04.11.2020 21:42 K dílu: zápisky z jedného obdobia - obmedzené možnosti CrawlingChaos

keď je čas (a peniaze) na Netflix, tak to nemôže byť také zlé

04.11.2020 13:32 K dílu: Gauss CrawlingChaos

vypadlo nám plato

03.11.2020 12:43 K dílu: Skúška sirén CrawlingChaos

obraz momentu pred kolapsom

03.11.2020 12:22 K dílu: Gauss CrawlingChaos

vidím to na centrálnu limitnú vetu

02.11.2020 10:54 K dílu: Minulý týždeň CrawlingChaos

krkavcovité majú povesť fascinujúcich zvierat

01.11.2020 22:33 K dílu: Dnes som navštívil CrawlingChaos

vďaka

15.06.2016 09:09 K dílu: náčrt informačnej vojny - poserovia CrawlingChaos

http://europskenoviny.sk/2016/06/14/eduard-chmelar-tiene-informacnej-vojny/

24.09.2013 11:05 K dílu: národnobuditeľské - home strip CrawlingChaos

druha a tretia

24.09.2013 11:05 K dílu: národnobuditeľské - vzťahový beat národného buditeľa CrawlingChaos

druha, tretia, stvrta

27.07.2013 11:16 K dílu: národnobuditeľské - je smutné keď slovák zabíja slováka CrawlingChaos

minule som sa rozpraval s Rumunkou, rozpravala o vztahu Rumunov k Madarom, uplne ta ista story

27.07.2013 11:14 K dílu: národnobuditeľské - .jetokurvatak CrawlingChaos

celkom vtipne pointy a satira nacionalizmu a provincialnych nazorov

21.04.2013 22:03 K dílu: národnobuditeľské - prízrak globalizácie a multikultúry CrawlingChaos

cekom pekne si to rozbalil v rozpisovani tych moznosti

07.04.2013 22:46 K dílu: národnobuditeľské - šarišská CrawlingChaos

ty kokos, bratislavcania sa maju co stazovat, ta stanica je riadny pajzel:)

ale lepsie tak, ako keby mali bezdomovcov vyhnat, aby tam mohli postavit obchody s krokodilimi kabelkami, ako sa to stalo v Prahe

24.03.2013 14:43 K dílu: som najlepší básnik v česku a na slovensku /minimálne/ CrawlingChaos

nejak malo inspiracnych zdrojov si uviedol:)

22.03.2013 21:21 K dílu: kloaka 4/2012 CrawlingChaos

buntu ide dolu vodou, prejst na debian, kym je este cas

16.03.2013 12:26 K dílu: národnobuditeľské - proti čechom CrawlingChaos

smutne a zabavne zaroven

16.02.2013 17:32 K dílu: Zjavenie svätého Jánošíka CrawlingChaos

na Slovenskú Hrudu, našu vlasť, Slovenský Národ, „Poďte, poďme si zaspievať.", ...

31.01.2013 09:05 K dílu: kloaka 3/2012 CrawlingChaos

utfg, ne?

23.01.2013 19:39 K dílu: Gramofon CrawlingChaos

prilis vela samoucelnosti, metafor, ktore nikam nevedu a opakovaciek ktore nic nepridavaju,  pritom prve dva verse velmi slubne - trochu viac sedi by si to ziadalo

23.01.2013 19:36 K dílu: Zjavenie svätého Jánošíka CrawlingChaos

vadia mi tam zauzivane zurnalisticke spojenia, trochu odflaknuta stylistika ("vsetci cakali, co sa stane" - dost nepodarene budovanie napatia) a prvoplanove uchopenie temy, v podstate len karikatura slotovskeho folkloru

ale slovenske hviezdy pobavili

23.01.2013 19:29 K dílu: národnobuditeľské - ples v opere a iné CrawlingChaos

ta posledna mi prave pride nevypointovana, mozno by som zastavil na predposlednej slohe

inak celkom fajn, najviac asi prva, v ktorej sa cez seba preplacavaju symboly, vznika vacsia interpretacna plocha a nie je to taka cynicka klasika

29.12.2012 17:34 K dílu: Zápas o poéziu CrawlingChaos

hej, tento bipolarny obraz slovenskej poezie je dost nestastny: na scene su este aj dalsi superi, je to vlastne potom este boj?

