14.07.2005 00:00 K dílu: Kodynie
Přes avíza. Ty ses sem taky dostal taky tak. :-)
06.03.2005 00:00 K dílu: Kodynie
To je zajímavé. Jiřík si založil archív a nic v něm není. To jsou věci, to jsou věci. Udivena odcházím jinam.
06.05.2004 00:00 K dílu: Kodynie
Začínáš tu vytvářet velmi zajímavý svět. Těším se na další pokračování. Je to moc zajímavé. Střípky mozaiky budou poskládány a všechny otázky zodpovězeny. ;-)
31.08.2003 00:00 K dílu: Kodynie
Já se přimlouvám taky za lvíčky. Blíženec vedle mne sedí blaženej a já nic. ;-)
05.06.2003 00:00 K dílu: Kodynie
Já jenom, abych věděla, že se mám těšit na pokračování, abych se přece netěšila zbytečně.
03.06.2003 00:00 K dílu: Kodynie
Hele, bude to mít ještě nějaké pokračování? Nebo to už čtvrtou částí končí. Jinak se mi to moc líbilo, člověk se zasmál, užil si dobrodružství a vůbec, děj měl spád a o překvapení nebyla nouze.
13.11.2003 00:00 K dílu: Jen já a noc VI Kodynie
Jejda, tak pan doktor si na něj už došlápl, chi, chi. Doufám, že na další pokračování nebudu muset čekat tak dlouho jako na tohle, už jsem skoro zapomněla, že mám tohle rozečtený.
30.10.2003 00:00 K dílu: Konec hry Kodynie
Konec hry !!! Kde mám tu pistoli? :-(
30.10.2003 00:00 K dílu: Jen já a noc V. Kodynie
To víš, že to někdo čte. Je to napínavý jako kšandy a kde je pokračování? ;-)
21.10.2003 00:00 K dílu: Jen já a noc IV. Kodynie
Tý jó, to je napínavý. A jak si moudře necháváš pointu až na konec celého příběhu. Já se bojím. Pomoc, kam se schovám. ;-)
19.10.2003 00:00 K dílu: Jen já a noc III. Kodynie
Mně se to jevilo zvrhlé už od začátku, takže mne tento rozvoj nepřekvapil. ;-)
17.10.2003 00:00 K dílu: Časová policie 4 - Těžké magorično Kodynie
To jsem si početla. Už se těším na další díl? ;-)
18.10.2003 00:00 K dílu: Jen já a noc II. Kodynie
Sakra, to je napínavé a strašidelné. Jsem hrozně zvědavá, co z toho nakonec vyleze. Čuju ňákou čertovinu, ;-)
18.10.2003 00:00 K dílu: Jen já a noc I. Kodynie
Písmenka jsou to vážně blechatá. Protože jsem věděla, že si u Tebe dobře počtu, tak jsem to nakonec přestála i s těma bleškama, ale musela jsem hrozně napínat zrak. :-( PS: Úvod sice krátký, ale strašně strašidelný. Kdybych to četla večer a ne ráno, bála bych se jít pak spát. ;-)
09.10.2003 00:00 K dílu: Velmi krátká sci-fi Kodynie
Nevím, ale stručnost tomuto útvaru neprospěla. Zato mi připomněla dílko jednoho mého spřáteleného básníka, který zde nepublikuje, ale nebude se zlobit, když Ti to sem dám k přečtení. Lubor Vyskoč - Bernie jde do práce ***************************************** Když Sněženka odjela, přišla magnetická bouře a Bernieho tlačila hlava. Asi hodinu tomu odolával, říkal si: "Je pravděpodobně čtvrtek, proč bych to nezkusil?". Ale byl unavený z práce, dnes zaléval rajčata jako v každý pracovní den. Rozhodl se, že dnes už tu nic neztratil. Rychle se navečeřel, vzal si tři prášky na spaní, zachumlal se do deček a v šest usnul. Ráno se probudil celkem svěží. Podíval se ven, už svítalo. Bylo půl osmé, tak akorát. Trochu pospíchal, aby stihl autobus. Těšil se, že je pátek, poslední den práce. Jeho únava byla tak veliká, že by stěží vydržel pracovat i ve Hrátek, mýtický to šestý pracovní den týdne. Naštěstí takový den zatím neexistoval. Převlékl se z pyžama do montérek. Kocour se na něj vyjeveně díval. To Bernieho zarazilo, ale ne tolik, aby v oblékání nepokračoval. Udělal si pořádnou snídani a začal jíst. Přitom sledoval, jak venku stále svítá. To ho uklidňovalo. "Ty jdeš do práce?" ptali se ho rodiče. "Samozřejmě," odpověděl Bernie. "A co zítra?" "Zítra nejdu, je přece sobota!" vysvětloval. "Není, zítra je pátek," odpověděli rodiče. "To není možné," říkal si Bernie. Pokradmu se podíval na své vodotěsné digitální hodinky; ukazovaly: "TH" - Čtvrtek. To byl pro Bernieho šok. Bude muset pracovat nejen dnes, ale i zítra! Mýtický Hrátek je najednou tady! Co dělat? Bernie se teď cítil ještě daleko vyčerpaněji. A venku stále svítalo. "Nějak podivně..." napadlo Bernieho. Ale nevěnoval tomu pozornost. Dojedl snídani, umyl nádobí a zapálil si ranní cigaretu. Když se přitom zadíval na nebe, uviděl vycházet první večerní hvězdy. Pomalu, soustředěně si sundal montérky, oblékl se do pyžama, kývl na kocourův souhlasný pohled a zakutal se zase do svých tří deček. Když se ráno probudil, mnohem unavenější, než včera večer, kdy se chystal jít do práce, všechno zopakoval, jen snídaně už nebyla tak vydatná. Cestou do práce pak míjel amplión, ve kterém hráli: "Zůstaň tu s námi, na věčné časy..." "A co vyšší světy?" pomyslel si Bernie.
