19.02.2024 08:47 K dílu: Držíme se za ruce LaBruja

Safián: Děkuji za hodnotný komentář! :-)

19.02.2024 07:24 K dílu: Držíme se za ruce LaBruja

Alegna: Ano, taky si říkám, je to sice dlouhé, ale ty popisné sloky přibližují atmosféru... Díky za názor :-)

18.02.2024 20:39 K dílu: Svleč mě pohledem LaBruja

Zeanddrich E.: :-) :-)

Alegna: Děkuji Ti moc za pro mě povzbudivý názor, dělám, co můžu :-) :-)

Janina6: Haha :-D

18.02.2024 20:36 K dílu: Obkroužím Tě LaBruja

:-)

18.02.2024 20:35 K dílu: Už nikdy LaBruja

Zeanddrich E.: Jiné světy... Často a ráda tam utíkám... ;-

lastgasp: Dobře, děkuji za názor, příště uberu, případně tady poupravím ;-)

18.02.2024 20:33 K dílu: Tam v lesích na Dušné LaBruja

Zeanddrich E. To jsem moc ráda, děkuji. A ne, nejsem to já, na "totemu" vůbec nejsem :-)

18.02.2024 20:08 K dílu: Držíme se za ruce LaBruja

dadíková: Dobře, díky :-)

18.02.2024 18:42 K dílu: Držíme se za ruce LaBruja

Janina6: Moc díky za odpověď :-)

18.02.2024 18:34 K dílu: Držíme se za ruce LaBruja

Děkuji, jsem ráda, že přinesla hezké pocity :-) A vy ostatní byste prosím taky ubraly sloky (5., 6.)? Je to zbytečně dlouhé? :-) Díky za názory!

18.02.2024 17:49 K dílu: Držíme se za ruce LaBruja

Asi jo, můžu to taky zkusit přidat do básně :-D Ale vlastně měla bych spíš ubrat - jak říkáš. Je pravda, že pátá a šestá sloka je čistě popisná, daly by se klidně vypustit. Díky za názor.

18.02.2024 17:41 K dílu: Držíme se za ruce LaBruja

To by teprve bylo jiskření... Mně se tam hrozně líbí ty domy - elektra jsem si kupodivu ani nevšimla :-D

18.02.2024 17:37 K dílu: Držíme se za ruce LaBruja

Jo, v elektru to by teprve byly výboje lásky!

 

16.02.2024 12:32 K dílu: Vůně vanilky LaBruja

Děkuji, to mě těší! :-)

16.02.2024 12:03 K dílu: Stále Tě nacházím LaBruja

Dobře, Goro, děkuji za názor/radu/tip :-) :-)

16.02.2024 10:50 K dílu: Stále Tě nacházím LaBruja

Aha :-) :-) Děkuji!

16.02.2024 10:31 K dílu: Stále Tě nacházím LaBruja

Jak se tu prosím posílají avíza? Uměla jsem to jen "po staru", "po novu" to neumím, děkuji :-) :-)

26.01.2024 12:16 K dílu: Svleč mě pohledem LaBruja

@Norsko1 Měl silné dioptrie a jak si je sundal, tak radši rychle odešel...

23.01.2024 13:15 K dílu: Tam v lesích na Dušné LaBruja

@Gora Proboha, samozřejmě! Díky za opravu :-D I za názor :-) :-)

23.01.2024 13:04 K dílu: Secret Obsession LaBruja

@lastgasp Já děkuji za Váš názor bravurně vyjádřený, moc mě to těší! :-)

22.01.2024 00:20 K dílu: Secret Obsession LaBruja

Děkuji za přečtení i za názor; to mě moc těší! A ano, psala, není to čerstvé dílko, ale trochu vylepšené... ;-) :-)

21.01.2024 01:43 K dílu: Královna palačinek LaBruja

Děkuji všem za komentáře :-)

21.01.2024 01:40 K dílu: Růžové brýle LaBruja

Děkuji! :-)

21.01.2024 01:38 K dílu: Už nikdy LaBruja

Zeanddrich E.  Ano, přesně tak! Těší mě velice, když mi někdo tak rozumí ;-) Ostatním rovněž díky za názory :-)

20.01.2024 12:49 K dílu: Píseň o spokojenosti LaBruja

Přesně vím, o čem mluvíš. Teda píšeš :-) Perfektní!