29.12.2012 17:30 K dílu: Dokonalý uchádzač CrawlingChaos

pre mna rezonujuca tema, tato industrialna psychologia a HR, ale pouzitie tag cloudu pomerne prvoplanove, koncept by si ziadal nejake rozvinutie, dalsi kontext, toto som uz vela krat videl

25.12.2012 12:15 K dílu: Tohto typu lyrického subjektu mám plné zuby CrawlingChaos

ten poeticky generator ma zaujal, tvoje dielo?

20.11.2012 11:51 K dílu: Čítačka v Prahe /21.11.2012/ CrawlingChaos

to som bol mimo

20.11.2012 10:35 K dílu: Čítačka v Prahe /21.11.2012/ CrawlingChaos

to ideme na Vargu, skoda

24.10.2012 13:20 K dílu: Literárna virológia CrawlingChaos

nasiel som si, na co to reaguje (znizuje google efekt mystifikacii?), je to fakt sranda, k dokonalosti chybaju nejake popisky tych virusov, mozme nieco skusit vymysliet

22.10.2012 10:14 K dílu: Var CrawlingChaos

"I have been accused of being a joker. But the most successful art to me involves humor."

Man Ray

12.10.2012 13:08 K dílu: máš aspoň hajzlák na tie sliny, čo ti tečú z papule? CrawlingChaos

pismak, posledne miesto, kde este neprenikol antificizmus :)