03.10.2003 00:00 K dílu: Kodynie
To znám, z toho se vyspíš a zase bude líp, když ne dnes ani zítra, tak určitě zase někdy bude. ;-)
03.10.2003 00:00 K dílu: Kodynie
Drago, nikdy nebylo tak špatně, aby nemohlo být ještě hůř. To znamená že teď se máš vlastně dobře. ;-) Mám pro Tebe jedno jediné poselství, všechno se většinou vyřeší úplně samo. Čím více se snažíš něco vyřešit, tím více se to zamotává a až když se na to vykašleš a vzdáš to jako beznadějné, tak najednou vysvitne sluníčko a všechno jde úplně samo a jako po másle. :-)
03.10.2003 00:00 K dílu: Hledání Kodynie
K závěru: To bych si taky moc přála. Celkově je to moc zajímavé a hezké.
19.09.2003 00:00 K dílu: Pírko A Lízátko Kodynie
Není zač (G)eorgi, taky jsi mi padl do oka a našel si cestičku do mého srdce. :-)
18.09.2003 00:00 K dílu: Pírko A Lízátko Kodynie
Tohle už je konec, protože zatímco pírko bylo odnášeno do kanálu, tak lízatko se rozpustilo v sladkou vodu, která pírko dohnala cestou do kanálu a celá pírko oblepila svou sladkostí, tím došlo k jejich splynutí a putovaly spolu do řeky, která je vynesla z města ven, kde poznaly pravý přírodní ráj, který před tím oba neznaly a tam žily spolu šťastně až do smrti, jestli se ovšem nestalo, že sladké pírko našlo nějaké dítě, které ho vypralo z lepivosti a vetklo si ho radostně do vlasů a běželo si s hurónským křikem hrát s ostatními dětmi na indiány.
18.09.2003 00:00 K dílu: Kodynie
Dny jasné a noci temné, dny temné a noci jasné. Denní víly mají v noci strach a musí je někdo hlídat, aby se dočkaly rána. Neznají noci jasné, zato i dny temné jim krapet štěstí vždy prozáří. ;-) Díky, nevím o co přicházím v noci, protože vždy jen spím.
05.09.2003 00:00 K dílu: Kodynie
Lyryku, tato pravidla nejsou pravidly Nového Písmáka, ale jen hostitelského serveru, kde se vytvářejí Diskusní fóra, takže jsou to pravidla všech diskusních fór, která tam byla vytvořena. A jak si tam povídali Shakul s Ambrosiem je spíše úsměvné (humor je humor, ať se skrývá v jakémkoliv kabátku), není to tedy alarmující a ohrožující starého Písmáka.
04.09.2003 00:00 K dílu: Varování odcházejícím Kodynie
Rebecco: Hlas rozumu promluvil, zatím tu létaly jen emoce. Díky.
03.09.2003 00:00 K dílu: Kodynie
Snaha byla. Připojuji se k minutě ticha.
01.09.2003 00:00 K dílu: Končím Kodynie
Wiki: Taky jsem zvědavá na pátek.
01.09.2003 00:00 K dílu: Kodynie
Luku, moje řeč, moje řeč.
01.09.2003 00:00 K dílu: Kodynie
Bože můj, tak sakra, kde je ten HRDINA, který Písmáka zachrání a tady konečně bude zase klid. Všichni si budou hrát na svých písečcích a nebudou rušit kruhy druhých.
30.08.2003 00:00 K dílu: Kodynie
Borisi, nepřeháněj. Všechno popořádku. Když se řeší všechno najednou, vyřeší se to jen polovičatě. Všeho do času. Dej si pauzu. Vio: K Tvým otázkám se nemohu vyjádřit, protože Tě neznám, ale jestli Ti ti znalejší (např. Wopi a Merle) vysloví důvěru, nebudu proti.
