21.01.2009 22:25 K dílu: Stůl sněží - Eskymo, kde jsi? atjoV
Ptal jsem se jenom o cem to je? aby jsi mi to popsal.
21.01.2009 12:39 K dílu: Ona atjoV
motýlci řas - příliš obyčejné,coz je docela skoda.. a málo skutečných básnických obrazů, jestli vůbec nějakej.
21.01.2009 12:36 K dílu: Stůl sněží - Eskymo, kde jsi? atjoV
no a o čem to je?
21.01.2009 12:01 K dílu: Dilema atjoV
skutecne nadhera. u vetsiny uzivatelu pismaka musim dlouho hledat v prilis dlouhem seznamu basni, nez najdu neco, co me aspon zaujme. U Tebe mi staci projit basen, abych vzdy nenasel jednu, ale více chvil, co me inspiruji..
21.01.2009 11:56 K dílu: Den kdy potkáš toho na koho si myslíš atjoV
jeste ze to nezustalo jen u toho odezirani. jeste, ze jsi se take podelila s nami
21.01.2009 11:53 K dílu: Hříčka před zhasnutím atjoV
ja jen ziram
21.01.2009 11:51 K dílu: Štěstí atjoV
ach ouvej. stoji to za publikovani?
21.01.2009 11:43 K dílu: Můžeme atjoV
hm.. skoda, ze to chvilkove predstirani neni trosicku propracovanejsi a napaditejsi...
18.01.2009 15:09 K dílu: Cestou mezi cypřiši atjoV
první sloka je schválně neobrazná, je pouze dynamická, jako úvod k tomu, co teprve prijde. jnak diky za pozastaveni
18.01.2009 14:44 K dílu: Život prší atjoV
no, šlo by si s tím asi víc vyhrát... a rekni mi prosim, tam odkud pochazis se rika kalůž, nebo je to překlep?:)
18.01.2009 14:40 K dílu: Svět atjoV
hm no, připojuju se k avox. a nechapu, proc to mas formalne napsany jako basen - neni proc tady versovat.
18.01.2009 14:34 K dílu: U zubaře atjoV
hm, ale chybí mi tam nejake presah za tu hricku. Hricky na prvni pohled jsou nejlepsi hricky, ty , co na druhy pohled odhali mnohem vic. Nebo jsem se prehlid?
18.01.2009 14:31 K dílu: Obtěžkán atjoV
zajimavy napad, zpracovani prilis rozvlacne, pomohlo by zestrucneni
18.01.2009 14:28 K dílu: Limitná atjoV
docela hezky, nebyt toho vecnyho zmasnění duše. to uz jsem na pismaku videl prilis mockrat.
15.01.2009 00:54 K dílu: Miniatura atjoV
když už je to takhle krátké, tak to mohlo být aspoň pořádně rýmované. radši nikdo neřiká jako (radši) ale jako (rači)... ale napad to nejni uplne spatnej.
15.01.2009 00:33 K dílu: Harmonikář atjoV
Škoda, něco tomu chybí... málo dojemné, málo něžné, málo propracované, málo hřejivé, jak by to být chtělo... Ale třeba se pletu a jsem jen pomýlenej, možná mě od tohoto typu vyprávěnek odradil Coelho.
14.01.2009 23:28 K dílu: Vracím se do svého těla... atjoV
ty jo, to je fakticky dobre. Ja jsem tuhle nekde cetl Světelnou komoru od Barthese, kde se píše, že život se skládá z dotyků osamění. Z tvojí básničky to na mě kulí oči. A vůbec hrozně moc Tvých básní je plných reflexí na vztah(y) a Ty to umis tak neotřele podat..
13.01.2009 21:50 K dílu: Mé ženě atjoV
jojo jerry, snad takovou taky najdu a dam ji to aniz bych se priznal k neautorstvi:)
13.01.2009 21:40 K dílu: Nápěv podzimu atjoV
variace na krd stoji zato, kdyz se takhle zapoji.