19.09.2012 23:26 K dílu: NAPÍŠTE SVOJMU POSLANCOVI CrawlingChaos
ja neopovrhujem Poliacikom, Matovic nim opovrhuje, podla toho mala, co som k tomu cital, a za to si ho mal zjebat... nie za to, ze mu vadi, ze Poliacik sa vyjadruje, ale za to, ze mu vadi, ze niekto bral drogy, chapes? su to homofobovia v tom Olano, nech su pekni sasovia kolko chcu, to som chcel povedat
15.09.2012 19:44 K dílu: zo života muža CrawlingChaos
celkom zaujimave
15.09.2012 19:20 K dílu: NAPÍŠTE SVOJMU POSLANCOVI CrawlingChaos
no, respekt za list poslancovi, hoci neviem, ci si tam dobre vystihol vyznam Matovicovho gesta, podla mna to bolo skor gesto moralneho opovrhnutia, nez problem s uprimnostou ale sak to bolo vidiet uz pred volbami a ukazuju to v tom ich uskupeni sustavne, aky je ich svetonazor v oblasti osobnej autonomie, sexuality a pod. ale sak viem, ze kvoli tomu si ich nevolil
15.09.2012 19:19 K dílu: NAPÍŠTE SVOJMU POSLANCOVI CrawlingChaos
no, respekt za list poslancovi, hoci neviem, ci sa tam dobre vystihol vyznam Matovicovho gesta, podla mna to bolo skor gesto moralneho opovrhnutia, nez problem s uprimnostou ale sak to bolo vidiet uz pred volbami a ukazuju to v tom ich uskupeni sustavne, aky je ich svetonazor v oblasti osobnej autonomie, sexuality a pod. ale sak viem, ze kvoli tomu si ich nevolil
11.09.2012 18:25 K dílu: sms CrawlingChaos
zajtra nemozem, lebo mam stretnutie s otcom
11.09.2012 17:01 K dílu: sms CrawlingChaos
myslim jak ten typek zlanoval intrak. teraz uz su tam sietky proti holubom
26.07.2012 20:11 K dílu: kloaka 1/2012 CrawlingChaos
uz v predaji: http://kloaka.membrana.sk/2012/07/kloaka-12012-uz-v-predaji/
07.07.2012 15:56 K dílu: Telo CrawlingChaos
ahoj, ako sa mas? trochu som nepochopil logiku prepojenia kostlivca s hlavnou postavou, jedno vysvetlenie by mohlo byt, ze podobny suboj sa odohrava kazdu noc, ale on si ho nepamata inac je to trochu ako toto odzadu: http://www.youtube.com/watch?v=LuBwXfg3Mr4
29.06.2012 15:44 K dílu: Object X CrawlingChaos
rekli, ale neviem, ci s vykricnikom
29.06.2012 14:04 K dílu: Object X CrawlingChaos
existuje aj post-punkova skupina s tymto nazvom: http://crawlingchaos.co.uk/ http://www.youtube.com/watch?v=gSXImHZLRoM
29.06.2012 14:01 K dílu: Object X CrawlingChaos
existuje aj post-punkova skupina s tymto nazvom: http://crawlingchaos.co.uk/
25.05.2012 11:56 K dílu: skúška! skúška! CrawlingChaos
zaujimavy smer, ale v tomto "zanri" su podobne texty uz trochu opozerane
16.05.2012 17:47 K dílu: H CrawlingChaos
neviem, ci je fer hodnotit cely sposob pisania podla jedneho autora, ani on si asi nenarokuje ho cely obsiahnut
01.02.2012 22:12 K dílu: Gorila Session Praha CrawlingChaos
konkretnejsie: http://www.priamaakcia.sk/o-gorilach-a-kazdodennych-problemoch.html :)
01.02.2012 16:34 K dílu: Gorila Session Praha CrawlingChaos
korupcia je taky lubivy pojem, ktory umoznuje novym generaciam politikov ziskat si volicov moralistickou retorikou, potom to nabehne samozrejme na stary system, da sa vobec repr. demokracia predstavit bez toho? ale aj tak mozno pridem pozriet
12.01.2012 21:09 K dílu: Hej, Češi a Moraváci - festivaly jaro/léto 2012 ? !??! CrawlingChaos
v Hodinoni je dobry Rock Fest;-)
16.12.2011 18:00 K dílu: Neviem, čo robíme v tomto byte CrawlingChaos
"líná", mimochodom sikovne slovniky slovenciny: http://slovnik.juls.savba.sk/
09.12.2011 16:46 K dílu: kloaka 2/2011 CrawlingChaos
uz
16.11.2011 21:59 K dílu: Literárny draft 2012 CrawlingChaos
Zuzulinka, nepise sa tam, ze je to iba pre mladych ludi, aj ked je to tam naznacene malo by sa to vyjasnit, ja osobne nechapem, preco by sa take akcie mali robit iba pre mladych ludi