29.08.2003 00:00 K dílu: Kodynie
Bříza, Tys to teda rozškrt.
29.08.2003 00:00 K dílu: Kodynie
No tak mládeži, nepušťuchujte se už. Tohle by dohnalo k šílenství i klidnější povahu. Merle, prostě ty podmínky pronájmu webu odněkud obšlehněte a vrazte je sem a ty pravidla taktéž. Když to funguje bez problémů jinde, proč by to nemohlo i tady. všichni budou právně krytý a bude klid.
29.08.2003 00:00 K dílu: Kodynie
Jo, takhle by to mohlo fungovat, pravidla by stačily, kdyby byly jako ta totemácká. S touto variantou plně souhlasím. A vyslovuji důvěru jako adminům Merlemu a Wopimu, ostatní adminy moc neznám, takže je nemohu volit.
29.08.2003 00:00 K dílu: Kodynie
Aki: ;-)))
29.08.2003 00:00 K dílu: Bajka o rybníku Kodynie
Ježišmarjá né přes prsty, samozřejmě přes ploutev.
29.08.2003 00:00 K dílu: Bajka o rybníku Kodynie
Mníčku, dej si pozor, aby Tě neklepli přes prsty jako eanou rybičku. ;-)
29.08.2003 00:00 K dílu: Kodynie
To jsou velmi moudrá slova. Nechej nám je tu déle než jeden den. Mělo by mít možnost přečíst si je více lidí. Chci zařadit toto dílo do klubu FŇ.
29.08.2003 00:00 K dílu: Kodynie
Vážně??? Já se divím, já se divím.
29.08.2003 00:00 K dílu: Kodynie
Humblíku, Ty jsi poklad. Uvidíme jak to nakonec dopadne.
29.08.2003 00:00 K dílu: Kodynie
Kontrabásník: Dobrá práce. Jsi šikovný hledač. Jen tak dál.
28.08.2003 00:00 K dílu: Kodynie
Leda tak, Humble. Leda tak.
28.08.2003 00:00 K dílu: Kodynie
Wopiho tu navrhuji pořád dokola, ale správcové dělají, že jsou slepí.
28.08.2003 00:00 K dílu: Kodynie
Humblíku, Ty jsi ale zlobivý chlapec. Se nedivím, že Lyryk musel sáhnout po nejtrvrdším opatření. Takhle si tu dělat skrytou komerční reklamu. No fuj, fuj, fuj a ještě jednou fuj !!! ;-)))
28.08.2003 00:00 K dílu: Kodynie
Tady to začíná být zajímavé. PLEVEL do toho, PLEVEL do toho, hip hip hurá. Škoda že Tvá přezdívka je tak anonymní, že nikdo neví kdo jsi a asi Ti ti znalí stejně kontakt na Oldu nedají.
28.08.2003 00:00 K dílu: Kodynie
Humblíku, půjdeme přece tam kam nás Wopi povede. Nějaký čásek tu snad s námi ještě vydržíš. Jinde azyl zatím nemáme nebo nemůžeme mít.
28.08.2003 00:00 K dílu: Kodynie
Humblíku, doufám že sis užil srandu se vším všudy. Vítej ztracený synu.
28.08.2003 00:00 K dílu: Kodynie
Proto je dobře, že byla založena schránka, kde se můžou soustředit e-maily zájemců o tuto možnost. Takhle bychom se rozprchli do všech intrenetových končin a já se ráda přijdu tam, kde najdu spoustu starých známých dobrých autorů.
28.08.2003 00:00 K dílu: Kodynie
Já nevím, Wopi přece navrhoval v jedné z posledních diskusí, že bychom se mohli pokusit založit podobný alternativní server, ale zapadlo to tam trochu v záplavě jiných ohlasů. Tak Wopi, pozor. Oživuji zde znova tento Tvůj návrh.
28.08.2003 00:00 K dílu: Kodynie
Už jsem poslala.
28.08.2003 00:00 K dílu: Kodynie
Á, tady se něco děje, co je pro mne zajímavé. Takže Albiero tu organizuje paralelní literární server podobný Písmákovi jenomže bez Lyryka. Držím palce a ať se to zdaří. Tady chcíp pes ( a nemyslím tím djPsa ) a myslím, že to tu začne v blízké době upadat k nespokojenosti lidí, kteří mají rádi různorodost. Uniformovanost mne nudí.
28.08.2003 00:00 K dílu: Protest by JRR Kodynie
Standa, v tom případě ať se Ti beseda zdaří k Tvé spokojenosti ;-)))
28.08.2003 00:00 K dílu: Protest by JRR Kodynie
Stando, Ty se máš, ty se půjdeš opít, ale co budou dělat ti, co se opít nemohou. Ti musí zůstat nemilosrdně střízliví.