13.01.2009 21:21 K dílu: atjoV
Ehm, tak jsem tedy zas a smekam klobouk. je to lepsi nez to byvalo. Tvoje fantazie me kova ke kreslu...
14.01.2008 19:28 K dílu: Něžná atjoV
za druhou sloku
12.09.2007 22:25 K dílu: Až... atjoV
zajímavé vidění světa a pěkně vymyšlené
18.07.2007 09:59 K dílu: Dobrou noc, liško atjoV
za první sloku dávám tip. Alan edrag poe tvrdil, ze smyslem poezie neni nejaky vyznam, ktery nese, ale jen krasa, kterou predstavuje. a ta prvni sloka je neskutecne krasna..
18.07.2007 09:56 K dílu: Asi takovej pocit... atjoV
poslyš santie, z tebe se uplne vyparil radost. nebo minimalne z tvojich basnicek.. a to je skoda. uz se testim, az se tam zase vrati, bude to skvely..
18.07.2007 09:53 K dílu: Nezapomínám atjoV
uz jsem o tobe neco slysel a mozna nektery verse chapu lip, protoze o Tobe neco vim, ale kdo vi, treba se pletu.ale vypada to na slusnou frustraci..
18.07.2007 09:50 K dílu: ... atjoV
:( skoda ze nerozumim, unika mi devadesát devet procent basnikcy:)
18.07.2007 09:49 K dílu: Sny ověšené cihlami atjoV
jo, ja myslim, ze mas pravdu. Ja myslim, ze zalezi na nas, kolik si rozpustime medu. V tom je ta krasa - my si okrášlujeme naše dny.
23.06.2007 23:23 K dílu: Rozvázání smluvního poměru (18+(?), IQ 18+(?!)) atjoV
hezky
23.05.2007 10:25 K dílu: Bytí a čas atjoV
ano, augustin tvrdil, že teď nemá žádné trvání, přesně jak říkáš. Ale také tvrdil, že věčnost je zamrzlé teď - jediné pocítitelné nyní.
23.05.2007 10:20 K dílu: Bytí a čas atjoV
A co by jsi řekl na přírodu, ve které je základním pohybem neustálá změna? Listí na podzim vždycky opadá a na jaře vyroste nové. Každý strom někdy shnije a narodí se nový. Tohle není nějaký objektivní čas, který by nebyl konstruktem lidského mozku? Náš čas je sice lineární a ten přirozeně přírodní je kruhový, ale stejně něco plyne, protože kdyby čas byl naším výmyslem, tak by strom byl zaseknutý na místě - třeba by pořád měl svěží zelený lístečky.
23.05.2007 09:10 K dílu: Bytí a čas atjoV
safra safra. Od tak ambiciózního názvu jsem čekal něco delšího.:) Já jsem a čas není, to je zajmavá myšlenka. čas jako věčnost hm hm. Tomi připomíná svatého augustina, kter tvrdil, že věčnost není nekonečné plynutí času, ale jen věčně zamrzlé teď..
22.05.2007 20:52 K dílu: Bohumil Hrabal v kleci mojí imaginace atjoV
Jerry Ty jsi za kazdych okolnosti velmi slušný a seriózní, tohó si vážím. Surrealistické tyto obrazy nejsou - při jejich tvoření byl mým hlavním nástrojem rozum, který surreaslisté kompletně opomíjejí. A teď ke smyslu - jedná se o pásmo jakýchsi konotací jejichž základem je Bohumil Hrabal. V básni objevují motivy spojené s jeho osobou a omílají se v různých zněních a podobách, např. snítko absolutna a reflektor nekonečna, nebo jezero obrazů a skladník v hale metafor. Každý jednotlivý obraz tedy rozvíjí motiv, který podle mě vystihuje spisovatele. Hrabal je můj oblíbený autor a to, co jsem zde napsal charakterizuje moje úvahy o něm.
22.05.2007 20:01 K dílu: Malý princ má holínky z betonu atjoV
tohle je spíš dopis a vysvětlit se nedá, aniž by jste neznali mě a adresovanou osobu, takže Vám asi moc nepomůžu..