14.11.2011 14:29 K dílu: Duše CrawlingChaos
hej, je to taka metaliteratura, dobrovolna rezignacia na akukolvek literarnu techniku sebaironia a sebalutost v bludnom kruhu zaverecny rym maso
02.11.2011 13:19 K dílu: Odpočítávání (Unthinkable) - extended version CrawlingChaos
chora hollywoodska fantazia, jedna z tucta adaptacii tzv. Ticking time bomb scenaria: myslienkoveho experimentu, ktory ma ospravedlnit vynimky z moralneho a pravneho zakazu mucenia a ktory stoji na nerealistickych predpokladoch tak dobre prizivovanych podobnymi filmami
31.10.2011 13:35 K dílu: národnobuditeľské/legendy III. CrawlingChaos
celkom svizna satira narodnej identity, uz tu, akokolvek neutralne sa prezentuje, treba napadat
28.10.2011 21:20 K dílu: kloaka 2/2011 CrawlingChaos
soon...
16.10.2011 16:53 K dílu: Ôstie, pampa, fiz CrawlingChaos
zvukovy plan je vedlajsi, primarne ide o minimalizmus v zmysle organizacie najdenych slov
01.09.2011 15:07 K dílu: Tady jsme venku! (návrh kampaně) CrawlingChaos
jH: Represivní činnost orgánů činných v trestním řízení bude vždy neoddělitelnou součástí jekéhokoli antisprejerového programu.
30.08.2011 01:53 K dílu: Preskupenie zákalu CrawlingChaos
mne prinasaju poeticky orgazmus uz prve dva verse, tie ostatne som pripravil ako bonus
29.08.2011 21:50 K dílu: Preskupenie zákalu CrawlingChaos
je to skoro to iste, ale mechanickejsie
23.08.2011 13:14 K dílu: Siete 2011 - 15.10.2011 CrawlingChaos
vyzera to dost dobre
23.08.2011 13:12 K dílu: Klín v hlavě CrawlingChaos
produktivna kombinacna hra, ktora nesklzava do predvidatelnosti
19.08.2011 19:11 K dílu: Tlačená Kloaka 1/2011 CrawlingChaos
inac visi to pod celkom slobodnou licenciou online, v pripade, ze by to dochodcovia, studenti, slobodne matky a ine zverske socialne skupiny rozobrali
19.08.2011 19:08 K dílu: Tlačená Kloaka 1/2011 CrawlingChaos
financne podporilo neznamena zaplatilo
01.08.2011 15:35 K dílu: Kamil Zbruž -- ENERGY CrawlingChaos
na ktorej strane?
01.08.2011 14:59 K dílu: Kamil Zbruž -- ENERGY CrawlingChaos
a kde sa pise, ze je to text?
18.05.2011 22:33 K dílu: Stlmené CrawlingChaos
nepamatam si, ze by som mal este dalsiu podobnu, asi to bola ta ista
12.05.2011 22:56 K dílu: Ľúby deň... CrawlingChaos
oficialne masozrave, ale obcas si vyjdu na hmyzy, alebo bobule, ako medvede
10.05.2011 17:02 K dílu: Pangram CrawlingChaos
Edmund, len pripominam, ze ten slovensky som nevymyslel sam, ale uz tu idem s vlastnym.
06.05.2011 21:37 K dílu: Stlmené CrawlingChaos
dobre si vyhrabal...:) davno by som zmazal, keby som nad tym nestratil kontrolu
05.05.2011 18:08 K dílu: pyramída CrawlingChaos
Nesuhlasim asi s Juycom, co sa tyka kontinutity medzi tradicnym a tymto, povedzme postmodernym, sposobom pisania. Ked zacinas s "tymto sposobom pisania", tak zacinas od nuly a je mozne vytvorit povrchne a naivne produkty. Avsak, Assur, v dobe rozmachu reprodukcnych prostriedkov a zlozitej medialnej komunikacie, originalita jedinca, autorska aura, talent, remeslo a pod. nikoho nezaujimaju a je potrebne aktualizovat, alebo aj zabudnut na niektore z tychto pojmov. Nevravim, ze nejaka technika sama o sebe moze byt subverzna (napr. reklama je plna kedysi tak provokativnych kolazi) a suhlasim s potrebou socialne orientovanej akcie, paci sa mi napr. co robi Guma Guar, v tomto smere Kloaka asi nie je zatial ziadne terno a je skor zamerana na formalne zaujimave veci. Ale vzhladom k nejakej konkretnejsej literarnej tradicii su argumenty o uniformite na urovni dojmologie a toho, kto komu fandi a co vnima ako dominantne. To by chcelo nejaku kvantitativnu studiu, coho kde vychadza viac alebo nieco