Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O čem je ta kniha?

03. 02. 2004
11
0
1092
Autor
Juza

   Ten kdo občas jel autobusem č.217 z Dejvic na Knížecí asi bude vědět o čem chci psát.Osobně proti študákům nic nemám(taky jsem byla) ani proti důchodcům(taky budu),ale proč se všichni rozhodli jet včera stejným autobusem jako já je mi vážně záhadou.Chtěla jsem na Smíchov,ale nakonec jsem tam nedojela.Hned vysvětlím proč.

   Dav na zastávce mě nevyděsil.Nejsem srab a navíc mám lokty,tak to by bylo abych se do toho autobusu nedostala.Takže když jsme vyjížděli z Dejvické,byla jsem v něm.Záměrně píšu "byla jsem v něm",protože nemohu napsat,že bych seděla nebo stála.Prostě jsem tam byla.Držena masou těl jsem se kolébala na jedné noze nad pode mnou sedícím mladíkem,který svou nechuť "uvolnit místo k sezení starším spoluobčanům"(teď nemyslím sebe:-)),zdařile maskoval rozevřenou knihou,předstírajíc četbu.

   Takže jedeme.Já se kolíbám a houpám na jedné ruce,hlavou mi jdou myšlenky o kolik se asi moje pravice prodlouží během předpokládaných dvaceti minut jízdy a v tom se to stane.Nečekané,prudké přibrzdění a já už jen cítila,jak se moje prsty odlepují od tyče nad hlavou,jak najednou povoluje dusud tak pevné sevření teplých lidských těl a jak se mi podlamují kolena a já klesám,klesám...Což o to padnou a vstát by nebyl žádný problém,jenže já stála nad tím mladíkem!Takže při mé demonstraci zemské přitažlivosti jsem viděla,jak ke mě zvedl zrak,následně pak pozvedl knihu a přitiskl si ji na prsa a já tak mohla,ničím nerušena a ničím nebrzděna,odložit svou halavu do jeho klína.Respektive svůj obličej do jeho poklopce!Na nohou jsem byla snad ještě v tom samém okamžiku a nevěřili by jste kolik jsem náhle měla kolem sebe volného prostoru.Lidi se stáhli a mlčeli,já ustupovala ke dveřím rudá jako ten pověstný rak a mladík?Nevzrušeně vrátil knihu do původní polohy a zase předstíral čtení...ale uši ho prozrazovaly,svítily:-)

  No a tak se stalo,že jsem vystoupila o tři stanice dřív a místo na Smíchov jsem se raději vrátila domů.Tramvají!

P.S. Jen by mě zajímalo o čem byla ta kniha....


Zbyhoň
06. 07. 2004
Dát tip
Já bych teda smajlíky nepřipouštěl, aspoň do takovýchhle textů. Smajlík je totiž berlička, která ti říká, kdy se máš smát. A pak už autor nepotřebuje žádný um, aby to dokázal naznačit sám. To by pak fejeton mohl sestávat z devětasedmdesáti smajlů a tipy by se jen sypaly. Přechodník jsem přehlédl (stydím se), ale nepřehlédl jsem, že tam chybí dost čárek. Tak přemýšlím, jak významotvorné jsou v češtině rody. Píšeš „byla jsem v něm“ a má to určitý význam. Kdyby muž napsal „byl jsem v ní“- podstatně odlišný význam. No a ještě bys mohla napsat „byla jsem v tom“ a zas to znamená něco jiného…

Nedlloyd
12. 04. 2004
Dát tip
Já vím, proč chodím pěšky. Vždyť, je o tolik lepší natáhnout se na namrzlém chodníku před polovinou města. Nebo...není? t*

Nicollette
22. 03. 2004
Dát tip
Půsbivé :-)))) .... pobavilo, trošililinku mi tam chybí ten nadhled..*

ShArKeY
24. 02. 2004
Dát tip
Teď jsem se podíval sem a koukám, že jsem ti to už jednou psal, no jo - holka nepoučitelná...

Pěkný vyprávění... Jenom ten přechodník by měl být: předstíraje

Lasy
10. 02. 2004
Dát tip
Závěr rozhdoně je fejetonový, jinak bych si asi trochu vyhrál se slovy, aby i zbytek poněkud více připomínal fejeton. Fejeton je hrozně nevděčný žánr . . . Lasy

estonia
06. 02. 2004
Dát tip
Už jsem měl stach,že to zas bude nějaká přehnaná,přitroublá kritika-jak je těžké jet v autobuse...tip

ShArKeY
03. 02. 2004
Dát tip
Kdyby nebylo těch smailů, dal bych tip.

FLO
03. 02. 2004
Dát tip
Já teda tip dám. Sem se dokonce i zasmála.

Andulka
03. 02. 2004
Dát tip
-taky jsem se zasmala...:-)...a rekla jsem, jak jsem rada, ze nemusim jezdit autobusem z Dejvic na Smichov..:-)))

Rimmer
03. 02. 2004
Dát tip
*tip Velmi erotické :)

pozorovatel
03. 02. 2004
Dát tip
Chudák kluk:) Pobavilo.

Yossarian
03. 02. 2004
Dát tip
na fejeton jednoduché, ovšem o to horší realita :) tip ale věz, že nejenom v Praze jsou MHD takhle přecpaný

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru