30.12.2011 16:08 |
K dílu: Na co máme ještě vůbec čas... ?
|
jistě
|
Tohle ale doufám není ze života. Vlastního....
Jinak líbí. Moc!
|
07.08.2011 20:41 |
K dílu: Vážně i nevážně
|
jistě
|
Tip za nápad.
|
07.08.2011 20:24 |
K dílu: Předvánočně - mouchy
|
jistě
|
Poezie?Proza?
|
07.08.2011 19:57 |
K dílu: Vůně domova
|
jistě
|
Prosím Tě Robínie, odkud jsi? Já vyrůstal v Dolní Olešnici, Nových Zámcích a v Čisté u Horek. Píšeš o Studenci vedle Horek? Nemáme náhodou stejný kraj mládí?
|
09.07.2010 08:22 |
K dílu: ČESKÉ STŘEDOHOŘÍ - OBRAZY A FOTOGRAFIE
|
jistě
|
Tak ať se všem líbí a jsou další výstavy.
|
08.07.2010 09:16 |
K dílu: ČESKÉ STŘEDOHOŘÍ - OBRAZY A FOTOGRAFIE
|
jistě
|
Jani hodně návštěvníků a další výstavy přeji.
|
25.06.2010 18:06 |
K dílu: Anděl se zlomenými křídly
|
jistě
|
Proč ta povýšenost vážení......
|
25.06.2010 15:01 |
K dílu: Howgh
|
jistě
|
Vatanu. Každé ráno. Ale někdy jsem celý den na kolenou. To je ta reflexe....To není psychiatrická diagnoza:o) Jani díky.
|
07.03.2010 22:00 |
K dílu: PŘESTAŇ KŘIČET
|
jistě
|
No já nevím....Jseš tu zavedený a uznávaný autor. A poezii nerozumím. Ale mám o trošku raději Kajnara nebo Skácela než tebe. Když už jezdit po tankodromu tak bych měl být trochu zablácený. A to ty nejseš. Nebo jo?
|
29.12.2009 20:23 |
K dílu: Za poledního žáru
|
jistě
|
Díky za tip.
|
19.07.2009 16:58 |
K dílu: LETNÍ STŘEDOHORSKÁ ROMANCE
|
jistě
|
Krásně cestovat se dá nejen po Itálii, že:o)
Zase je to óda na radost. A nadšení je nakažlivé. Obzvlášť když je podpořené znalostmi. Piš, piš, piš!
|
17.07.2009 10:18 |
K dílu: Hodná holka 2
|
jistě
|
Nejseš ta náhodou něco od psycha?:o)
|
17.07.2009 10:16 |
K dílu: Seznamování
|
jistě
|
Ze života?!
|
17.07.2009 10:03 |
K dílu: HADŽIME
|
jistě
|
Jame!
|
17.07.2009 10:01 |
K dílu: Její soukromé peklo
|
jistě
|
Už dlouho jsem sem nic nenapsal. Asi to nebude žádná vina. Ta povídka je pro mne z tak vzdáleného světa, že mě z toho trochu mrazí. Je to svět, který si ani trochu nepouštím k tělu. To ale neznamená, že není. Jinak myslím, že solidně napsané. Řemeslně. Ostatně profesi tu ovládá dost lidí. Jen mám strach, že tu do psaní jen málo lidí dává sebe a spíš chce většina přesvědčit o tom jak je dobrý. A mám dojem, že o tom psaní zas tak úplně není. Technika je jen zástupný element. No nic. Líbilo, ale mrazilo.....
|
25.06.2009 20:29 |
K dílu: Cirkulace
|
jistě
|
Bojuj.Příště to bude lepší. Dej si větší odstup ve čtení. Třeba týden. A sám poznáš, kde to skřípe.
|
15.05.2009 12:25 |
K dílu: Botník
|
jistě
|
Možná že se tady moc přemýšlí a málo vnímá. Možná, že stopa každého jediného je jedinečná. A u někoho je rozeznatelná a jistá i v tomto nejistém světě. Nabyl jsem u autora jistot. Myslím....