28.08.2003 00:00 K dílu: Protest by JRR Kodynie
Nin: No vidíš a já si pro změnu pořídila nový nick abych tu mohla vegetovat jako čtenář, protože si tu chci pořád číst dokud je tu co zajímavého k vidění a Kodynie s Potrhlicí se přidali jen ke stávce, že tu nebudou nic nového publikovat a pak se někam přichýlí. Jak vidím, že se tu činíte, tak tu brzo opravdu nebude nic zajímavého ke čtení.
28.08.2003 00:00 K dílu: Protest by JRR Kodynie
Dejdar: Já vím, proč byli odstraněni Vašinovi & spol. Tak to vaše bojování tady nějaký pátek přece jen sleduji. Vím kdo jsi i Ty. Stíhám to všechno číst, neboj. Co se dá dělat, sterilní server bude pěkná nuda a tak tu brzy nebude žádná legrace. Jen až zjistím, kde bych mohla ty mé dvě uličnice ubytovat tak odsud taky zmizím jako pára nad hrncem.
28.08.2003 00:00 K dílu: Protest by JRR Kodynie
Merle, já vím, že je to jeho majetek, ale mohl by správcovstvím pověřit někoho jiného. Vždyť už má na hraní www.poezii.cz. Písmáky by mohl snad nechat na pokoji. Myslím, že neškodí když je ve společnosti pár anarchistů, když se to o nich všeobecně ví, tak jsou spíše osvěžením než přítěží. Ostatně spousta nicků mluví sámi za sebe a člověk sám dobře odhadne, co za dílka se pod nimi bude skrývat. Když mi ti křiklouni taky přirostli k srdci, já si nemohu pomoci.
28.08.2003 00:00 K dílu: Protest by JRR Kodynie
Dejdar: To o té mé tvorbě byla jen narážka pro nenechavce, kteří si rádi ze mne střílejí, nic víc. Máš pravdu, že správcovství by se měl ujmout někdo bližší Oldovu naturelu a ne Lyrykova výbušného temperamentu. Jestli se to dá nějak napravit, to nám musí říci správcové sami. Jestli moudře dojdou k abdikaci a přenechají správcovství někomu klidnějšímu a nestrannějšímu. Nejlepší řešení téhle kauzy by bylo, jak v jedné paralelní debatě navrhl japhy, aby si správci na titulní stranu dali, že se od obsahu jednotlivých autorských stránek distancují a nebudou zákonem sami popotahováni, protože v tomhle směru už byl vytvořen právní precedens. Hodně by to řešilo. No a ať si honí jednotlivé autory, když je někdo udá. Autoři si tu přece píšou svoje věci na vlastní triko a tak musí počítat s tím, že z toho budou mít možná nějaké popotahovačky, ale nemusí to za zákonné orgány dělat sám správce serveru. Aspoň myslím, že to není nutné v téhle komunitě.
28.08.2003 00:00 K dílu: Protest by JRR Kodynie
Dejdar: Mýlíš se, nebyl to moudrý ústup a naší republiky se nikdo na nic neptal. Upekli to za československými zády. Bylo to o naší vlasti bez ní. Tomu neříkám ústupek, ale sprosté politikaření. Fakt bych ocenila, kdyby se politika netahala na jakýkoliv literární server. Nemáme dost politiky v denním tisku? Kdo se o to zajímá, najde si to tam. Já si tu chci jen tiše číst a možná občas něco napsat, ale nehádám se o kvalitu své tvorby.
28.08.2003 00:00 K dílu: Protest by JRR Kodynie
Dejdar: Jako HRDINA by se mi určitě líbil Merle nebo Wopi, ale chtějí a budou mít vůbec možnost se ujmout správcovství Písmáka? Toť velká otázka.
28.08.2003 00:00 K dílu: Protest by JRR Kodynie
Nin: Ale vypadá to tak, uvidíme jak to tu povedou dál, já jsem zvědavá a tak zatím neopustím potápějící se loď. Třeba se nakonec objeví nějaký HRDINA který nás tu všechny zachrání a bude tu zase klid. Standa: Lyryk se Ti veřejně neomluví, protože je taky uražený a bude chtít omluvu od Vás a tak jste v tomhle směru v začarovaném kruh, který nejde v téhle fázi už rozetnout. Jedna strana by měla moudře ustoupit, ale to ani jedna udělat nemůže aby neztratila svou tvář, protože to by potom bylo mnoho povyku pro nic.
28.08.2003 00:00 K dílu: Protest by JRR Kodynie
Nin: Klepni na odkaz Písmák ve svislé liště a tam to hned najdeš.
