27.03.2021 09:49 | K dílu: Bohémská | sir Ravenwolf |
Děkuji za reakce :) Jsem si vědom toho, že to není správně ani rytmicky... Ale šlo to přímo ze mě a napsal jsem to na jediný zátah tak, jak ke mně myšlenky přicházely. Takže jsem se rozhodl ji nechat, na rozdíl od většiny svých věcí, takto surovou. Je to na ní samozřejmě vidět, jak jste si mnozí všimli;) ale nebudu ji nijak upravovat. Protože takhle je pro mě opravdová a tím pádem pro mě cennější. A nemám v plánu s ní soutěžit :D takže ji s dovolením nechám tak, jak je... Ale za reakce děkuji |
||
26.03.2021 23:22 | K dílu: Bohémská | sir Ravenwolf |
Děkuji za upozornění na chybu i za reakci |
||
16.03.2019 15:01 | K dílu: Vyznávání | sir Ravenwolf |
Zdravím, samozrejme všem vám děkuji za to,ze jste si dali tu práci si to přečíst a ještě k tomu reagovat komentáři. Naprosto chápu a respetuji to, že každý na to máte jiný názor. Já také neříkám, že je to bůhví jak dobře, nebo že jsem básník nebo tak. Jen je to má forma vyjádření a ano, pokud je to pro někoho laciná a povrchní odrhovacka, proč ne. V tom případě jediné, co mě mrzi je, že nemám flasinet a nemohu to zkombinovat :) Jen nesouhlasím s tím, že bych něco dehonestoval,nebo že by tam nebyly žádné emoce. Ale to je zase jen můj názor. A stejně jako v mých představeních, kdy vše má svůj příběh, tak neumím psát jinak, než že se malý příběh snažím vyprávět. Zda je to dobré či špatně, to nevím, ale stejně jako když se jdu podívat do galerie umění, mám rád, když socha či obraz zachycuje neco konkrétního. Přesně tak to mám i v psaní. Možná že neumím a nebo spíše ani nechci psát o něčem abstraktne neuchopitelnem a nic nerikajicim, že si tam každý musi dosadit něco svého. Ale třeba je to jen mou malosti, nezkusenosti a nebo prostě jen tím, že raději sáhnu po Erbenovi s Machou, než po nějakém moderním autorovi. | ||
09.01.2018 09:22 | K dílu: Chtíč | sir Ravenwolf |
Děkuji za inspirativní debatu a také za tipy :) Musím říci, že pan Kvído vycítil to, jak to sedí mně :) Co se obsahu týká, nebyl to nějaký pokus o hlubší zamyšlení, spíš jen takový momentální nápad... Oslava zataženého nebe a louky pod lesem :) Možná trocha povzdechu, že člověk na takovém místě byl sám :D |
||
26.07.2017 09:10 | K dílu: Miluji | sir Ravenwolf |
I tak děkuji :) Asi na tom něco bude |
||
26.07.2017 08:31 | K dílu: Miluji | sir Ravenwolf |
I tak děkuji :) Asi na tom něco bude |
||
26.07.2017 08:03 | K dílu: Miluji | sir Ravenwolf |
Děkuji... a stydím :( |
||
15.09.2016 09:25 | K dílu: Cesta do neznáma | sir Ravenwolf |
Za mě pěkné... |
||
15.09.2016 09:23 | K dílu: KREV | sir Ravenwolf |
Dost silný.. |
||
15.09.2016 09:19 | K dílu: kŕŕ kŕŕ z jazierka | sir Ravenwolf |
Pěkné..dal bych si k tomu dvojku portugala :) |
||
18.08.2016 14:15 | K dílu: Pravda kočičí | sir Ravenwolf |
Děkuji všem :) Vohužel pravda ke taková, že kočku nemám :/ :) |
||
18.08.2016 09:03 | K dílu: Ranní | sir Ravenwolf |
Nevím, prostě je to dílo okamžiku... Reakce na rozhovor s kamarádkou, kde vzpomínala na ne zrovna šťastný vztah. Cestou domů mě napadlo zrovna tohle a nějak jsem neměl potřebu to rozvádět více. Chápu, že je to laciné, ohrané a krátké.. Ale když se nad tím zamýšlím, tak přeci i 100x stejně použitý rým může vždy vyjadřovat něco jiného? Nebo se pletu? Vždyť malíři krajinek taky nikdo neřekne, že malovat strom a kopec, vesnici, nebo louku je ohrané a již 1000x použité a tak ať namaluje raději něco jiného, nejlépe abstraktní změt čar a puntíků, aby si tam každý mohl vymyslet, co tam vidí :-) Děkuji za všechny reakce, diskuse je super a jsem rád, že jste i přes krátkost věnovali svůj čas komentáři. Děkuji, zkusím si z toho něco vzít.. |