|
15.05.2009 12:19 |
K dílu: NÁVRAT DO DĚTSTVÍ
|
jistě
|
Jani už ti všichni všechno řekli. Jen bych rozmělňoval....Já teď viděl Vesuv v přímém přenosu. Asi jsem u toho necítil to co bys cítila ty. Bylo to trochu jak o pouti. S některými věcmi a lidmi by měl být člověk alespoň občas sám. No nepovedlo se. Máš u mě na počítači asi 150 fotek a jen mi prosím tě sděl, jak ti je mám doručit a tím splním slib, který jsem ti dal. Ta báseň je upřímná jak ty sama. A už ani slovo :o)
|
14.04.2009 19:42 |
K dílu: Moje sestra
|
jistě
|
Promiň, ale ty určitě nemáš sestru. Jedině že by to bylo sesterství Vinetuí a Oldřiškou Šetrhendovou. Škoda žes to neposunul trochu do reálna. Ale jinak z toho mrazí. A je jedno kam by se to mělo řadit. Sny mají muži asi stejné.....Ale pak když dojde k realitě :o))
|
09.04.2009 11:41 |
K dílu: Za poledního žáru
|
jistě
|
Robínie díky.Ona to radost byla:o)
|
06.04.2009 07:43 |
K dílu: Za poledního žáru
|
jistě
|
Jani nepřeháněj:o) Je to ptákovina, ale spontánní a z reálného života. Taková fotka bez přemýšlení.
Ale je fakt, že tohle mě baví asi nejvíc na celém psaní.Moc dík za tip.
|
03.04.2009 21:57 |
K dílu: O přesličné zubařce Xénii
|
jistě
|
Není to trochu masochistické?
|
30.03.2009 15:19 |
K dílu: V dešti
|
jistě
|
Budu první nadšený.Má to přesně to, co to má mít.
|
30.03.2009 15:16 |
K dílu: Post Scriptum
|
jistě
|
Uprostřed se trochu zaškobrtlo na plovoucí podlaze a stalo se "mužským", ale jinak je tvá poetika smutně něžná a nepříjemně pravdivá.I když proč smutně....Ale na tip i typ to určitě je.Škoda, že takových tu není víc.Ostatně stačí se podívat, kolik už máš ohlasů:o)
|
26.03.2009 11:15 |
K dílu: STROM
|
jistě
|
Všichni už tě Jani pochválili.Tak i já.A vůbec nezáleží na tom jestli se tahle poezie vejde do škatulky.Jinak bychom psali všichni stejně nebo alespoň podobně.A to by byla nuda.Poezie je asi způsob pohledu.Vůbec ne správně seřazená slova.To přenechme právníkům.....................
|
12.03.2009 22:53 |
K dílu: Létající koberec
|
jistě
|
Jseš originál.No a ty čtyři poslední řádky mi taky připadají zbytečné.To už je na nový příběh...
Jinak fajn.
|
12.03.2009 22:49 |
K dílu: Číča
|
jistě
|
Taky nám dětí před třiceti lety přinesli dvě vyhozená koťátka z popelnice a my nebyli vrahy.Krmili jsme je z flaštičky od panenky a utírali jim zadky.Když jsme je později odvezli ke švagrové o 200 kilometrů dál nepřežily týden.Těžko ti pomoct a těžko i radit....Hodně štěstí.
|
11.03.2009 22:49 |
K dílu: Nádražní jazz
|
jistě
|
Hezké.Moc.Jen to fázování.To trochu nechápu.Ale jazz je mimo mě.Takže to je asi tak jak to má být.