22.05.2007 19:58 K dílu: Bohumil Hrabal v kleci mojí imaginace atjoV
díky. neleze to rychle a samo. behem nekolika dnu se soustredim na tema a vzdycky neco vypadne:)a vzhledem k tomu, ze je to pasmo, tak to staci trosku seradit a motivy se tam opakuji uplne samy..
22.05.2007 19:49 K dílu: Bohumil Hrabal v kleci mojí imaginace atjoV
ze stejneho duvodu jsem to psal, mám ho v úctě..:)tezko Ti na to muzu nejak konstruktine odpovedet.
22.05.2007 19:32 K dílu: Variace na Reynka atjoV
a podelis se s nami i o original? ze by jsi ho dal treba do prologu. nebo je to inspirace reynkem in general?
20.05.2007 18:14 K dílu: Nechybí někdo? atjoV
moc hezky. a navic to ma zajimavy obsah. neco jako tak to chodi. stejne se hraje i kdyz teleso nejni dokonale. stacilo by chvili pockat, ale ono se neceka a zene se rychle do predu a pod koly tohoto vlaku zahyne mnoho nevinnych. davam tip
20.05.2007 16:29 K dílu: Ráno atjoV
tohle se mi libi. Haiku je kratky utvar a vykouzlit na nevyraznem pozadi (popelnice, walz, delka) zivouci pohyb, ktery neco vyjadruje je skvele. Uplne vidim tu chvili inspirace, kdyz se rano jerry soural s popelnici ven:) a z niceho nic ho do hlavy uderil blesk poezie.To, ze asi nikdo nevynasi popelnici tanecnim krokem, vubec nevadi. Protoze poezie je asi svet trosku sam pro sebe. A ten Jerryho svet je atraktivni a jsem rad, ze mi jerry dal abonentku do prvni rady zdarma:)
19.05.2007 17:35 K dílu: Víš, kolik už bylo bohů? atjoV
narážka ne Exupéryho je přesná, to je mimochodem jedna z mojích nejoblíbenějších pasáží. Celá epizodka s liškou. Na co je víra, když mám v sobě lásku, hodně expresívně vyjádřeno.. Pokud tedy láska a víra nejsou synonyma, jak to nejspíš chápal Ježíš. Ale do celkový atmosféry Ti to zapadne hezky. Od názvu jsem čekal jiné téma ale tohle je moc hezky zpracované.
15.05.2007 22:15 K dílu: Zveme Vás na diskusi atjoV
no vypada to velmi zajmave..jaka je kapacita salu a kolik se predpoklada posluchacu?
14.05.2007 21:49 K dílu: Vzájemnost atjoV
ne ja jsem se nikoho nesnazil napadat., napsal jsem to moc radikalne:) avox, chapu, ze jen chvali, takze dekuji(tebe se vox populi netykal).ja to rikal ta soukrome jerrymu a mozna paulartovi - protoze nazor - podle me by to mel autor napsat takhle je irelevantni - kazdej musi psat to co chce vyjadrit a nemuze vlat ve vetru obecnyho nazoru, to by pak bylo neustale promenne. A hlavne Jerry si s tim dava takovou praci ,takze tezko kritizovat to jeho kukatko.
14.05.2007 16:01 K dílu: Vzájemnost atjoV
svoboda umelce predevsim! vox populi se muze jit bodnout!
13.05.2007 21:36 K dílu: Velmi pozdní fascinace Hrabalem atjoV
je to moc hezky. Psano i jeho stylem, jen tomu chybi jeho GENIALNI obrazy. ale je to Tvoje a ne jeho, takze davam tip. A navic si prokazal slusnou schopnost inovace. dobry.shodou okolnosti se taky trapim, jak nacpat hrabala do jedny basnicky..