27.12.2023 21:13 K dílu: Úplně bez vysvětlení LaBruja

Děkuji za názory :-)

17.10.2023 00:20 K dílu: NOC LaBruja

Tohle je hodně originální, líbí se mi ty obrazy, tip.

10.10.2023 21:06 K dílu: Listy dne LaBruja

Tak ta je přesně podle mého gusta... Líbí a moc :-)

 

21.03.2023 08:01 K dílu: Koloběh výčitek LaBruja

Já děkuji! :-)

21.02.2023 17:23 K dílu: Utíkám LaBruja

Běh se nakonec zastavil tak, že jsem při tom utíkání jednou spadla na hlavu a konečně se mi rozsvítilo... :-D Děkuji všem za nahlédnutí :-)

21.02.2023 17:17 K dílu: Podzimní trilogie LaBruja

Miluju podzim a básně o něm... A tohle je hrozně krásné...

21.02.2023 15:16 K dílu: Filozofická LaBruja

Hihi :-)

19.02.2023 15:20 K dílu: Koloběh výčitek LaBruja

Cítíš správně ;-) :-) Je to stará báseň a od té doby se nechovám už nikdy tak, abych musela mít černé svědomí..... :-) :-)

19.02.2023 14:40 K dílu: Možná se nikdy nesejdem LaBruja

To je ale krásný text (ooo a jak ho chápu...), to by byla krásná píseň! :-)

18.02.2023 18:06 K dílu: Štěstí LaBruja

Jo a ještě něco - ta její je hezčí!

18.02.2023 18:05 K dílu: Štěstí LaBruja

Bože, ta podobnost, to snad nemůže být ani pravda?! Napsala ji ale dřív než já - 09.10.2002. Já ji napsala 22.2.2008 ještě na střední v hodině ekonomiky, páč jsem potřebovala jiný svět... :-D No to je teda docela šílené, díky za odkaz!

18.02.2023 16:40 K dílu: Štěstí LaBruja

Ano, já také - jak je vidět :-) Děkuji za zastavení :-)

18.02.2023 16:38 K dílu: Oděna listopadově LaBruja

Oki, vidím, že moli tady neprojdou :-D ;-)

18.02.2023 16:15 K dílu: Oděna listopadově LaBruja

A když budu ještě  otravná jako mol a změnila bych to takto? (mně se totiž ti molové líbí, je to méně okoukaný závěr a krom toho, že z toho vyplývá, že se osoba nedočkala, tak taky to může působit i tak, že už je i trochu bláznivá...) :-)

Oděna listopadově

čekám tu na Tebe

vždy ve stejnou dobu

a mezitím můj kabátek sežrali moli

17.02.2023 22:49 K dílu: Oděna listopadově LaBruja

Dobře, děkuji, že sis dal práci s vysvětlením, chápu ;-)

17.02.2023 17:23 K dílu: Oděna listopadově LaBruja

Jinak zvláštní, jak jsou názory na básně rozličné - na jiném serveru se líbili naopak právě hlavně ti moli :-D Viz: TaTak tohle je dost dobrý... Paráda!

A moli jsou skvělý vyvrcholení...k tohle je dost dobrý... Paráda!

A moli jsou skvělý vyvrcholení...

17.02.2023 17:03:50 | Koala

17.02.2023 17:20 K dílu: Oděna listopadově LaBruja

Ano, to jsem zas pro změnu pochopila, že ses spletla :-)

17.02.2023 17:08 K dílu: Oděna listopadově LaBruja

"Můj pane" jsem nepochopila. Že by narážka na oddanost? Respektive blbost... :-D

17.02.2023 16:50 K dílu: Oděna listopadově LaBruja

Dobře, díky :-)

17.02.2023 16:19 K dílu: Oděna listopadově LaBruja

Jinak samozřejmě kritiku beru na vědomí. Jsem ráda za VŠECHNY názory tady.

17.02.2023 15:56 K dílu: Oděna listopadově LaBruja

Nevím, co bych proškrtala - už tak mi to připadá dost stručné a strohé (doufám, že tím nebylo myšleno proškrtat úplně vše...) ;-) Mrzí mě, že se vám poslední řádek nelíbí - mně ano. Nechtěla jsem tam psát něco omšelého jako třeba "marně" a chtěla jsem, aby to korespondovalo s celou básní - kabátek, oděna. Každopádně děkuji za přečtení a názory.