|
09.03.2009 23:36 |
K dílu: CESTA
|
jistě
|
Jani ty mě žhavíš a zhavíš.Už jsem na ten Vesuv doopravdy zvědavý.A báseň je to prostě ta tvoje.Úsporná a milá.Ještě si představit tvůj úsměv a je to na dvě hvězdičky:o)
|
08.03.2009 19:10 |
K dílu: Z dětství vzpomínky
|
jistě
|
Nevím, zda je to povídka.Autobiografie je asi trochu jinde.Já k ní tady nemám jaksi odvahu.Jinde ano, ale tady ne.Ale je to milé oživení jistého stereotipu, který se tady vyrábí.Takže dík a tip.
|
28.02.2009 20:40 |
K dílu: jsou chvíle II
|
jistě
|
Je to příjemně obrazné.Úplně to vidím.Taky bych po ránu občas někoho nebo něco zabil.I sebe...Ale ještě ten dech na to nadechnutí stačí.
|
26.02.2009 09:57 |
K dílu: GEJZÍR
|
jistě
|
Nic originálního mě nenapadá.Snad jen to, že ty jsi Jani taková jistota v upachtěném čase.Je milo být tam, kde jsi.
|
25.02.2009 10:55 |
K dílu: Goghovi
|
jistě
|
Víš to už tady mockrát bylo.Škoda.....
|
25.02.2009 10:53 |
K dílu:
|
jistě
|
Ten který si není jistý je schopen vývoje.Hodně štěstí a tip pro štěstí
|
24.02.2009 11:06 |
K dílu: Velký dům
|
jistě
|
No myslím taky, že o moc přesněji se to napsat nedalo.
|
21.02.2009 18:15 |
K dílu: Proč píšu
|
jistě
|
Svět se mění a člověk si často dovoluje být upřímný jen přes písmenka.Ale to jich nesmí být moc, protože jinak unavují.Dnes už se v písničkách nezpívá ale mluví, v literatuře nevypráví ale pouze se vyrábějí nálady a taje a obrazy se nemalují ale tvoří.Asi je ten náš svět už moc unavený a v hodnotové agonii.
P.S.
Pana Víška neznám, ale už jdu na to:o))
|
21.02.2009 15:21 |
K dílu: Básnička o lži s vykřičníkem
|
jistě
|
Lež je jen nedostatek nadhledu, odstupu a informací. Ale to nemá s touhle miniaturou nic společného. Miniatura není hledání jediného pravého božího slova. Kde jsi B.brr_r? Moc tady chybíš.......
|
21.02.2009 15:14 |
K dílu: Otázka
|
jistě
|
Radost? Jistota, že když jsem sám, tak nejsem sám.Mám pokračovat?......
|
21.02.2009 15:06 |
K dílu: Zásah zdrobnělinou
|
jistě
|
No ty jsi si zadělal v práci na pěkný průšvih.Doufám že to ti tví kolegové nebudou číst.No klobouk dolů před tvojí odvahou, jestli je situace reálná :o)))
|
19.02.2009 19:36 |
K dílu: Hlasy
|
jistě
|
Taky se rád dívám na všeobecná rozhraní*
|
12.02.2009 10:45 |
K dílu: Momentky
|
jistě
|
Nemyslím si, že všude musí být velká myšlenka..
|
12.02.2009 10:43 |
K dílu: Dráždivě
|
jistě
|
Dostal jsi do ní moc.Moc není co moc závidět.Ale tohle moc se mi doopravdy líbí.A tahle moc vyšumí.........Taky jsem míval krásné sousedky.
|
11.02.2009 10:33 |
K dílu: DOBŘE, ŽE MI UJEL AUTOBUS...
|
jistě
|
Vše je o očích a o srdci.A taky o času.Někdo se mu neumí vzepřít a ani si nevšimne, že už vlastně umřel.A to je škoda-jeho.Ale to se tě Jani určitě netýká.Postřehy všedního okamžiku jsou
nejupřimnější.
|
10.02.2009 11:28 |
K dílu: Zmatení pojmů(Babylonská věž).
|
jistě
|
Jani dík za pochvalu.Je tu občas smutno a moc intelektuálno.Tak blbnu.Ovšem nejen tady.Ty výrazy jsou z reálného života.Co ten život taky všechno nedokáže stvořit.............