28.08.2003 00:00 K dílu: Protest by JRR Kodynie
Dejdar: Hele, až mi najdeš server, kde se mi bude líbit, ráda Tě tam budu následovat. Ale zatím se mi žádný z doporučovaných nelíbil a abych pravdu řekla bylo to z vizuálních důvodů a já si svůj chatrný zrak nenechám kazit jen proto, že se tady všichni najednou zbláznili.
28.08.2003 00:00 K dílu: Protest by JRR Kodynie
Je to v pytli, tak i Merle rezignoval na svou funkci a bylo mu neprodleně a bez odporu vyhověno. Merlík byl jediný z pomocníčků, který tu seděl celý den a hlavně každý den a byl po ruce bezradným autorům. Hezké, moc hezké. Jak jsem z okolních debat vyrozuměla, tak není nutné teátrálně se smazat, jak jsem solidárně slíbila již jinde, nebylo by to fér vůči nevinným čtenářům, kteří si sem chodí číst a tomuhle politikaření nerozumí. Jen chci k činům správců dodat, že blokováním nicků nejen zabránili nepohodlným autorům ozývat se ze svých známých přezdívek, ale také čtenářům zrušili rychlý přístup k jejich dílům, i když tvrdí že se nám tu za čtrnáct dní vynoří z vyhnanství. Díla, která by si tu obyčejný čtenář chtěl přečíst, tak prostě nemůže, protože je zvyklý chodit za svými autory přes seznam autorů a hledat jejich starší dílka v seznamu děl je pěkná piplačka. Takže děkuji vám správcové, že znepříjemňujete tímto počinem i pobyt prostého čtenáře zvyklého na své oblíbené autory. Čtrnáct dní je dlouhá doba a bude to dlouhé čekání, aby se nakonec postižení nakonec smazali a odešli na klidnější a svobodnější místo pro své publikování. Takže na tom budou nejvíce biti obyčejní čtenáři, kteří si tu jen tiše čtou a do ničeho se nemíchají. Ach jo.
29.08.2003 00:00 K dílu: Kodynie
Na avízo jsem zapomněla.
29.08.2003 00:00 K dílu: Kodynie
von_Tikowitz: Neříkej to mně, ale těm co se to týká.
29.08.2003 00:00 K dílu: Kodynie
Pro Luka a ostatní: Autor: Lyryk, Název: Moje osobní (tedy neoficiální) současné stanovisko , kategorie: Událost Visí to na titulní straně a tak to každý lehce najde.
29.08.2003 00:00 K dílu: Kodynie
Stando nezdá se Ti, že už je tu dost písmenek na to, aby se i ostatní nezúčastnění písmáci zorientovali v tom, co se tu děje? Lyryk přece už prohlásil, že v neděli vydá oficiální vyhlášení správců, jak se k nastálé situaci postaví a jak bude dál tenhle server fungovat. Nezapísmenkovávala bych to tu zbytečně více a spíše se stala osobním porádcem těm, kteří tu zmateně bloudí a neví, co se vlastně děje.
27.08.2003 00:00 K dílu: Kodynie
ANO
27.08.2003 00:00 K dílu: Kodynie
Wopi: Máš nějaký konkrétní návrh? Půjdu za Tebou kamkoliv.
27.08.2003 00:00 K dílu: Kodynie
gd, neschovávej se. Mne stejně nezmateš, neměl jsi prozrazovat původ svého nicku v debatě o nickách.
27.08.2003 00:00 K dílu: Kodynie
Jo, Stando na Totemu jsem už byla, ale zdál se mi poněkud nepřehledný. Doporučil bys mi třeba blueworld? Doufám že to mám správně.
27.08.2003 00:00 K dílu: Kodynie
Díky za přednášku, gd.
27.08.2003 00:00 K dílu: Kodynie
Hele, Stando, jak je možné že se i nadále mohu vykecávat pod Montyniným dílem? To je nějaké divné. Musí mít nějakou díru v systému. V autorech už jí nevidím, to je pravda.
30.08.2003 00:00 K dílu: Kodynie
Tibeťanko, moje řeč, moje řeč. Očekávejme optimisticky věci příští. ;-)
29.08.2003 00:00 K dílu: Kodynie
Neupadejte do beznaděje, začíná se zase blýskat na lepší časy. Bude líp. Nejhůř jsou na tom asi pesimisti, protože optimisti si říkají, že naděje umírá poslední.
27.08.2003 00:00 K dílu: Kodynie
On někdo příjde, neboj. Já musím jít pracovat, ale vrátím se, abych viděla, jak se tu činíte. Zatím se tu mějte, jak sami chcete.
27.08.2003 00:00 K dílu: Kodynie
Pardon, ještě dodávám široký upřímný úsměv.