 

16.02.2023 10:31 K dílu: Malířova pravda LaBruja

Tohle se mi moc líbí - ty obrazy, i ten závěr, prostě celé na mé vlně... Tip a do oblíbených a děkuji ;-)

05.01.2021 13:08 K dílu: Mojžíš u doktora LaBruja

Co dodat - to nemá chybu a dávám Tip!

02.01.2021 15:26 K dílu: Už nikdy LaBruja

Děkuju za názor, ano, to už je pak věc vkusu - či nevkusu... :-D

01.01.2021 10:43 K dílu: Secret Obsession LaBruja

Ano, však já to tak myslím ;-) Nebylo to myšleno tak, že bych svůj styl hledala jinde, ale právě u sebe a to právě samozřejmě psaním! Však tam píšu "až jsem se propsala k tomuhle" :-) Kdyby se ti chtělo přečíst i celý dlouhý příběh a napsat mi komentář, byla bych moc ráda ;-) A krásný novoroční den! :-)

30.12.2020 13:17 K dílu: Už nikdy LaBruja

Děkuju ti za moc krásný komentář! Zapracuju na tom. Chyby v skloňování opravím a uberu na mé užvaněnosti :-) A ano, sebeironii cítíš správně - kroutím nad sebou hlavou neustále... :-) Přeju hezký den :-)

30.12.2020 12:08 K dílu: Už nikdy LaBruja

V tom případě se tedy divím, že znalec a gentleman jako jsi ty, se mým textem vůbec tak hluboce zaobíral ;-)

30.12.2020 11:58 K dílu: Už nikdy LaBruja

Jo a ještě něco - kdybys to takhle promazal, byl by to úplný kýč, fráze a přirovnání, které už nikoho nepřekvapí. Když tam přidám tu omáčku okolo, je to tím obzvláštněné, autentičtější. Navíc mě ta omáčka okolo baví víc než samotná konstrukce příběhu. Vkládám věci i na jiné literární servery a někomu mé "pokusy o vtip" možná přijdou trapné, ale spoustě lidem dokonce, představ si to, vtipné! Tím rozhodně nechci řít, že můj příběh je kdo ví jak světoborný či oslňující, ale pokud ho nějací čtenáři pochopí a vnímají tak, jak jsem já zamýšlela, moc to potěší ;-)

30.12.2020 11:52 K dílu: Už nikdy LaBruja

Ty jsi má díla komentoval už vícekrát a vždy se ve tvých komentářích opakuje stále to samé - buď bys mi text hodně promazal a nebo by si ho smazal úplně... :-D Já nic promazávat ani zkracovat nechci. Asi jsi nepochopil styl mého psání - já se v květnatosti vyžívám, baví mě hraní si se slovy, brát některé věci doslovně, až je třeba vyvádět do absurdity, atd. Podobným stylen píše např. můj oblíbený autor Tom Robbins - ne, že bych ho kopírovala a ne, že bych se s ním chtěla srovnávat! Ale prostě je mi to blízké. Miluju češtinu a baví mě hrát si s ní. A ať je vzniklé dílo kvalitní, či nekvalitní, vždy se někomu líbit nebude a někomu zase ano. Díky za tvůj pohled :-)

08.12.2020 07:52 K dílu: Haiku (m) LaBruja

Líbí moc :-)

27.11.2020 19:04 K dílu: Silvie LaBruja

Že "pousměj se". To máš asi hodně černý humor :-D Ber to naopak - až budou slušní oni, budu slušná i já.

27.11.2020 19:03 K dílu: Silvie LaBruja

Já si svůj názor o Písmáku potvrdila i na různých internetových diskuzích, kde spousta lidí prostředí tady vnímá stejně jako já... A tento názor nemají jen ti "neúspěšní"..... Škoda plýtvat slovy na těcho stránkách.

21.11.2020 19:03 K dílu: MYLUI TĚ LaBruja

Útočit na někoho kvůli přezdívce, tak to už mi fakt hlava nebere... Má to teda ale krásný příběh.

21.11.2020 08:28 K dílu: Koloběh výčitek LaBruja

Ok, díky za upřímný názor.

21.11.2020 08:28 K dílu: Koloběh výčitek LaBruja

Tak tos mě asi špatně pochopil! Ještě včera jsem tady psala k nějakému dílu tohle (zkopírovala jsem): Jinak ale musím říct, že Safiánovy názory mám tady na Písmáku nejradši - jsou spravedlivé, hodnotné a slušné :-) ;-) :-)

20.11.2020 21:05 K dílu: Secret Obsession LaBruja

No, hele, ten odkaz... Dřív by mě dojal k slzám dojetím. Dnes by mě dohnal k slzám smutkem.