|
09.02.2009 23:04 |
K dílu: Zrcadla
|
jistě
|
Když se přemýšlí o přemýšlení, nic se nevymyslí.Když se vygeneruje auto, je to paskvil a práce ne lince v automobilce neuspokojí ani toho nejlínějšího intelktuálního zvrhlíka.To nejsou zrovna originální a zažité názory.Mít názor o práci na lince může mít jen ten, kdo na ní dělal s perspektivou, že je to navždy.Ale to jen tak mimochodem.Myslím, že tento pokus o povídku je poctivý.Je trošičku málo hraniční.Psaní není jen o řemeslu.Je i o názoru a o metodě pokus- omyl.Být tam trošičku víc zloby a dynamiky vůbec, tak je skvělá.Třeba příště....
|
09.02.2009 12:15 |
K dílu: Oslava
|
jistě
|
Normální a živé.I když , jak kdy.Záleží na sešlosti.V každé rodině je většinou komik a záleží na jeho přítomnosti.Já už nejradši chodím s těmi středními, když mě vezmou.Neřeší se morálka....Tady by možná toho osobního pohledu mohlo být o trošičku méně.Ale doopravdy jen možná.
|
08.02.2009 19:08 |
K dílu: Cesta
|
jistě
|
Někdy duše prosakuje.Jsi založením poeta.Máš svůj styl a ani moc nezáleží na tom, kam to napsané zařadíš.Psaní je zřejmě tvoje potřeba nejhlubší.A myslím, že sem na Písmíka svým založením patříš.Mě se trošíčku víc líbí prolog.Dává ti víc volnosti.No vidíš, už se trošičku začínám stydět jak jsem ukecaný!Stačilo by dát tip.
|
08.02.2009 18:54 |
K dílu: to :)
|
jistě
|
Taky musíte všechno napsat na jeden zátah?A taky se k tomu nechcete vracet?Já jen, jak málo jsem ještě normální..:o)
Jo a chápu, myslím.
|
07.02.2009 21:57 |
K dílu: Občanský průkaz
|
jistě
|
Za příběh ze života tip. A s tou poslední větou nesouhlasím. Znám jednu dívku, ta má dukáty....To víš, 55 let života dá zabrat!
|
07.02.2009 21:48 |
K dílu: Dědičnost
|
jistě
|
Marvine dík.
|
07.02.2009 21:24 |
K dílu: Louky
|
jistě
|
Pro mne rytmus-jedno velké obrovské plus...
|
04.02.2009 08:36 |
K dílu: Setmělo se
|
jistě
|
Krásmé a upřímné.Jen snad to mlčení já nevnímám jako prázdné.Spíš naopak.Ale to víš, my chlypi(vy muži...alias Konvalinka))
|
03.02.2009 12:15 |
K dílu: 7
|
jistě
|
Sice ten příběh patří jinam, ale oceňuji styl.
|
02.02.2009 10:11 |
K dílu: Dědičnost
|
jistě
|
Mylenko díky za tip a za adresu tvého příběhu.To co jsem napsal je vymyšleno a přesto jste tomu uvěřily.Já vím, všechno v životě má svoji předlohu.Na to už lidstvo existuje moc dlouho, aby se vše už nestalo.Ten tvůj příběh je žensky něžný a dětsky smutný.Ten můj napsal, jako by, můj syn.Musí být drsnější, protože je mým synem.A tomu slova vyčuhují.Bylo by špatné, kdybychom všichni tesali jako Miki Buoni.I Florencie má svého tlustého a závistivého Davida.A proto jsou ti dva zbývající slavní.Mimochodem, mě se ten Donatelův líbí víc.Jinak ta Markéta je jediná pravá, moje a krásná vnučka.Jen jsou jí čtyři měsíce a tím pádem nemluví.Taky proto je to vzpomínka na budoucnost.A ještě jednou díky.
|
02.02.2009 09:58 |
K dílu: Petřík
|
jistě
|
Proč mininiatury, proč střípky.V tom je schovaný celý život."Technicky" perfektní.