27.08.2003 00:00 K dílu: Kodynie
Drago nesmutni, lidi si rádi pokecají kdekoli, ať se to jmenuje jak chce.
27.08.2003 00:00 K dílu: Kodynie
Dragouši, nevytvořila něco podobného Čekanka? Myslím že tomu říkala kecáliště. Myslím, že podobných drbacích místeček je rozseto po Písmakovi dosti hosti. Tak já sio tu taky drbnu. Drbu vrbu, drbu vrbu, drbu vrbu, drbu .........
27.08.2003 00:00 K dílu: Kodynie
Jo Sonatino, taky si myslím, že to tak bylo a z nedorozumění vznikla bitva převeliká, která otřásla základy celého Písmáka.
27.08.2003 00:00 K dílu: Kodynie
Sonatino i Ty Pavloide mi promiňte, ale předchozí příspěvek psala Kodynie, jen si nevšimla, že ho píše jako Pavloid, protože už má z té dnešní války takový maglajs v hlavě, že se nepodívala kde je a namočila do boje i Pavloida,
27.08.2003 00:00 K dílu: Kodynie
Lyryku, neblbni, takhle se nelikvidují oponenti. Standa měl úplně normální autorskou stránku. Takže jestli se tu začnou likvidovat autoři jen proto že jsou v opozici a občas si pustí někde pusu na špacír, tak je to pěkně nespravedlivé. V tom případě, jestli to nebude zastaveno, okamžitě ruším svou Kodynií a Potrhličí stránku a už nikdy se sem nevrátím. Já vím je to slabá výhružka, ale pak by se mi tu moc nelíbilo a proč se sem vracet za těchle podmínek.
27.08.2003 00:00 K dílu: Kodynie
Nin, já mizím, protože jsem to slíbila, ale stejně by se tu nedalo svobodně dýchat. Ne, při genocidě nemusím být.
27.08.2003 00:00 K dílu: Kodynie
Myslím, že uniklo. Přečti si událost Mazání nicků, tam se dozvíš vše co budeš potřebovat vědět. Jinak ta Astřina diskuze, kde jsem slíbila svůj odchod je o těch vulgarismech, rychle jí najdeš na titulní stránce.
27.08.2003 00:00 K dílu: Kodynie
Neboj se fermoso, už tu dlouho nebudu otravovat písmácké povětří a brzy se jako Kodynie a Potrhlice odeberu do věčných písmáckých lovišť, protože jsem to už v diskuzi pod Astrou slíbila a budeš se divit. Slíbila jsem to ze solidarity k Standovi a Monty, že byli Lyrykem jako autoři smazáni. Já vím, je to hloupé a prázdné gesto, ale vím, co je to čest a tak čestně udělám vše, co jsem slíbila.
27.08.2003 00:00 K dílu: Kodynie
Trhněte si všichni nohou, mám těch vašich válek plný zuby.
27.08.2003 00:00 K dílu: Kodynie
Rowenno: Mám právo být nespokojený čtenář a co je špatné na tom to tu trochu zpřehlednit. Mám ráda pořádek a chci číst to na co mám zrovna náladu a ne to na co náhodou padnu. Čtenář má právo si řádně vybírat podle své chuti a nátury. Neříkej mi, žes občas nepadla na něco, co se Ti nechtělo číst a přesto Ti to nedalö a Tys to přečetla až do konce a zjistila, žes to přece jen neměla číst, protože jsi z toho dostala ještě mizernější náladu než jsi měla předtím.
27.08.2003 00:00 K dílu: Kodynie
gd: Pokud si dobře pomatuji, tak jsem tu Monty neodsoudila jako špatnou autorku. Jen jsem prohlasila, že mne konkrétně tohle dílko neoslovilo. Neboj, už jsem napravila své pochybení a četla jsem od ní aspoň dvě povídky (je to poněkud podivná norma, protože někteří autoři mají velké rozpětí témat a proto je nejlepší autora přečíst celého, ale pro čtenáře není asi důležité téma, ale styl podání a ten většinou odradí čtenáře od dalšího čtení právě objeveného autora). O Monty mohu prohlasit, že je její tvorba pro mnë příliš těžké čtení a že si pro ní musím vyhradit čas, kdy na taková písmenka budu správně duševně naladěna nebo budu v opravdu rozmarné a naturalistické náladě. Nic víc, nic míň. Asi jsem úchylná, když se nedokážu začíst tam kde si počte každý a spokojeně odchází čtenářsky ukojen. Prostě můj vkus není všeobecný a tak si budu číst kdy chci, co chci a Ty mi v tom nezabráníš. Jo, Lyryku, mimochodem, navrhuji trochu zpřehlednit i kategorii proza, aby člověk věděl i u povídek na čem je (tedy zkategorizovat je jako ve veřejných knihovnách a rozdělit je na povídky psychologické, realistické, filozofické, erotické, humoristické, sci-fi, fantasy, válečné, vojenské, horory, dobrodružné, kriminilní, detektivní, cestopisné atd. atd. jestli jsem na něco zapomněla. Čtenáři budou vědět do čeho jdou předem a přestanou tu boje, když člověk zabloudí zrovna tam na co neměl náladu nebo co vlastně vůbec nečte. Taky by nebylo špatné mít možnost zařadit dílko do více kategoriií, aby si lidé mohli vyhledávat podle klíčových slov jako v normální knihovně. Fakt už se s tím musí něco udělat. Tento návrh dávám duplicitně i ke správci.