13.05.2007 19:59 K dílu: Slepce zrak atjoV
tak tohle je zajmavy. Uz je to konkretnejsi nez minule basnicky Tadeasi a myslim, ze je to i zamyslenejsi. Ironie na konci mluvi za zbytek basne. Je zajimavy, jeak slepci rezonuje smich v priboj nalad. A myslim, ze slyset teci krve bolest radostnou je opravdu slepecke, protoze slepec ma skutecne ostrej sluch a krev nevidi.. Jestli se takhle citi slepec, tak to musi byt dost hroznej stav. A tuplem, kdyby mu nekdo zarecitoval tvoji basnicku.. Bolest krve taky stoji za to. Soupajici nohy svadi karavanu do dlazby mladi, nebo jsou to ty poklady? ten zacatek neni prilis srozumitelnej (coz nejni na sko, ale nazor autora by me zajmal)
13.05.2007 19:33 K dílu: Telefonní kreslení atjoV
no nakonec je nas docela dost, koho se to tyka.. Tak Vam preju hodne peknejch obrazku. Treba by to mohlo byt nove umeni - nevědomé kreslení:)ale to by se vytratila ta nejvlastnejsi charakteristika, musi to byt nevedome. Takze by to slo tvorit jedine tak, ze by umelec vytipoval osobu, ktera takhle kresli(nevedoma si toho) a jeji obrazky ji tesne pred vyhozenim zabavil, nebo vytahl z popelnice a vystavil v galerii:)
13.05.2007 19:21 K dílu: Pravda pětibolestná atjoV
no jeho kouzlo je nejspis v tom, ze je nedosazitelnej. Nebo spis takoveho bodu dosahnul malokdo v dejinach. A jsou to asi hlavne filosofove a nabozensti zřeci a mystikove. A jejich pravda stejne neni pouzitelna pro vsechny, takze se da nazvat pevnym bodem jen pro tu kterou osobu. Ale co bycho dali my ostatni za takovou pevnou viru..
13.05.2007 19:07 K dílu: (bezejmenná) atjoV
hm a jaka je spojitost mezi hazenim do snehu a doprovazenim? Zatim toho vim tak malo, ze mi souvislost nedochazi:)
13.05.2007 19:02 K dílu: Ledňáček atjoV
no mas skvely basnicky, je pravda, ze Rimbaud vytvoril vetsinu svyho dila kolem patnacti, ale to je porad o dva roky starsi nez Ty.. co delas ze skolu?
13.05.2007 18:58 K dílu: Ledňáček atjoV
no jo no zaslouzis si ho.
13.05.2007 15:48 K dílu: Tolikrát atjoV
Jo tak tohle je uplne perfektni zalezitost. hned si ji davam k oblibenym. Tohle presne vystihuje moje myslenky...dekuju, je to skvelej estetickej zazitek v koombinaci s textem obtezkanym vyznamem - a trefila jsi se presne, takhle to presne chodi. musim si od tebe vecer precist vic. o tom samem pisu v jedny basnicce, jen to usti v jine reseni, dalo by se rici ze pokracuju tam, kde ty koncis a ty jsi mi ted prave skvele popsala zacatek. davam tip
13.05.2007 15:31 K dílu: Sbohem na vždy atjoV
Ty se umis vyjadrovat neskutecne zajimave. a pritom tak lehce a jednoduse. Je videt, ze basnici nepotrebuji exkluzivni slovni zasobu, Tobe staci jen trosku pozmenit vazby, ve kterych se objevuji obycejna slovcicka. Táhni o srdce dál a sbal si svých pět slz je podle mě další záblesk geniality. Ty asi vážně nakupuješ v supermarketu metafor a přirovnání. Ty nemáš básnické střevo, ale básnické celé tělo.. dávám tip. jeste se mi na pismaKU NESTALO, abych od nekoho cetl tolik basnicek, co by se me tak dotkly..