|
31.01.2009 21:59 |
K dílu: Jakkoli to bolí
|
jistě
|
Je to dobré.Mě se to líbí.Jen bych to zkrátil.Už jsem začal přeskakovat řádky z únavy.Je to hodně niterně napsané a já už si některé pocity nepamatuji(no při mém věku).Ale myslím si,že to je poctivě napsané.Ono je to většinou cítit, když člověk něco zažije, byť z druhé strany barikády.
|
29.01.2009 10:42 |
K dílu: Kdo je ten chlápek
|
jistě
|
Čí budoucnost je budoucnost?.I já?I ty?Zase jseš svůj-fuj, ale krásný.....
|
28.01.2009 22:54 |
K dílu: Tak tohle je konec //1
|
jistě
|
dobrý
|
28.01.2009 22:44 |
K dílu: ZÁVORY
|
jistě
|
Jani, že je báseň milá je tvým standardem a patří to k tobě jako k Daliborovi housle.Ale je taky pravdivá a bez velkých gest.A to je myslím víc.
|
26.01.2009 19:19 |
K dílu: Šek
|
jistě
|
Mě se nelíbí fázování, ale jsem jediný.Takže to musí být určitě dobré....
|
26.01.2009 19:15 |
K dílu: Kariéra plavčice
|
jistě
|
Škoda,že to není o devět desetin kratší.Ale to je jen otázka vývoje.I když, být zase moc vyvinutý je nuda...Však si svoji míru najdeš:o)
|
24.01.2009 10:12 |
K dílu: Na konci
|
jistě
|
A taky poslední:o)
|
23.01.2009 20:44 |
K dílu: Rady začínajícím-Úloha vypravěče
|
jistě
|
Nebo tóny?
|
21.01.2009 18:08 |
K dílu: Chvála literatury
|
jistě
|
Znám pár lidí, kteří se učetli k smrti.Hrozná a zbytečná smrt.Jsem pro absolutní zákaz čtení na všech školách!
|
21.01.2009 18:03 |
K dílu: Jak přestat kouřit
|
jistě
|
Hm.Nikdy jsem nechtěl být davem.Tak jsem nekouřil, neboť mé nejbližší i nejvzdálenější okolí kouřilo.A tak miluji kuřáky, neboť mi dovolují cítit se vyjimečně.Bohužel lidé jsou zbabělci a chtějí být zdraví.Je jich stále víc.Budu muset začít kouřit?
|
20.01.2009 18:32 |
K dílu: Rybářská
|
jistě
|
No, taky bych řekl, že to chtělo udělat na díly a nějak vytaktovat.Ale téma dobré.Já si myslím, že rybářů tu pár bude.Jde o to, jestli to ti literární bardi vezmou.....Ale jestli tě prostě baví psát, tak piš:o)
|
18.01.2009 10:29 |
K dílu: Boty
|
jistě
|
Díky za reakce a jsem rád,že jste to zkousli.Je to od jinud a není to literatura.Ale je to život a můj.Já jen vyprávím a vyšší ambice nemám.Tak ještě jednou dík.
|
17.01.2009 19:47 |
K dílu: Boty
|
jistě
|
Je to o botách.Musí to vrzat.Ale ne.Jsem celoživotně rozevlátý a baví mě to.Dík za kritiku.Neškrábe!
|
17.01.2009 19:39 |
K dílu: Dnes v noci
|
jistě
|
Poctivost, která na konci tršičku zmlkla.Forma je z mého hlediska dokonalá.Ale to je u tebe skvostným pravidlem.Ty jseš určitě na literátním Písmáku oprávněně.I když tu životní situaci neznám, dík.
|
17.01.2009 18:01 |
K dílu: Povídky?
|
jistě
|
Nejdou!A víš jak by musel být vysoký hrad ze štěrku?Jeje.Ať žije Vinetou!