take. Ked sa budeme bavit o politickej tvorbe, ta vzdy vyzaduje nove provokativne metody a techniky, nie je asi mozne napisat politicky efektivnu vec proste tak, ze demonstrativne zlatam par politickych sloganov alebo ich ironizujem. Mimochodom, cielom politickej tvorby nie je za kazdu cenu sokovat jedinca, ale privlastnit si prostriedky vyroby, ci konzumu, priviest na pravu mieru tvrdenia manipulacie a reklamy, organizovat sa... Este k tej uniformite... najvacsi problem tejto debaty bol asi predpoklad, ze tu proti uniformite niekto bojuje. To je skoro ako keby si povedal, ze bojujeme "proti vsetkemu", alebo "proti systemu". Podla tejto logiky by aj v Kloake, keby bojovala proti uniformite vseobecne, bol rozpor, lebo hned by bola uniformna. Proste mi tu chyba lepsie zakotvenie, proti comu (udajne) sa tu (udajne my) vyhranujeme. Ale ked sa povie proti tej a tej tradicii, uz je to ina a argumentacia uz prebehla vyssie alebo este moze prebehnut. Debaty alternativa vs. mainstream, vacsina vs. mensina mi pridu vacsinou jalove a nevedu k nicomu.
05.05.2011 08:56 K dílu: Kontemplácia CrawlingChaos
sa mi zdalo zvlastne, ze dosial nikto nic na tuto vdacnu temu trochu navrat k tym starsim technikam zalozenymi na okrajovej lexike, vynechavani slov, neurcitkoch, este pred ready-mademi ja som uvazoval tiez o niecom: predstavoval som si rytmizovane bloky postupnosti priezvisk hracov tak, ako ich vyslovuje komentator, oddelene hlupymi alebo aj modifikovanymi frazami, ale nemam na to nervy
04.05.2011 18:46 K dílu: pyramída CrawlingChaos
assur, ked sa pozries blizsie, tak nie su rovnake, dazda je napr. o dost strohejsia v pouzivani exotickej terminologie a zda sa mi, ze citovo angazovanejsia a "narativnejsia" ako juyce urcita podobnost v tom okruhu urcite je, ale neviem, co je na tom sialene, ked sa autori a autorky programovo (v nasom pripade skor intuitivne) zdruzuju okolo nejakej estetiky 20. stor. je plne -izmov, celych prudov formalne podobnych autoriek a autorov a ty tiez nestojis mimo: kolko krat ti niekto napisal, ze pises ako Bukowski?
04.05.2011 12:22 K dílu: pyramída CrawlingChaos
taka teoreticko-referujuca basen s jazykom odborneho textu, ktorych cielom byva vyjadrovat sa jednoznacne, aj tu to tak vyzera, mozno je to dokonca odpoved alebo parodia na nejaky odborny text uvod ma az charakter tezy, stred je asi najzaujimavejsi, zaver prinasa trochu viacvyznamovosti, akoby nieco konkretizoval/zdoraznoval a neviem, o akej uniformite hovori Assurballit, ved povedzme feministickych basni nie je na Pismaku nejaky nadbytok
04.05.2011 11:46 K dílu: Ako sa v bunke kóduje mentálny obraz hada? CrawlingChaos
ja sa nehanbim nebavi ma domyslat si, o com kto toci, a potom si sam na to odpovedat
04.05.2011 00:20 K dílu: Ako sa v bunke kóduje mentálny obraz hada? CrawlingChaos
Franco: to bolo mne, alebo damam a panom?
04.05.2011 00:07 K dílu: Ako sa v bunke kóduje mentálny obraz hada? CrawlingChaos
vlastne nie som si isty chcel si povedat, ze ten/ta, kto nevie pisat "umelecku" poeziu, sa utieka k modernemu umeniu, v ktorom sice je historicky pritomna snaha produktivne spochybnit kategoriu umenia ako exkluzivnej schopnosti pouzit nejake prostriedky, ale ten/ta sa s nim identifikuje len z nudze a amaterizmu? ale to nedava zmysel, pretoze ten/ta sa nemoze snazit byt umelcom a zaroven sa identifikovat s umeleckou luzou zaroven (ak zanedbame strukturu subjektu) iba ak v naslednosti: asi som najprv chcel pisat ako Jan Smrek a nakoniec sa zmohol len na taketo...
03.05.2011 23:28 K dílu: Ako sa v bunke kóduje mentálny obraz hada? CrawlingChaos