20.11.2020 21:03 K dílu: Koloběh výčitek LaBruja

Někdy si na mě moc abstraktní ;-)

20.11.2020 19:40 K dílu: Koloběh výčitek LaBruja

Nechápu - mám snad někde hrubku? :-) Pokud ano, většinou to není mou neznalostí, ale mou zbrklostí :-D ;-)

20.11.2020 18:44 K dílu: Lávka se (tentokrát!) neprolomila LaBruja

Jinak ale musím říct, že Safiánovy názory mám tady na Písmáku nejradši - jsou spravedlivé, hodnotné a slušné :-) ;-) :-)

20.11.2020 18:41 K dílu: Lávka se (tentokrát!) neprolomila LaBruja

Mně se líbí. Jsou tam dost originální a znepokojivé obraty. U mě to právě teda vyváží i nepřesný rytmus. Já hold vždy hledím spíš na sdělení než na formu, už jsem taková :-) Dávám tip. P.S. Řekla bych, že dnes jsem zde vložila atmosférou podobnou báseň - Koloběh výčitek.

20.11.2020 17:05 K dílu: MYLUI TĚ LaBruja

Co dodat. Krása. Tip.

20.11.2020 17:02 K dílu: Koloběh výčitek LaBruja

Jinak jasně, názor na básničky, na každé umění, je na jednu stranu subjektivní samozřejmě. Ale přece jen to musí mít jakousi uměleckou hodnotu - třeba v obraze je to dobře zvládnutá technika. V básni je to zase správný rytmus, rým, fonetika... To je takový základ. Takový předpoklad. Pak už je na nás, čím osobitým ze sebe to ještě obohatíme. Ale když není správný ani ten základ, není pak asi na čem stavět... Nemá to pak asi smysl. Jednoduše řečeno - i přesto se to třeba může líbit lajkům, ale dle odborníků by to opravdovou uměleckou hodnotu nemělo.

20.11.2020 16:55 K dílu: Koloběh výčitek LaBruja

Jinak děkuji ti za názor a pokud se ti tato básnička zdála pěkná, jak píšeš, samozřejmě mě to těší :-)

20.11.2020 16:55 K dílu: Koloběh výčitek LaBruja

Ne, o citlivosti to není. Víš, já jsem velice sebekritická a pokorná. O tom to je. Píšu články do jednoho časopisu, vyhrála jsem už i pár nějakých soutěží v próze, tak poskládat věty asi celkem obstojně umím. Ale prostě pokud básničky nejsou očividně moje parketa, nejsou dobré, nebo se tady nelíbí, asi nemá smysl je zde dávat. Asi nemá smysl je nikde dávat. Asi nemá smysl je psát. Pořád dokola se stejnými chybami, jak tu někteří psali - špatný rytmus, otřepané výrazy a rýmy, kýč, patos, lež... Takže nechci být za blbce a dávat tu pořád dokola něco, co nemá úroveň, to je vše ;-)

19.11.2020 18:28 K dílu: Secret Obsession LaBruja

Jen jsem nahlédla na tvou tvorbu a musím konstatovat, že máš (taky) bezbřehou fantazii... ;-) Jejda, promiň, zase závorka!

19.11.2020 18:18 K dílu: Secret Obsession LaBruja

Když já ty závorky tak miluju! A pugéty taky! Takže tě beru za slovo. Můžeš už pomalu přemýšlet, jaký vybereš :-D O Bečvě mi ani nemluv. 27 let jsem bydlela pár metrů od ní. Trávívala jsem u ní celé léto. Už tehdy v ní sice kolikrát dokázalo plavat ledacos, ale kyanid teda rozhodně ne.

19.11.2020 18:02 K dílu: Secret Obsession LaBruja

No tak jestli způsob mého psaní opravdu vážně přirovnáváš k této její básni, začnu být asi namyšlená... :-D :-D :-)

19.11.2020 17:52 K dílu: Secret Obsession LaBruja

Teda moc nechápu přirovnání mého psaní k její básni Mariánský sloup? V čem je ta podobnost nás dvou? V té rozsáhlé diskuzi pod dílem? :-) :-) Jinak z mého diletantského pohledu je to skvělá báseň.