|
17.01.2009 17:58 |
K dílu: Puzzle
|
jistě
|
Je to obrazově nadané.A každý má svuj styl.Ty určitě.Asi jseš dost umpulzivní, tudíž hravá.I když jsi mi myslím už jednou napsala, že vůbec.To ostatní už ti napsali ti druzí.Možná, že kdyby jsi si to ještě dvakrát přečetla a upravila, ztratilo by to jistou spontanietu.A to by byla škoda.I když, kdo ví.Ale v každém případě je milé si tu přečíst jakoukoliv prozu.
|
17.01.2009 17:28 |
K dílu: Povídky?
|
jistě
|
Erotika nepolíbeného?Děti si nikdy nepostaví katedrálu.Možná hrad z písku...Chceš stavět hrady z písku.Inovativní nápad:o)
|
15.01.2009 10:56 |
K dílu: Něco o víře
|
jistě
|
Díky-tvoje slova jsou bez povýšenosti.A to se mi tady od kritika stalo po prve.Pardon-po druhé.Zapomněl jsem na Brrr.Ale tam jsem si to musel vybojovat.Ono to moje psaní poezie je v mém případě absolutní úlet.Já to neberu ani trochu vážně a nemyslím si, že bych v tom mohl být dobrý.Jen si hraju.Něco jiného je to u prózy.Tam už čtenáře a komunikaci mám.Na Seniortipu.Ale vlastně taky to je jen úlet.Asi jako když běhám.Dělá mi to dobře.Zde je Vesuvanka moje dobrá víla.Odpověd a2a2a.
|
15.01.2009 10:45 |
K dílu: Něco o víře
|
jistě
|
Ne!Jen hra se slovy....bez činů.
|
15.01.2009 10:41 |
K dílu: Úředník
|
jistě
|
Drsný ale pravdivý.Asi jako ten pražský německý pták.Ne že bych zrovna tenhle styl miloval, ale myslím, že by tu mělo být tak šedesát kritik a není ani jedna.Holt to má víc jak šest veršů.A milovat můžeme jen něco.Víc se do nás nevejde.Škoda.Mimochodem.Jak snadné je státi se Bohem, když má člověk moc rozhodovat o jiných a za jiné....Ale to už s tímto nemá nic společného.Dík za styl i za pravdu.
|
15.01.2009 10:29 |
K dílu: Rusalka
|
jistě
|
Je od jinud.A to je dobře:o)
|
15.01.2009 10:22 |
K dílu: Tenkrát se zdálo
|
jistě
|
Třeba se to nebude kritikům líbit kvůli množství slov.Kritici mají rádi, když se vše vejde do jediného božího slova.Instantní básně zalijme vlastními pocity.Doba spěchá.A já si myslím, že je to škoda.A tak díky za ta slova navíc.To jsou ta slova, která z tebe dělají já.Hezké já.....
|
14.01.2009 11:01 |
K dílu: DVOJICE
|
jistě
|
Je to z jiného směru.A je to zajímavé a pěkné.Jani závidím ti tvoji úspornost.Ta vede k přesnosti.To já se nikdy nenaučím.Jsem ukecanej starej dědek.Ale asi bych to nebyl já,kdybych redukoval počet slov.A měnit se na stará kolena, to se nemá:o)
|
14.01.2009 10:52 |
K dílu: Zneuctěná
|
jistě
|
nápad s negací je skvělý.
|
14.01.2009 10:48 |
K dílu: Uspávanka
|
jistě
|
Přetavený vztah do slov.A mile přetavený.
|
14.01.2009 10:46 |
K dílu: na slovíčko
|
jistě
|
Proč je tady tolik podrážděných lidí?Mám někdy dojem,že se sem lidi chodí pohádat.Není to škoda?Každý píše sebe.Jen někdo upřímně, někdo s očekáváním, někdo pro případnou slávu a někdo jen tak.Takový obyčejný a zdravý exibicionismus.Bez svlékání.Tak lidi nedělejme z toho drama.Když se nelíbí-nelíbí.Když líbí-líbí.Nikdo není takový odborník, aby stoprocentně určil kvalitu.Kainar ani Hrabal se taky kdysi nevešel do škatulky a bylo to později jejich největší předností.Je lepší psát, než odstřelovat samopalem lidi na ulici.Asi....