||
18.08.2016 08:53 | K dílu: Ranní | sir Ravenwolf |
Nevím, prostě je to dílo okamžiku... Reakce na rozhovor s kamarádkou, kde vzpomínala na ne zrovna šťastný vztah. Cestou domů mě napadlo zrovna tohle a nějak jsem neměl potřebu to rozvádět více. Chápu, že je to laciné, ohrané a krátké.. Ale když se nad tím zamýšlím, tak přeci i 100x stejně použitý rým může vždy vyjadřovat něco jiného? Nebo se pletu? Vždyť malíři krajinek taky nikdo neřekne, že malovat strom a kopec, vesnici, nebo louku je ohrané a již 1000x použité a tak ať namaluje raději něco jiného, nejlépe abstraktní změt čar a puntíků, aby si tam každý mohl vymyslet, co tam vidí :-) Děkuji za všechny reakce, diskuse je super a jsem rád, že jste i přes krátkost věnovali svůj čas komentáři. Děkuji, zkusím si z toho něco vzít.. |
||
17.08.2016 12:07 | K dílu: Ranní | sir Ravenwolf |
V pořádku, jsem rád za odezvu. Věř mi, že bych se rád posouval kupředu, ale přiznám se, že mám obavu z toho, že když mě něco napadne a hodím to na papír a začnu do toho moc zasahovat, vznikne mi z toho kočkopes... Vím, že se to v poezii asi moc nenosí, že je lepší dnes nechat vše na čtenáři, ať si v díle sám vybere a představí co chce, ale já vždy ,,tvořím,, kolem jasné myšlenky a potřebuji, aby to, co píši, mělo nějaký děj, nebo konkrétní myšlenku a sdělení.. Asi jsem moc přízemní na to, abych tvořil něco abstraktně. A už třeba to, že se snažím dodržet rytmus u svých nových věcí, mi kolikrát přijde krkolomné. Asi je to vážně tím, že mám málo načteno a musím si často hodně pomáhat, místo aby se slova sama v hlavě přirozeně skládala ... Proto chápu, že ve srovnání s opravdovými básníky, vám musíme my, volnomyšlenkáři, působit opravdovou, hmatatelnou bolest... Ale úmysl to není :) |
||
17.08.2016 11:50 | K dílu: Ranní | sir Ravenwolf |
Děkuji ;) Já naprosto chápu, že musí být strašné stále dokola číst to samé, stejný obsah, stejné slovní permutace, stejné myšlenky... Oceňuji a respektuji, že mi k tomu někdo zkušený napíše bez servítek za co to stojí a co si o tom myslí.. Jenže bohužel, nejsem Shakespear, nebo Poe, abych měl jejich vytříbený cit pro ohýbání slov a ještě k tomu perfektně podal čtenáři příběh, který mu vezme dech. U mě je to tak, že své psaní beru pouze jako prostředek k uvolnění určitého vnitřního já.. Bohužel neumím malovat, zpívat, ani psát ;) ale to psaní mi přijde nejpřirozenější a cítím se dobře ( asi na rozdíl od zkušeného čtenáře) když to ze sebe dostanu a myšlenka se nějakým způsobem zhmotní... Omlouvám se všem, pro koho jsou mé věci utrpení. Nedělám to s úmyslem poškodit a zprznit český jazyk... |
||
17.08.2016 11:19 | K dílu: Ranní | sir Ravenwolf |
Chápu, chápu.... Ale prostě to bylo tak nějak spontání...... Nebyl to záměr. Prostě jen okamžitá, bezmyšlenkovitá, proklamace :D |
||
21.07.2016 20:35 | K dílu: Co se v mládí naučíš 2 | sir Ravenwolf |
A sakra... :D |
||
21.07.2016 20:27 | K dílu: Tam v Kašperských Horách | sir Ravenwolf |
Pěkné, škoda, že mě rok 82 minul.. |
||
21.07.2016 20:24 | K dílu: Malý zemský host | sir Ravenwolf |
Paráda... obdivuji tu lehkost a nápaditost, přitom je to reálně upřímné :) |
||
21.07.2016 12:44 | K dílu: Hodina mezi vlkem a psem | sir Ravenwolf |
Děkuji ;) |
||
21.07.2016 11:39 | K dílu: Hodina mezi vlkem a psem | sir Ravenwolf |
V tom případě jsem poctěn :) |
||
21.07.2016 11:37 | K dílu: Hodina mezi vlkem a psem | sir Ravenwolf |
Tak teď opravdu nevím, zda to mám brát jako lichotku, či se mám za výtvor stydět vzhledem k okolnostem, v jakém stavu se Edgar nacházel :D |