13.05.2007 15:19 K dílu: Ledňáček atjoV
Ty mas hrozne zajmave myslenky, jak to delas? jestli Ti je opravdu trinact, tak smekam klobouk. a libi se mi Ty vyseky skutecnosti, ktere si vybiras k ilustraci tvych myslenek. a to nejednu v jedne basni. davam tip
13.05.2007 15:14 K dílu: Pravda o zpěvu stromů atjoV
Krasne vymyslene, moc se mi to libi. septam svoji pravdu stromum, ktere ji za me zpivaji, to je nadherny. davam tipa
13.05.2007 15:12 K dílu: (bezejmenná) atjoV
o tom tehle basnicce nemůžu moc mluvit, protože je to o něčem, co jsem si neprožil, ale je to napsané velmi zajímavě. a ta intimita skrytá v házení do sněhu a mňoukání do telefonu..Něco to na mě přeneslo..a to se povede maloktere basni.. dik davam tipa
13.05.2007 15:01 K dílu: atjoV
Ahoj. Prosim Te necetla jsi nahodou Neznyho barbara od Hrabala? (nemuzu ti napsat osobni zpravu, protoze nevim jak napsat to euro v tvoji prezdivce..
13.05.2007 14:58 K dílu: Žádný sníh atjoV
...proboha, kam Ty na ty obrazy chodis?! bozi slzy co zmrzly chladem lidskych srdci, vzdyt tohle je prekrasny.. vetsinou, kdyz chodi basnici nakupovat do malych obchodu metafor s velmi omezenym vyberem za premrstene ceny. A po precteni ctvrte basnicky od Tebe mam pocit, ze Ty chodis do supermarketu, kde je davaji zdarma.. davam tip
13.05.2007 14:53 K dílu: Maluji Olomouc atjoV
básník jako malíř slova. I takhle se dá pojmout. a Ty jsi velmi přesvědčivě vysvětlila tohle přirovnání. a když nad tím ta přemýšlím, tak máš pravdu. Je to sice neskutecny, ale zase jsi me zasahla dost hluboko - ty kostely - to ja jsem objevil nedavno, ze bych nejaky hrozne rad navstivil.. Me to docela pripomina ty moje pocity o kterych taky trochu pisu. dávám tip je to hrozně krásný
13.05.2007 14:44 K dílu: Z šuplíku atjoV
Tak tohle je jedna z nejlepsich basnicek, co jsem tady cetl - hodne se dotyka mojeho mysleni. Jako kdyby Tvuj myslenkovy okruh a muj meli aspon dva stycny body.. tisickrat vyrcene ... je uplne presne. vsechno je instatntni jakbysmet. a jeste navic ten napad s chladem, co ti reze prsty. a nebo pobrecet travu misto rosy. Ma to vynikajici obrazy - navic pregnantni obsah(neni to tady na pismak se vetsinou vyskytujici pocitologie) a neni to zbytecne komplikovany, jak nektery basnicky tady byvaji.. davam bod, davam oblibeny a jsem zvedavej, az si prctu dalsi.. Opravdu diky za skvelej zazitek. Vojta
12.05.2007 13:57 K dílu: Tvoje boty atjoV
senior se neumi vyjadrovat. mysli si totiz, ze jeho styl psani zni vznesene a sofistikovane, ale ve skutecnosti je chybnej. Proste a jednoduse hloupej obsah maskuje radoby vznesenym stylem.. Nic si z jeho zvastu nedelej a pro pobaveni si precti jeho trapne pokusy o poezii pod jmenem Voloďa - obzvlast doporucuji Neber drogy:))
12.05.2007 12:56 K dílu: Detské lásky atjoV
pekne vystihnute a dokonce i s promenou veku. a opakujici se scena s destnikem, na ktery padaji kapky je moc hezka
12.05.2007 12:35 K dílu: Detské lásky atjoV
páčí sa mi
12.05.2007 12:23 K dílu: Pozdě k ránu atjoV
a z ceho soudis, ze Hlavacek kradl vic nez Ty? On byl osobnost s fantazii a nepotreboval nekoho vykradat. samozrejme, ze byl nekym ovlivnenej, to jsme vsichni. Ale Ty jsi převzal i název básně! snažís se vykreslit podobnou atmosféru a pocit, kolem kterého se to všechno točí je stejne poprve jako u Hlavacka. To je prilis mnoho podobnosti. mimochodem, znas Cimrmanna? po precteni babicky napsal svuj roman Dedecek, kde vystupoval sileny Viktor.:) Tak to je podobne tvemu zpusobu inspirovani se. jestli se Ti nelibi.co sem pisu, tak si to smaz.. Ja si jen nemuzu pomoct, protoze mam Hlavacka docela rad. Preju Ti at se odtrhnes od svych vzoru. P.s. nevim, proc by si mel Hlavacek v hrobe hovet..