|
13.01.2009 10:19 |
K dílu: Jsem polámanej, řekl kafemlejnek, ale nikdo ho neposlouchal.....
|
jistě
|
"technicky"myslím hodně dobré.Ale myšlení máš ode mne na opačném pólu.Já ten svět vidím nějak optimističtěji.Ale to je můj problém.Tady to je vlastně o literatuře.Ne o životě.Už jen za to,že máš odvahu zde psát prózu je na tip.Ale ne jenom...
|
13.01.2009 10:07 |
K dílu: můj přítel a já
|
jistě
|
Hezké, ale kdyby byla těchto a podobných povídek celá knížka, tak by ji brzo zavřel a dal k ledu alespoň na tři roky.Jde o to, jestli bych ji za ty tři roky našel...Ale uznávám, že to je věc názoru.
|
13.01.2009 10:00 |
K dílu: Spadla z měsíce?
|
jistě
|
Styl myslím O.K.Zde se(na Písmáku) absolutní uspornost nosí.Tu situaci na mejdanu už jsem také párkrát zažil.S tou si se trefila moc dobře.Trošku mi vadí, že tam není moc cítit rozechvění ze zklamání.Ale asi to je dané tvým stylem psaní a je to programové.Ono se vlastně už dneska vůbec pozitivně nepíše.Je to škoda, ale moje.Ne světa.Jo a hlavně dík za prózu delší než třicet vět.To samo o sobě už je odvaha....P.S.-ty hvězdy, to je teda věc(myslím tím ty na obloze).
|
11.01.2009 16:28 |
K dílu: Terezka
|
jistě
|
Jsem skoro dojat, že kritici kritizují kritiky.I když tady nejde o peníze, neboť nikdo nic nezaplatí.Asi takhle vypadá povídka.Ty , které jsem četl.Moc jich v životě nebylo, protože nemám rád myšlenku nebo náladu v takovém množství slov.Ale to je moje chyba-možná.Je fakt, že sám vlastně psát vůbec neumím.Tak co mě žene psát?Právě to množství slov.Vyřčená slova jsou jako blesk fotoaparátu.Ta reflexe je příliš náhlá.Není čas.A to při psaní a čtení je.Byť je to jen čas na nesouhlas.Alespoň částečně promyšlený a upřímný nesouhlas.Ale tady, v tomto případě souhlas.
|
11.01.2009 11:06 |
K dílu: Láska /v dopisech/
|
jistě
|
Opravdu smyslově smyslný nesmysl.
|
11.01.2009 11:04 |
K dílu: Slečno,v ohořelých šatech mi do podniku nesmíte!
|
jistě
|
Já si myslím, že lepší básní nebude lepší svět.Ale je nádherné, když si dospělí kultivovaně hrají.A toto je skutečně krásně kultivovaně vyhrané.Alespoň 1000:0.
|
10.01.2009 16:58 |
K dílu: možná
|
jistě
|
No mě se zase o hodně víc líbí obraz toho patlala.Promiň.
|
10.01.2009 16:55 |
K dílu: Vzpomínka na babičku
|
jistě
|
No vidíš a já si ve svých 55ti letech vzpomenu na tolik detailů, že by se mi to sem nevešlo.Asi mám narozením blíž k Boženě Němcové než k tobě.Ale připadá mi to svěží a pohodové.A tip dám.
|
10.01.2009 11:01 |
K dílu: nuda
|
jistě
|
Ale já to nepsal jako báseň.To má být osekaná anatomie nudy.Můžeme mi, prosím vás, někdo definovat báseň?To nemyslím jako provokaci.To myslím upřímně.
