý. Pak teda "vzívám"...to by chtělo opravit. A ten konec mi taky nesedl - zejména slovosledem.
07.11.2004 00:00 K dílu: Vy Jajoch
Co si tam najdete? Zatraceně zajímavý a na důkladnej rozbor, co všechno bych v tom mohl najít asi nemám. Ale určitě si tipnu...:-)
21.06.2005 00:00 K dílu: Sbohem Jajoch
To je z toho, co jsem od Tebe četl asi zatím nejlepší...ale moc jsem toho nečetl...:-) Tip...:-)
05.12.2004 00:00 K dílu: Šalina Jajoch
Šílené! Š-tip!:-)))
07.11.2004 00:00 K dílu: Děkuji Jajoch
Moc pěkná forma, kromě třetí sloky, ta mi nesedla, moc dobrý rýmy...určitě tip.
18.10.2004 00:00 K dílu: Tuli, tuli, tulipán Jajoch
Pěkná pointa. Ale ten prostředek mi moc nesedí.
07.11.2004 00:00 K dílu: Podzimní Jajoch
Ach jo...dneska další tip. Hrůza...ale co mám dělat, když jsou to tak pěkný věci?
07.11.2004 00:00 K dílu: Bolíš mě Jajoch
Aj! Hodně dobrý! Zasáhlo - tip.
19.11.2004 00:00 K dílu: V tramvaji Jajoch
Klub...
07.10.2004 00:00 K dílu: Smutek Jajoch
Tohle se mi líbí!!! Je to jednoduchý, pohodový a má to jasný poselství...tip!
02.10.2004 00:00 K dílu: Elfí hostina Jajoch
Já si tipnu. Je to výborně říkankovitý a...prostě a jednosuše je to dobrý! *
20.11.2004 00:00 K dílu: V tramvaji Jajoch
Klub...
28.10.2004 00:00 K dílu: Jajoch
Jestli to znamená "to mě potěšilo", tak beru...:-))) Jdu si lehnout. Dobrou noc.
28.10.2004 00:00 K dílu: Jajoch
Přiznávám, že Tvoji tvorbu moc neznám...ale na druhou stranu mám pár věcí od Tebe v rubrice "přečtu si později"...bohužel se mi nedostává času...:-/
28.10.2004 00:00 K dílu: Jajoch
To víš - já Tě znám tak akorát pod těmi krátkými čtyřveršími, která jsou sice povětšinou pěkná...nicméně častokrát nevím, co bych k nim napsal. Svým způsobem mě uvádíš do rozpaků...takže to asi bude hodně dobrý...:-)
28.10.2004 00:00 K dílu: Jajoch
Mhmm...no, minimálně tip za "bez asi", což je parádní...:-) Taky forma, jo...fakt pěkný.
07.10.2004 00:00 K dílu: Pocity nezvoní Jajoch
Nechápu, proč to má jen jeden tip, tohle je hoooodně moc dobrý, s geniálním závěrem a s dovolením si to dám k oblíbeným a samozřejmě tip... Ty obraty, spřádání myšlenek...jéééé!!! Tohle je prostě super!
19.11.2004 00:00 K dílu: O hrochovi v tramvaji Jajoch
Klub... A je to pěkně smutný, takže i tip. (sice až po dvou letech, ale nevadí...:-) )
07.10.2004 00:00 K dílu: Mrholí Jajoch
Jako obvykle krásná forma...jo, tip!:-)
19.11.2004 00:00 K dílu: Jajoch
Klub...
03.02.2006 00:00 K dílu: vzpomínka na první zklamání Jajoch
Jo...a tip...;-):-)
03.02.2006 00:00 K dílu: vzpomínka na první zklamání Jajoch
Hehe...:-) Fajn konec, výbornej začátek. Máš sem tam skvělý obraty "láska-netopýr" nebo "Slova, jak ranní pavučiny"...celek vypadá decentně poslepovaně, ale je to pěkný...:-)
03.02.2006 00:00 K dílu: nezamilovaná... snad:-) Jajoch
Jak by se řeklo na Hofy: ::ANO::) Pěkný...:-)
23.01.2006 00:00 K dílu: Vánoční Jajoch
Jééé, ahojte Mistře Kvíku...:-D Naprosto souhlasím se šedivým průměrem...nicméně Múza si vzala dovolenou a říkala, že neví, jestli se vrátí. Tož píšu kraviny...:-D Za negativní kritiku se neomlouvej, ty pomáhaj člověku nejvíc...:-) A do nového roku nápodrobně, nápodrobně...;-):-)
20.11.2004 00:00 K dílu: Opuštěná tramvaj Jajoch
Nehledě na to, že tohleto téma nemám až tak rád (válka, lidské utrpení...není toho dost na to, aby se o tom ještě muselo psát?!), je tahleta věc geniálně provedená...určitě tip!
17.07.2005 00:00 K dílu: Jajoch
Zajímavá, pěkná forma i zpracování...ale na druhou stranu to nic extra neříká. Ale přesto tip...:-)
05.07.2005 00:00 K dílu: SAD*SONG Jajoch
Dobrá věc, spíš jako písničkovej text...jednoduchý a pěkný. Tip.
05.07.2005 00:00 K dílu: Počitadlo na cestu Jajoch
Hodně dobrý...zajímavý, jak ses zbavil sedmičky, osmičky a vlastně i devítky...:-)
28.06.2005 00:00 K dílu: Jajoch
Zajímavé dílko...:-) První věcí je, že bych to nezařadil do miniatur...není to nijak extra dlouhý, ale ani miniaturní. Ale to je maličkost. Fascinuje mě na tom úchvatná nevyváženost. Skvělé rýmy, neobvyklá spojení...paráda, super. Nicméně dle mého názoru by se do takovéhle hříčky hodily spíš jednoduché rýmy a obraty. Pokud je to tak schválně - pak je to geniální!!! Pokud ne, i tak je to zajímavý. Jednoznačně tip za - ať už chtěnou či nechtěnou - originalitu...:-)
27.06.2005 00:00 K dílu: Jajoch
Uvnitř...;-) Zaláskovanost není to správný slovo...je tam něco mezi nadějí, láskou, lehce tragična...není to špatný, ale radši bych něco...hmmm...tragičtějšího? Možná je to momentální náladou - omlouvám se...;-)
27.06.2005 00:00 K dílu: Jajoch
Zaujímavé...ovšem nedám tip, troufám si tvrdit, že je to příliš zaláskovaný...
27.06.2005 00:00 K dílu: Smutek z mosazi Jajoch
Děkuju...:-) Mahora: Něco tam muselo být. Rytmicky to strašně kuhlá, ale eufonicky to není špatný...:-)
26.06.2005 00:00 K dílu: Smutek z mosazi Jajoch
Ech?:-) A nějaká konstruktivnější kritika?:-)
27.06.2005 00:00 K dílu: Jajoch
Výborné...tip.
Nahoru