19.11.2020 17:35 K dílu: Secret Obsession LaBruja

Díky za odkazy, mrknu na obojí, jsem upřímně zvědavá. A od přírody :-) :-)

19.11.2020 17:34 K dílu: Secret Obsession LaBruja

Samozřejmě, že "fan", dnes mám děsnou migrénu, tak asi proto. Jsem ale někdy schopna napsat i horší překlepy, i bez migrény :-)

19.11.2020 16:37 K dílu: Filozofická LaBruja

Já myslela, že když smažu to "toť otázka", že to aspoň krapet vylepším. Ok, díky.

19.11.2020 16:27 K dílu: Filozofická LaBruja

Díky za názor a rozbor. Poslední větu tedy smáznu, když to hříčce prospěje :-)

19.11.2020 12:27 K dílu: Secret Obsession LaBruja

Ano, tohle je pro mě taky velice důležitá poznámka. Nechci, aby to vyznělo povýšeně, protože tak to ani vůbec nemyslím, sama mám ve psaní obrovské mezery, ale hodně sleduju, co se teď vydává, a musím říct, že někdy jsem překvapená, co "vše" nakladatelství vydají. A jak říkáš, a vidím to na databazeknih. cz, i hodně "rozporuplná" díla si nějaký fun club svých čtenářů najdou. Vy tady na Písmáku nemilosrdně oddělujete zrno od plev, a je to užitečné, protože člověk si díky tomu uvědomí spoustu věcí o sobě. Ale běžní čtenáři knih nejsou odborníci, takže čtou prostě to, co se jim líbí, nerozeznají kvalitu, a navíc každý člověk má jiná "kritéria" pro to, co považuje za dobré. Prostě se jim to líbí - a když se aspoň nějakému okruhu dílko líbí, asi to pak nějaký smysl má :-) Opravdu ti děkuji, že se tak zabýváš mým textem! :-)

18.11.2020 22:25 K dílu: SERE PES LaBruja

Mě tohle tedy hodně pobavilo. Obzvlášť ta díra na prdeli :-D Tip.

18.11.2020 22:24 K dílu: SERE PES LaBruja

Souhlas. Jejich nejoblíbenější slovo v básních je všehomír, rozněžní se až k slzám nad svým vlastním výtvorem a pak jdou pozurážet ostatní autory, kteří nepatří mezi jejich elitu.

18.11.2020 22:15 K dílu: Silvie LaBruja

Promiň, ale kdybych mohla, dám ti pusu! První člověk zde, co vnímá stejně jako já. Básničky, ale i tón diskuze pod ní..... Dobře, asi nepoznám dobrou poezii, ale jestli si ze mě někdo nemístně dělá pr..., to poznám spolehlivě. Děkuju ti za lidskost.

18.11.2020 21:54 K dílu: Secret Obsession LaBruja

Teda jako 31-letá máma dvou dětí jsem asi pěkne zamrzla :-D

18.11.2020 20:19 K dílu: Secret Obsession LaBruja

Jo a ještě prosím něco - když tedy mé pokusy o vtip nevyzněly příliš vtipně, vyzněly trapně?

18.11.2020 20:04 K dílu: Secret Obsession LaBruja

Díky :-) :-)

18.11.2020 19:52 K dílu: Secret Obsession LaBruja

Jinak ano, myšlením, patosem, romantikou jsem se v druhé části přiblížila Esmeraldě :-) Ale byl to záměr. Proto tam jsou ta "divná" přirovnání, aby čtenáří došlo, že je to vlastně nadsázka. Sebeironie. Že si dělám srandu sama ze sebe. Že ač jsem poblázněná, uvědomuju si absurditu svého chování a celé situace. Proto na závěr i to srovnání s Popelkou. Chtěla jsem to vyvést ad absurdum. Ale každý má svůj způsob myšlení, takže co je jasné mně, nemusí být jasné čtenáři. Ale čtenáři by to jasné být mělo, takže zapracuji ještě :-)

18.11.2020 19:46 K dílu: Secret Obsession LaBruja

Díky moc za rozbor, popřemýšlím nad tím :-)

18.11.2020 19:00 K dílu: Bolí LaBruja

Děkuju, názorů si vážím - těch bez ironie ještě víc! 

18.11.2020 18:57 K dílu: Secret Obsession LaBruja

V pohodě, pochopila jsem, díky :-) Zkusila jsem ubrat závorky a zapojit to někde jiným způsobem, občas jsem ubrala i nějaký text, ale asi ne tolik, aby byl Majaks spokojený... :-D

18.11.2020 10:55 K dílu: Bolí LaBruja

Přeložit/vysvětlit prosím!