12.05.2007 11:51 K dílu: Šašek, král a smrt atjoV
skvěle vymyšlené. ten koloběh se mi libi. a chlad, ktery kouse do kosti je skvele receno. Ale chtel bych videt zemi, kde by se kralem stavali sasci, protoze sasek je saskem ,protoze je vtipnej a kral je kralem protoze umi kralovat:) davam tip
12.05.2007 11:35 K dílu: atjoV
co Ty tady? vymyslis neco noveho?
12.05.2007 11:27 K dílu: Věřím na modelky atjoV
zajimave.
12.05.2007 11:01 K dílu: Oblak žáru atjoV
wow, to je opravdu slusna basnicka. hrozne zajmave. pred myma ocima ozivaji napadite obrazy. dekuju za zazitek. davam tipa
12.05.2007 10:58 K dílu: Svítání atjoV
moc hezky. cerna mosaz a rozpulký oltář. krásně se mi to četlo, už delouho jsem tady nenarazil na pěkné matafory. tip
12.05.2007 10:53 K dílu: Dopis z azylu atjoV
je to moc hezky, skvelej napad, jen nevim, proc jsou nakonec uhlavni nepratele a ne opak? kdyz je mas rad a kdyz te nasleduji..
12.05.2007 08:39 K dílu: ach, lásko atjoV
velmi zvlastnia osobita, jen co je pravda
12.05.2007 00:37 K dílu: Lůno atjoV
to je o hledani nesmrtelnosti. a je tam taky to cyklicno - aby se mohlo neco rodit, neco musi umrit. ne je to novej film, kterej se jmenuje fontana, hraje tam hugh jakcman
12.05.2007 00:19 K dílu: Olivy atjoV
sodoma gomora, ale mas recht, presne takhle jsme si to vsichni prozili. dvam + za presne popsani fenomenu..
12.05.2007 00:16 K dílu: Večerní filosofie atjoV
coze? jak souvisi absurdita s harmonii? nebo jsem enco nepostrehl?
12.05.2007 00:11 K dílu: Rybník plný samoty atjoV
hezky. co by se stalo, kdyby se sel se sny koupat?:)
12.05.2007 00:09 K dílu: Možná tam straší atjoV
není kdo by přišil vypárané plaňky je geniální obraz!
12.05.2007 00:03 K dílu: Těžce pod věcí atjoV
tohle je elegantne ztvarneny paradox, moc se mi to libi. ta laska me stve, akorat me drasa a tahne me ke dnu, ale kdy neprijde, tak se muzu uzoufat. moc dobry
12.05.2007 00:01 K dílu: Andělé atjoV
hrozne zajmave tema. tvoje basnicka se mi moc libi
11.05.2007 23:58 K dílu: Lůno atjoV
fontána - tenhle film je o stejnem tematu
11.05.2007 23:52 K dílu: koním atjoV
Je to zajmavy. z vetsiny tvych basnicek mam pocit, ze tobe se krasne dari vykreslit nejakou atmosferu. Na to jsi fakt dobrej.Casto jsou pro me tvoje basnicky nesrozumitelny, ale nejakej pocit z nich mam vzdycky. a kdyz do nich proniknu, tak je to mnohem lepsi.