27.08.2003 00:00 K dílu: Kodynie
27.08.2003 00:00 K dílu: Kodynie
fermosa: Tiše přejdu drobnost, že jsi mi zapomněla poslat avízo, když mne oslovuješ. Ještě že mne sem Humblík znova přivolal. Nebudu se vyjadřovat o Tvém jadrném slovníku,není na mně, abych Tě soudila a pohoršovala se. Jednu malou otázku: Nesmím snad vyjádřit svůj názor, že jsem se někde nudila, kde se jiní dobře baví? Jen mne fascinovalo kvůli čemu se tu lidi vesele a dobře baví a ještě tleskají. Nebudu přece tleskat jen proto, abych se zařadila do davu, to po mně nemůžeš žádat. K tomutu tématu se Montyna (promiň Stando, jak vidíš slovo Monty svádí i ostatní k tomuto pro Tebe nevhodnému patvaru) vyjadřovala už dříve a jinde a v jiných diskusích, použila tu pár ilustračních slovních ne právě košérních výrazů, které jsem už znala odjinud a tak mne toto dílko neoslnilo tak jak by mohlo být překvapivé, kdyby už částečně nebylo pro mne vyčpělé. Mimochodem, že jsem poprvé četla Monty jako autorku, tak to neznamená, že jsem se tu s Monty nepotkala v kritikách už dříve. Monty by mohl přehlednout jen slepý. Takže myslím, že jsem zde mohla zcela směle vyjádřit svobodně a bez předsudků také svůj názor na toto dílko. Promiň, i zklamaný čtenář musí mít možnost říci svou pravdu. Co s tím mám dělat, když mi ostatní písmáci slíbili že se u Monty vždy dobře pobavím a pak tu musím jen zívat. Tak jsem si veřejně trochu zazívala, to je tedy obrovská tragédie. Upalte mne, dovolila jsem si prohlásit o velké Monty, že neumí psát.
27.08.2003 00:00 K dílu: Kodynie
Není to spíše tím, že se Olda jen moudře nepletl tam, kde tomu nerozuměl a Lyryk chce mít zákonně nenapadnutelný server? Lyrykův idealismus v tomhle směru je tak trochu jako Quijotův boj s větrnými mlýny. A vůbec, obě strany tu druhou zbytečně démonizujete. Pravda na obou stranách bude někde uprostřed obou směrů, ale to si nechcete přiznat, protože byste ztratili nepřítele a neměli byste proti komu bojovat a boj bude především to, co vás skutečně baví a láká.
27.08.2003 00:00 K dílu: Kodynie
Tak promiň, nějak to tak nevyznělo. Hluboce se Ti omlouvám a slibuji, že už to nikdy neudělám. PS: Jestli si Lyryk hraje na mučedníka? Myslím že toho má moc a je z toho všeho usoužený. Olda byl bohorovný flegmatik a tak přešel spoustu prořešků. Lyryk nemůže za to, že je kromě jiného stále ještě i idealista a nerad mlčí tam kde si myslí, že je možná náprava. Asi bude špatný psycholog a nenechává recidivisty na pokoji, protože Ti jsou jak známo nenapravitelní.
27.08.2003 00:00 K dílu: Kodynie
Monty přirovnáváš se k Havlovi, ale ten měl projev vždy velmi kultivovaný, Tvoje kampaň se podobá spíše Klausovým praktikám. Nehraj si na mučednici. Nesluší Ti to.
26.08.2003 00:00 K dílu: Kodynie
Todle je pornografie? Ježišmarjá, to jsem se zkazila. Aspoň mohu teď prohlašovat všude, že jsem zkažená do morku kostí. No Monty, Ty jsi požehnání pro děvčata, která potřebují trochu otrkat, aby se jim zkušenější kamarádky nesmály, že jsou jen hloupoučká naivní telátka.
26.08.2003 00:00 K dílu: Kodynie
Stando, nemusíš se ke mne vracet. Nejsem ješitný autor, který nutí čtenáře číst svá veledílka pořád dokola, Stačí mi žes je přečetl jednou a větší ambice skutečně nemám.