18.11.2020 10:53 K dílu: Secret Obsession LaBruja

Ano, za a) je správně, je to Kalousek :-) Ač jsem tady zmínila jen pozitivní aspekty jeho osobnosti, ač každá mince má dvě strany... Imponuje mi, nemůžu si pomoct. Taky jsem si říkala, že je to asi dost květnaté, až to možná začíná být nepřehledné. Takže promazat závorky, ale ne promazat vše, jak mi dobrosrdečně radil Majaks nad tebou? :-D ;-) Děkuji za tvůj názor a žes to dočetl celé - snad :-D :-)

18.11.2020 10:39 K dílu: Okamžik LaBruja

Jinak teda ještě - já osobně moc nechápu, co je špatně na slovech "šeď" a "záře". Když tam má autorka tolik dobrých, osobitých, originálních obratů a když dílo i jako celek působí neotřele, tak čím má jako tato slova nahradit? Dnešní trend ve psaní je přímo posedlý za každou cenu originálními výrazi, či přímo novotvary, a já jsem tedy na to dost alergická. Mně se dílko líbí tak, jak je - nezměnila bych tam ani slovíčko.

18.11.2020 10:19 K dílu: Secret Obsession LaBruja

Odpouštím ti.....

18.11.2020 10:13 K dílu: Okamžik LaBruja

Opravdu moc se mi líbí! Máš podobné myšlení a vnímání jako já. Dávám "tip" a "do oblíbených". Děkuji.

18.11.2020 10:10 K dílu: Poslední den LaBruja

Zrovna Majaks si dovoluje říkat tu něco o úctě?.....

18.11.2020 10:03 K dílu: Secret Obsession LaBruja

Jak tomu mám rozumět? Smazat nakonec všechno? Nestojí to za nic? Jsem asi natvrdlá, tak prosím napsat srozumitelněji. Děkuji.

18.11.2020 10:01 K dílu: Secret Obsession LaBruja

Děkuju, budu ti moc vděčná. Dlouho jsem v próze hledala styl, který by mi seděl, který by mě vystihoval, který by byl "já", až jsem se propsala k tomuhle. Hlavní námět v tomto případě není podstatný :-) Je to taková pokusná povídka. Zajímá mě, jestli je vůbec tento styl pro čtenáře čtivý, něčím poutavý. Mám v hlavě vícero nápadů, chtěla bych napsat vícero povídek v podobném stylu, ale ptám se - má vůbec cenu to realizovat? Proto jsem to dala tady. Pokud i tohle stojí za starou belu, nehodlám už v žádném tvůrčím psaní pokračovat. Budu se držet "pouze" svých osvědčených článků, recenzí a rozhovorů. Člověk má prostě dělat to, co umí.

17.11.2020 23:47 K dílu: Silvie LaBruja

Budu ráda, když si vás co nejvíc přečte tu povídku. Když i ta bude stát za starou belu - balím to tady. A nejen tady ;-) Nebudu dávat energii do něčeho, co nemá smysl... Hezký večer :-)

17.11.2020 23:23 K dílu: Silvie LaBruja

Ok.

17.11.2020 20:56 K dílu: Silvie LaBruja

Nad tvými kritikami se neježím vůbec. Myslím, že sis se svým citem pro jazyk určitě všiml rozdílu mezi jejich kritikou a tvou kritikou... ;-) Na liter.cz se moje básničky líbily daleko více, ale tak liter asi nemá oproti písmáku takovou úroveň... Přesto někoho potěšily, zaujaly, a jednotlivci to nebyly, a to mi více méně stačí. Básně už teď stejně nepíšu (někteří si myslím řeknou díky bohu); všechny jsou z doby mých cca 20-ti let - jen jsem byla zvědavá, co na ně tady řeknou. Dnes už mám 31 let, takže ano, na klekánicu už mám relativně dost natrénováno. Tož Hrozenkov samozřejmě dobře znám, bydlela jsem aj na Hovězí, ale Vsetín mi přirostl k srdéčku. 

17.11.2020 20:47 K dílu: Silvie LaBruja

Hele, já o voze, ty o koze. Myslím, že je načase tuhle diskuzi ukončit :-)

17.11.2020 20:46 K dílu: Silvie LaBruja

Hele, já o voze, ty o koze. Myslím, že je načase tuhel diskuzi ukončit :-)

Nahoru