11.05.2007 23:47 K dílu: každý ráno mi ujíždí autobus / nepíšu do šuplíku, ale do mobilu atjoV
tohle presne znam. kdyz jsem nekde venku, tak s sebou temer nikdy nemam tuzku a papir, tak tvorim do mobilu. a autobus tvyho stesti je dobrej obraz
11.05.2007 23:38 K dílu: Holocaust atjoV
To ze o holocaustu nemuzes psat Ty nemuzes vztahnout na vsechny osoby!:) no ale o vytouzene nepritomnosti boha to presne je. Tuhle basnicku stejne nemam rad.. Ja ji totiz sam dostatecne nerozumim..
11.05.2007 23:35 K dílu: letní atjoV
tahle je neskutecne barevna. zrovna si v duchu hraju s obrazkem malire, co miluje barvy, takze to je pro me cenna inspirace. Chrpy mam rad a barvu jsi vystihl uplne presne, aniz by jsi ji zminil. a v kontrastu ke zlutemu zaru je tvoje basnicka skvele fungujici strojek. davam tip
11.05.2007 23:32 K dílu: Vzájemnost atjoV
dobre dotazene. Skoda, ze si to nemuzu poradne vychutnat, protoze uz to znam..:) a jeste pro Paularta - jen autor vybira ze skutecnosti to, co zobrazi a rekne a to co vynecha. a rekl bych ze zrovna v teto basni jde o hricku - vzajmene jsou si hrackou..ono by to vlastne bez ni nemelo vyznam..
11.05.2007 23:19 K dílu: spadly mi na hlavu kukačky po babičce atjoV
ne to ne, ja Te nechtel urazit. Ale ted jsem si procital Edwarda Leara a zda se mi, ze jeho nonsens je o necem jinem. Ale jako Tvuj limerick to beru. Treba ta kocka je docela dobra
11.05.2007 23:12 K dílu: Návrat z války atjoV
zajimavy a napadity davam pul tipa, protoze to nejni muj salek caje
11.05.2007 23:07 K dílu: spadly mi na hlavu kukačky po babičce atjoV
dobry pokus, jen tak dal, jednou ti toho tipa dam. zatim to asi za moc nestoji:(
11.05.2007 23:01 K dílu: Okřídlená atjoV
slepená z vosku a havraních per docela jde, ale jinak to moc literarni hodnotu nema..
11.05.2007 22:57 K dílu: atjoV
kde jsou dila?
11.05.2007 01:00 K dílu: =*U S A*= atjoV
prosimte seniore, rekni mi, jak se to stalo, ze jsi se stal redaktorem? Ja myslim, ze bys mel byt objektivnejsi, coz je samozrejme tezky, ale ve tvem pirpade bude stacit necpat vsem svoji poezii a koukat se na vec z pohledu jinych...
11.05.2007 00:52 K dílu: atjoV
Celej senior je jen vtip. precetl jsem asi pet basnicek od volodi(coz je ta kvalitni poezite, kterou kdysi senior psal) a jeho reakce na kritiky. precetl jsem vsechno od seniora a precetl hodne kritik. Dobri lide, on to nemuze myslet niterne vazne - on se jen tak tvari, aby nam ukazal negativni stranky lidske povahy. Nemejte strach! nikdo prece nemuze byt tak sebestrednej. a navic kdyby na to mel pravo, jako kvalitni autor, ale i tahle vymluva mu chybi.. Seniore, dobry napad, a preju ti, aby tve ego zastinilo jednou celeho pismaka a vsichni autori zalezli do der a Ty jsi mohl nerusene tvorit jen sam pro sebe a pro hrstku spriznenych (coz jsou z vetsiny asi tva alterega:) ale cvalajici krokodyl je docela dobrej
11.05.2007 00:13 K dílu: atjoV
ted jsem cetl tvuj vyklad slova zfetavat v nejaky basnicce od volodi a gratuluju k skvele dedukci a spravne minene kritice:)) vratit se do embryonalni faze..
11.05.2007 00:08 K dílu: Neber drogy! atjoV
to je jako nejaka legrace? zni to hrozne naivne. nevim, jestli to nekoho presvedci, ze nebrat drogy je spravne....