26.08.2003 00:00 K dílu: Kodynie
gd: Standa mne má přečtenou celou. To jen pro Tvou informaci. Nepřu se s Tebou, že jsem bez fantazie a svým způsobem nudný suchar. Někteří se ale rádi vracejí k mým suchopárným písmenkům.
26.08.2003 00:00 K dílu: Kodynie
Stando, nesmím snad Monty říkat pracovně a soukromě Montyna?Aspoň si pomatuji, že jde o osobu ženského pohlaví, kterou není slušné fyzicky inzultovat. Ne snad že bych jí někdy chtěla přetrhnout, to ani né, ale svým snažením mne uvrhává více do nudy než do zábavy a jsem pak vychýlena ze svého středu a víš, co to dá práce nastěhovat se tam zpátky. Jsem strašně líný tvor a nudit se teď na just nebudu.
26.08.2003 00:00 K dílu: Kodynie
Stando, to je velké tajemství a umění, jak se šíleně nudit a přitom se dobře bavit. To musíš mít vrozené. Je to fakt pozoruhodná věcička. Taková rovnovážná. PS: Nepamatuji se, že bych se pod tímto dílkem pohoršovala, jen jsem konstatovala, že jsem se při tom nudila. Tahle Montyna kampaň v tomhle směru je pro mne už moc dlouhá. A na just si ještě zívnu, protože mne tím vůbec neprobudila, spíše ještě více uspala. Je to škoda, že při prvním panenském čtení Montyny jako autorky jsem narazila zrovna na tuhle povídku, možná jiné dílko by bylo lepší a já v sobě vykřesala nějakou čtenářskou jiskru nadšení pro Montynino psaní. Snad příště, ještě není všem dnům konec.
26.08.2003 00:00 K dílu: Kodynie
Milý Stando, ty nemáš ani páru o tom, co všechno Kodynie četla nebo nečetla. Možná by ses podivil, co všechno má Kodynie - tedy má maličkost - načteno. Nenech se mýlit názory, které říkám nahlas. Potichu je to trochu jinak, ale to je jedno. Docela se dobře bavím, jak tu lidé vytahují klasiky na světlo boží, že byli jiní pašáci v tomhle směru a zaštiťují se jejich autoritou, tváří se přitom jako by objevili Ameriku a přitom nic nového pod sluncem. Všechno už tu jednou bylo. Už jsem podobných věciček načetla spoustu a to i od klasiků, že dnes mne takovéhle silácké slovní demonstrace už jen unavují a nudí, nic víc. Není povoleno se nudit při silných slovech? Nudit se je taky umění.
25.08.2003 00:00 K dílu: Kodynie
Aki, já si nemohu pomoci, v tomhle dílku nejde o příběh samotný, ale je šitý rychlou jehlou kolem těch samotných inkriminovaných slov. Takže člověk neví jaké to má poslání a vidí jen spoustu slov hozených pro efekt do placu. Proč Montyně nevěřím přirozené použivání těchto slov Ti nemohu říci. Prostě nejni to pro mne přirozeně plynoucí a není to tím, že je Montyna holka. Dnešní děvčata mají mnohdy silnější slovník než kluci. Ale u Montyny mi to vyloženě připadá jako exhibice: "Podívejte se lidičky, co si všechno dovolím a je mi šumafuk, jestli mé jednání bude mít pro mne nemilé následky." Jak já chápu tenhle příběh, měl být především o cenzuře jako takové a byl by to opravdu palčivý zásah na pravém místě, ale nějak to tohle dílko nedoneslo správně až do konce a otazník zůstal nevýrazně viset ve vzduchu uprostřed, aby se v závěru z povídky úplně vytratil. Nebraň Montynu. Nemůže mít za sebou jen houf nekritických obdivovatelů, ale i pár oponentů, aby nám nezakrněla.
25.08.2003 00:00 K dílu: Kodynie
Monty: Vždyť já vím. Díky bohu, že ve své hlavě člověk může myslet svobodně jako pták a nikdo ho při tom necenzuruje. Jen okolí má smůlu, že se spoustu mých světoborných názorů nahlas nedozví, protože pro ty to zcenzuruji zase já. Dobře vám tak.
25.08.2003 00:00 K dílu: Kodynie
gd: Nejde o vulgarismy jako takové, ale o křečovité a nepřirozené zviditelňování takových slov. Že je známe všichni je nad slunce jasné, jinak by se nad nimi nemohli moralisti pohoršovat.
25.08.2003 00:00 K dílu: Kodynie
Aki: Já ty pravidla už dávno četla, ale také vím z jakého podhoubí vyrostlo tohle dílko. Sleduji Montyniny počiny v tomhle směru už nějaký čásek a tak mne tímhle dílkem nemohla ohromit ani omráčit.
Nahoru