||
21.07.2016 11:29 | K dílu: Hodina mezi vlkem a psem | sir Ravenwolf |
hovadina přijde třeba příště ;) |
||
21.07.2016 11:29 | K dílu: Hodina mezi vlkem a psem | sir Ravenwolf |
opět děkuji :) |
||
20.07.2016 19:05 | K dílu: Anděl | sir Ravenwolf |
Ano, spontánní... Omluv, prosím, mou hloupost ;) |
||
20.07.2016 19:03 | K dílu: Anděl | sir Ravenwolf |
Ano, spontánní... Omluv, prosím, mou hloupost ;) |
||
20.07.2016 17:50 | K dílu: Anděl | sir Ravenwolf |
Děkuji ;) dělám, co můžu ;) je to však hodně spontální, a mám strach, že pokud potlačím to spontální, vznikne z toho něco umělého, jako třeba má ,,Ze života"... Tam jsem se snažil na nápad navléknout slova a výsledek je víc než sporný.... |
||
20.07.2016 14:09 | K dílu: Anděl | sir Ravenwolf |
Moc děkuji za podnět, vážím si toho, že se mou věcí vůbec někdo zajímal a že mu to stálo za pozastavení se nad ní. Určitě se pokusím ( a pokouším) jen mi většina věcí nesedí a tak končí v reciklaci ;) ale třeba jednou ;) |
||
20.07.2016 11:38 | K dílu: po_žáru | sir Ravenwolf |
Nádherné! A za sebe obdivuji tu lehkost.. |
||
20.07.2016 11:30 | K dílu: po_žáru | sir Ravenwolf |
Nádherné! A za sebe obdivuji tu lehkost.. |
||
20.07.2016 08:45 | K dílu: do skal | sir Ravenwolf |
Moc pěkné... Skutečné... zanechávající dozvuky ;) |
||
14.07.2016 15:51 | K dílu: Přátelská | sir Ravenwolf |
;) děkuji za tip ;) |
||
23.10.2015 20:04 | K dílu: Skvrna | sir Ravenwolf |
:-) to je dobrý :-) |
||
23.10.2015 13:15 | K dílu: Muži | sir Ravenwolf |
Pěkně řečeno :)
|
||
11.07.2015 19:14 | K dílu: Osudová | sir Ravenwolf |
Ok :-) |
||
11.07.2015 15:44 | K dílu: Osudová | sir Ravenwolf |
A tohle mé není? |
||
10.07.2015 22:55 | K dílu: Osudová | sir Ravenwolf |
Dobrá, vím, jak to myslíš, ale přeci nemusí být všechny obrazy tajemné jak Mona Lisa a všechny texty neurčité, jak daňový zákon, ne? :-D Mám v hlavě věc, kterou chci sdělit a tak pro (třeba nenáročné) čtenáře ho podám v ,,básni" tak, jako bych psal povídku... |
||
10.07.2015 21:35 | K dílu: Osudová | sir Ravenwolf |
Tak zřejmě na to, aby se ze mě stal básník, kterého lidé budou rádi číst, opravdu nemám, tak zůstanu tedy zase jen u toho, že budu psát věci pro sebe a pro radost :-) Děkuji za kritiku, v čem je to tak špatné? |
||
10.07.2015 20:12 | K dílu: Mramorová | sir Ravenwolf |
Takto je to lepší? |
||
10.07.2015 20:05 | K dílu: Králostrach | sir Ravenwolf |
To je to zase tak hrozný? :-D |
||
10.07.2015 12:17 | K dílu: Mramorová | sir Ravenwolf |
Ok :) |
||
10.07.2015 11:58 | K dílu: Mramorová | sir Ravenwolf |
Ok :) |
||
10.07.2015 07:00 | K dílu: Mramorová | sir Ravenwolf |
Děkuji, pánové, za rady, jakmile budu mít chvilku, mrknu se na to a snad to příště dopadne o fous lépe :-) Děkuji za podnětnou kritiku :-) |
||
09.07.2015 13:56 | K dílu: Mramorová | sir Ravenwolf |
Velice děkuji :) |
||
08.07.2015 17:24 | K dílu: MOŘE FIALEK | sir Ravenwolf |
pěkné :-) TIP |
||
08.07.2015 17:22 | K dílu: Láska neposedná | sir Ravenwolf |
Mně osobně se to opravdu velice líbí :-) Jsem rád, že jsem našel nějaké dílo, u kterého nemusím 3 hodiny přemýšlet, jestli to v sobě má nějaké poselství, nebo je to jen pár poskládaných slov tvářících se, jako kdyby měli mít obrovskou hloubku, ale ve skutečnosti jsou prázdné... Takže moc děkuji a za mě TIP |
||
28.06.2015 16:27 | K dílu: voda neposlouchá | sir Ravenwolf |
Zdravím a předem se omlouvám, ale prosím, kromě popisu zážitku, o co tu jde? Děkuji předem :) |
||
28.06.2015 16:21 | K dílu: Svítalo | sir Ravenwolf |
omlouvá se, ale mohl byste mi někdo přiblížit, o co v tom jde?