10.05.2007 07:36 K dílu: o chvílích na jedničku s hvězdičkou atjoV
dobrej napad. jen mi tam chybi vic obrazu a je to hrozne kratky. JInak ten pocit znam a je to moc hezky, ale na tipa se me to dotklo moc malo:(
10.05.2007 07:35 K dílu: Strome! atjoV
skvelej napad. jen ta posledni strofa mi tolik nehabruje. co jsi tim presne chtela rict? jako, ze kdyby byl jinde, tak by chtel byt tady ve meste? tak at si nestezuje na soucasnou pozici?
10.05.2007 07:32 K dílu: Umělec atjoV
velmi hezky. umelec v kostce se krabici metafor v rukach:)
10.05.2007 07:29 K dílu: Motýlek atjoV
mne se hlavne libi, ze pises basnicky, ktere taky neco znamenaji. Ze to neni jen bohapuste obtiskavani vlastni dusicky na papir (do wordu). A to jsi znovu potvrdila. Sice nesnesitelnost mladi pocitologicke je, ale to jsi psala kdysi. no a romantici se z toho nevyhrabali celej zivot:)
09.05.2007 23:39 K dílu: Victrix atjoV
Tohle dílko má velmi slušný ambice - dávám tip za skutečná moc.....dnes bude pokryta tato zem..o pribehu zatim vime kulovy s prehazovackou, ale tehle oddil rim charakterizuje slusnym zpusobem..pokracuj priteli
09.05.2007 23:31 K dílu: Poslední Hromosvod atjoV
hm hm prvni strofa davam plus
09.05.2007 23:14 K dílu: Hromosvod počitků v Praze atjoV
k necemu se Vam priznam, tuhle basnicku jsem tvoril pod vlivem Halase - jedny z jeho poslednich basnicek - Osudy - je to hrozne strucny styl, ktery je obtezkan obsahem. ale priznam se, jako amater jsem rozumel jedne strofe z deseti. zbytek mi vylozila az profesorka. Cim mene bylo vse ilustrovano, tim mene jsem tomu rozumel.(treba by jste vy tomu rozumeli lepe, ale me to dalo hrozne malo.) Dejme tomu, ze tahle basnicka je reakce, jedna se o procitenou prochazku prahou s pointou, kterou lze sndno vycist. Rekl bych, ze s poezii je to jako se zakusky - nekdy mate proste chut na cokoladovy dort, jindy na vanilkovou zmrzku a nekdy obe dohromady. A nekdo je diabetik. Takze kdo ma naladu si moje ukecane natahle verse cist, at si je precte a kdo touzi po strucnosti at momentalne zavita jinam a vrati se, az bude v jine nalade. Jinak jsem rad, ze se Vam basnicka libi, protoze se da rici, ze pisu kvuli Vam, abych Vam prinesl aspon drobek radosti, do supliku by se mi psalo tezce.
09.05.2007 22:57 K dílu: Bolí jí hlava (18+) atjoV
zvrhlíku zvrhlíku. nejdřív jsem si myslel, že taháš lidstvo na provaze směrem do prdele, ale pak jsem si uvědomil, že jsi jen dalsim nutnym schudkem historie - tendence tvyho strihu se vysktujou uz od dob Havlicka Borovskyho, pres Gellnera a pak skvoreckyho a Egona Bondyho. A nektery tvoje texty nepostradaj vtip. To ze ja v basnickach nerad pouzivam vulgarismy neznamena, ze by to meli zakazat. A tvuj zpusob vyjadrovani se nekomu urcite libi. Kdyby jsi tak jeste prohloubil tu propast mezi obsahem a formou - to by pak bylo totalne sokujici. ale tobe to asi takhle vyhovuje.. No nejlepsi zert je, ze tady mas napsano,ze stojis o hlubsi kritiku:) jsi proste asi stejne nutnej jako vznesena poezie.. aspon je tu nejakej drsnej protipol
09.05.2007 22:13 K dílu: Moje motto atjoV
kuřák to asi ocení, něco jako skok od petra k marboro, co? ja ale nekourim, takze me tyhle obrazy moc neberou:(
Nahoru