medved: kto mal zostat kde? predsa ked su zabudnute, tak su tam, kde boli aj predtym franco: co je dosledkom coho? to, ze ty tomu nerozumies je dosledkom toho, ze kazdy by chcel byt umelcom?
23.03.2011 19:14 K dílu: Nájdi-spoj / priateľov CrawlingChaos
ahoj, salome
11.03.2011 14:40 K dílu: Hurá, zvýšení DPH znamená konec laciné poezie CrawlingChaos
Presne, toto musi byt ironia, inac si tie prihluple praviciarske argumenty nedokazem vysvetlit.
16.12.2010 10:58 K dílu: skolióza CrawlingChaos
všetky oči sú zuzana je jazykovo asi najzaujimavejsia
15.11.2010 17:07 K dílu: Inflácia dôstojnosti človeka IIV. CrawlingChaos
jaky kriticky ton a potom ti "buzeranti"
11.11.2010 10:30 K dílu: Vstoupit na pole kritiky CrawlingChaos
cie ego mas na mysli? ide o realny rozhovor
17.10.2010 19:35 K dílu: 10 minút CrawlingChaos
ryba?
03.10.2010 21:56 K dílu: Bez zmnoženia infrapatelárneho salep CrawlingChaos
ano, bol som u doktora, čajoši
28.09.2010 10:12 K dílu: Wras CrawlingChaos
ja srat wars
27.09.2010 19:48 K dílu: Wras CrawlingChaos
vk: v tomto pripade nehrozi ani jedna z moznosti
26.09.2010 23:08 K dílu: Svieti mi CrawlingChaos
vecierok:)
26.09.2010 22:43 K dílu: Svieti mi CrawlingChaos
nechcel som byt knazom
26.09.2010 22:41 K dílu: O hovně CrawlingChaos
mozno by sa ti pacil kratky film tusim od Kurta Krena 20. september, ktory pozostava zo striedajucich sa zaberov pitia a mocenia, konzumacie a defekacie pri traviacom cykle to, co vchadza dnu je zvycajne spojene s hladanim pozitku, kym to, co vychadza von sa snazime cim skor vytesnit (podobne sa ale spravame aj k odpadkom, ktore nemusia mat neprijemny odor, alebo byt hygienicky problematicke, proste musia ist cim skor do kosa)
26.09.2010 22:23 K dílu: Svieti mi CrawlingChaos
skusal som, nechceli ma:(
17.09.2010 15:18 K dílu: Nič viac CrawlingChaos
ty kokos, oplakavat pajcku neni na povazenu?
17.09.2010 14:01 K dílu: Futbalista, o ktorom sa vo výťahu rozpráva neznáma žena s ďalšou osobou a iné básne CrawlingChaos
navod by mohol v naznaku zniet: zaznamenavat recove percepcie pri zaspavani, najlepsie pri horucke alebo dlhodobejsich poruchach spanku
14.09.2010 15:17 K dílu: Futbalista, o ktorom sa vo výťahu rozpráva neznáma žena s ďalšou osobou a iné básne CrawlingChaos
mozem ti poskytnut navod na vyrobu, ale nie navod na citanie
24.07.2010 09:41 K dílu: Bolo skor vajce alebo slepica ? CrawlingChaos
ked uz si ludia nevedia predstavit, ze odmietnu pracovat, tak vymyslaju picoviny:)
05.07.2010 19:17 K dílu: Mravčie chodby CrawlingChaos
mne sa tato basen nepaci mozno preto, ze cela cerpa z jednej metafory a lipne na nej... cize v konecnom dosledku je popisna, ako keby sa autor zdrahal nacriet do nejakych dalsich ramcov alebo sa mi nepaci len ta metafora
02.07.2010 14:35 K dílu: Sníšek' CrawlingChaos
na Pismaku
18.06.2010 16:27 K dílu: súd dnes opäť riešil spor CrawlingChaos
avi
18.06.2010 16:27 K dílu: súd dnes opäť riešil spor CrawlingChaos
ked kliknes na ten obrazok, malo by ti ponuknut na stiahnutie subor PDF, ktory si uz mozes priblizovat kolko chces
18.06.2010 13:03 K dílu: Nedávam si nohu do úst CrawlingChaos
nespominam si na nieco podobne v shining, ale to nie je nic proti nicomu
15.06.2010 10:12 K dílu: Pravidlá textovania CrawlingChaos
zahral by som si, chcem retardovane
14.06.2010 15:21 K dílu: Poézia našej duše CrawlingChaos
tak to hej, sak to mam aj ja rad by som prisiel, ale mam to daleko
14.06.2010 09:32 K dílu: Poézia našej duše CrawlingChaos
co je to vlastne dusevna porucha? pretoze to vyznieva, ze ma epizodicky charakter, ale poruchy osobnosti su dlhodobe
12.06.2010 15:07 K dílu: Slogan CrawlingChaos
ne umřel, ale uměl
Nahoru