|
||
26.06.2015 16:55 | K dílu: Odsouzená | sir Ravenwolf |
Moc pěkná věc... Už jsem se lekl, že se tu s ničím podobným mesetkám :) Děkuji, líbí se mi Tvůj styl. Za žě tip. |
||
26.06.2015 16:47 | K dílu: voda neposlouchá | sir Ravenwolf |
? omlouvám se, ale nějak v tom nic nevidím... |
||
23.06.2015 20:34 | K dílu: MP3 ve sluchátkách | sir Ravenwolf |
Domnívám se, že většina lidí má sluchátka jako jakýsi ,,štít", který je odděluje od zbytku světa a poskytuje jim jakýsi pocit soukromí a bezpečí... Tím, že se odříznou od okolí, mohou dělat, že tam nic a nikdo jiný není... Alespoň tak to vnímám třeba v metru nebo mhd... Místo abychom byli otevřeni vjemům kolem nás, uzavřeme se do sebe. V určitých situacích to má smysl, ale občas jsme zbytečně ošizeni o možné zážitky a prožitky, o případná setkání..... |
||
23.06.2015 20:21 | K dílu: Mysloskop | sir Ravenwolf |
Dobrý den, velice vám děkuji za upozornění :-) opraveno :-) |
||
23.06.2015 20:04 | K dílu: Cesta | sir Ravenwolf |
děkuji. bylo by možné být konkrétnější? abych případně věděl, na co si dát příště pozor. Předem za kritiku děkuji
|
||
21.06.2015 21:18 | K dílu: Král je mrtev... | sir Ravenwolf |
Netušil jsem, že dnes je určen seznam povolených témat, o čem se smí psát.... Myslel jsem si, že se zde dozvím něco o tom, jak správně psát, na co si dát pozor, jak se zlepšit, místo toho mi to zde připadá, že jakékoli dílo se zde ocitne, je pranýřováno.... |
||
21.06.2015 21:11 | K dílu: Poznání | sir Ravenwolf |
Snad jsem vás přestal pohoršovat ... Ale líbí se mi, že ,,malý český člověk,, opět nezklamal :-) Místo toho, aby se tři lidé zabývali obsahem a formou, řešil se pouze nadpis. Ano, moje chyba, bohužel jsem psal z telefonu a špatně jsem si to zkontroloval. Zasloužím si tedy nejpřísnější trest - trest smrti! |
||
19.06.2015 14:24 | K dílu: Poznání | sir Ravenwolf |
Velice vám děkuji za komentáře. Ale musím na ně trochu reagovat, ale nic ve zlém :) To Safián: Děkuji za rady, ale potřeboval bych, aby to bylo trochu konkrétnější. Např. ten a ten verš, ten a ten rým je nevhodný pro to, že..... V opačném případě je to tak obecná informace, jako když řeknete, že v Americe bijí černochy...
To Miroslawek: Děkuji, ale dovolím si nesouhlasit. Protože v opačném případě bychom museli zavrhnout všechny autory, kteří nám své myšlenky a sdělení podávají v konkrétní podobě. A nepovažuji se za tak dokonalého autora, abych si dobolil své myšlenky zabalit do roušky abstrakce v obavě, že by nebyly pochopeny tak, jak je myslím a chci zdělit. A omlouvám se, máte pravdu, že mám překlep v naázvu, ale je vědecky dokázáno, žepokud první a poslední písmeno je umístěno správně, mozek ostatní písmena nevnímá. Opravdu jsem to přehlédl, ale pokud vám chybí takemno abstrakce v díle, berte to tak, že jsem jo vložil do názvu :D |