|
05.01.2009 19:03 |
K dílu: Něco o víře
|
jistě
|
No jo, ono to nejde.Zase jsem poučenější.Tak nic.Budu se tiše červenat.Třeba bude rychleji tát sníh.
|
05.01.2009 18:57 |
K dílu: Něco o víře
|
jistě
|
Jani, prolog smažu.Je dost hloupý a ukecaný.A o té víře....To že věřím, že nevěřím je vlastně obrovský protimluv.Je to jen otázka úhlu pohledu.Celý život jsme nuceni věřit.Na ledacos.Neboť život je tak krátký, že nelze všechno ověřit, prověřit a zkusit.Víra je základ přežití všech živočichů.Jdině tím, že věříme těm kterým můžeme věřit, přežíváme.Je to funkce předávání citu a informací z rodičů na děti atd. Nevím jestli jsem to přesně vysvětlil.Ono těch aspektů je víc.Ale asi tak nějak jsem to myslel:o))
|
04.01.2009 15:28 |
K dílu: Něco o víře
|
jistě
|
To neřešte,to byl pokus o fór.Stejně jako pokus o indispozici.Myslím, že mi bylo doporučeno, abych to tady nebral vážně.Tak neberu.Co bych taky ve svém věku vlastně měl brát vážně.Vše už bylo...
|
04.01.2009 09:34 |
K dílu: Něco o víře
|
jistě
|
Byl jsi rychlejší a už je změněno.Srážet se má jinde, pravda,že...
|
03.01.2009 22:00 |
K dílu:
|
jistě
|
Bereniko,niko,niko nemáš to tu jednoduché,ale mám rád lidi, co mají něco doopravdy rádi.A že jsi býk(ačkoliv žena) je dobře.Budeš možná mít i něco nepřátel, ale kalibrace je nutná.To mi věř, protože já se tím živím už dlouho.A když s tebou občas nesouhlasím, tak s tebou vlastně souhlasím.A přeji krásný celý nový rok, nejen po celý součastný nový rok.No a stím tipem to je dobrý nápad.Takže ti ho dávám.
|
03.01.2009 16:52 |
K dílu: V cíli
|
jistě
|
Některá slova jsou k ublížení, i když třeba nechtějí.Nelze pochopit popelářovu dispozici, nestojíme-li s ním na stejném stupátku popelářského vozu.Co my všichni víme o skutečném životě těch druhých.Jsou lidé,kteří nemají ani trochu rádi Vánoce.Zažili v nich nejhorší zážitky svého života.Tak proč bychom měli Vánocím podlézat.Něco je doopravdy nepřenosné.A já osobně mám rád líbivé obraty a myslím si, že jsou stejně důležité jako obsah.Většinou řeknou o autorovi více, než to poselství obsahu.Jinak by ten náš život byl na mašli.Existuje totiž stále ještě něco jako umění pro umění.Nejenom samopal je argument.....
|
03.01.2009 14:57 |
K dílu: Žena a konec světa
|
jistě
|
Že by souboj pohlaví?A že by budoucnost lidstva záležela na zmáčknutí jednoho tlačítka?A že by lidstvo mělo nějakou budoucnost?A jakou?
|
03.01.2009 11:36 |
K dílu: child
|
jistě
|
Je to dobré-myslím.Jen mám pocit,žes to napsala proto, že jsi měla pocit, že bys měla něco napsat.A to nech profesionálům.Musíš se tím živit?.....
|
03.01.2009 11:27 |
K dílu: Gizela
|
jistě
|
Víš, jseš tak pravdivý,že až z toho mrazí?Kdybys byl boxerem, tak je to K.O.A to je O.K.
|
03.01.2009 11:15 |
K dílu: UHLÍŘSKÉMU VRCHU
|
jistě
|
Nádherná fotka a nádherně napsané.Souzní to!Ten klid v tobě je povznášející.Zasloužíme si ho vůbec?
:o))
P.S.
A děkuji B.brr_r,že nezpůsobuje vlnění na této uklidňující hladině.Není nad přírodní zrcadlo....
|