Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

I muži mají své dny (Men-ses)

31. 05. 2004
8
1
8812
Autor
Pokusák

Začátek šílenství, nebo jen blbá nálada? ;-)

I muži mají své dny

  

Na křídlech štiky

Topím se pohřbený

Pod zmrzlým plamenem

Pach hřmění

Mě dráždí na jazyku

Předpověď včerejška duní v uších

 

Ploutve sokola

Jsou sežehlé deštěm

A uragán rašeliny

Utopí hořící šupiny

Ve zemitém víru

Zítřejší minulosti.

 

Nevyřčený obdiv

I oddaný nezájem

Drásají smysly

V podbřišku srdce.

 

 


1 názor

zelva
19. 11. 2005
Dát tip
první tři řádky jsou super...

Zuzulinka
10. 06. 2005
Dát tip
ale ano....dobře popsané..znám to...znám a nejsem muž...*

Zuzulinka
10. 06. 2005
Dát tip
ještě ten tip

pssst
15. 11. 2004
Dát tip
líbí :) (první a třetí odstavec super)

Pokusák
15. 11. 2004
Dát tip
Díky, jsem rád;-)

Eilil
20. 08. 2004
Dát tip
dostal mě už jen název.. a tak si říkám .. proč jen takhle nevyjádřit své duševní rozpoložení.. :o)

Seregil
31. 07. 2004
Dát tip
... sakre.... amen...*

Alimra
28. 07. 2004
Dát tip
ta poslední mě dostala...tip

Pokusák
28. 07. 2004
Dát tip
Díky! Zdá se, že to někdo konečně správně pochopil ;-))

Alimra
28. 07. 2004
Dát tip
A to jako já? Hm.... asi ten pocit znám, či co... :-)

Pokusák
28. 07. 2004
Dát tip
A kdo jiný;-) Tak to Ti nepřeju :-))

romi
12. 07. 2004
Dát tip
Ale jo, to já věřím už dlouho :o)))

A su stará lichotnice, neboj, v nestřeženém okamžiku to napravím... :-)) klamu tělem i já, možná proto je to jak kočka s myší ovšem netuším, kdo je zatím kočka a kdo myš... :-)) přání se nevyslovují, ty se šeptají do větru od jihu... :-))

Pokusák
12. 07. 2004
Dát tip
Toho jsem se bál;-))))

a ještě strašpytel:-))... čeho se bojíš? Myší? :-))

Pokusák
12. 07. 2004
Dát tip
Mňau!;-))

haf... :-))

Pokusák
10. 07. 2004
Dát tip
Moje, nebo Tvoje? O mé nemůže být pochyb;-))))

O Tvé schíze? chi, jak se to projevuje? :-)) No, schizoušuju akorát, když mluvím jako dvě osoby.... :-)) Příjemné odreagování... :-))

Pokusák
10. 07. 2004
Dát tip
Noo, možná ne úplně schíza, mé osobnosti se doplňují v jediný děsivý celek;-))) Ale přičteme-li paranoiu a mizantropii, je ze mě vskutku okouzlující osobnost;-)))

souhlasím... Ty osobnosti.... :-)) děsivý? No, si myslím, že neděsíš, jak by sis představoval.... Působíš na mě milým dojmem... :-))

Pokusák
10. 07. 2004
Dát tip
Díky, to mi lichotí, ale asi by se to dalo svést na to, že se lépe neznáme;-))) Noo, já jaksi ani děsit nechci, ale občas se mi to nechtěně daří.

Jej, tak to jsem nechtěla.. :-)) Ne, kecám, je s Tebou sranda... :-)) No, zatím neděsíš, sem zvědavá, jestli to někdy zažiji.... :-))

Pokusák
10. 07. 2004
Dát tip
Nápodobně;-)) Noo, nikdy neříkej nikdy, kdo ví? :-) S některými věcmi raději opatrně;-))

Ty mě začínáš děsit... :-)) Nikdy neříkám nikdy, by mě to mohlo porazit, radši su furt ve střehu.... :-))

Pokusák
10. 07. 2004
Dát tip
Ale, to jsem nechtěl;-))) Aaa, tohle poznávám, moje vlastní paranoia funguje podobně;-))))

Pokusák
10. 07. 2004
Dát tip
Ale, to jsem nechtěl;-))) Aaa, tohle poznávám, moje vlastní paranoia funguje podobně;-))))

To není o paranoii, ale o překvapeních.... :-)) vždy připraven.... :-)) Poznáváš? eh, a já to maskuju tak mistrně... :-))

Pokusák
10. 07. 2004
Dát tip
Možná jsem pesimista, ale překvapení většinou nebývají příjemná... On zvyk a stereotyp mají někdy taky něco do sebe;-)) Apropo, Gogol měl na toto téma skvělou povídku;-)) (na název si nevzpomenu:-( ) Já Ti nevím, možná to jen u mě už přerostlo v paranoiu;-)))) Já už raději nic nemaskuju, ono to nakonec stejně vyplave na povrch;-)))))

No, to je vážné slovo pesimisty... Někdy překvapení bývají i příjemná...:-)) Trošku optimismu a úsměv bych prosila... :-)) Stereotyp, tak v tom máš pravdu, ono někdy je potřeba trošku vybočit z té řady a udělat něco ztřeštěného.... :-)) To nevěřím, paranoia není nic moc.... Tě furt pronásleduje, požírá a stane se z člověka uzavřený nedůtklivý človíček.... :-))

Pokusák
10. 07. 2004
Dát tip
Joo, taky se mi to už párkrát stalo, ale jsou to spíš výjimky. Noo, já jsem spíš realista (rozuměj pesimista;-) ), takže to je těžké:-)) Ale jistě, občas je to nutnost (a většinou příjemná), jinak by se člověk definitivně zblázdnil;-)) He, he, tak teď jsi mě trefila hřebíčkem do hlavičky;-)))))

Doufám, že to moc nebolelo, nejsem sadista.... vážně... :-)) No, ale nepůsobíš na mě tak, ba přímo naopak.... :-))

Pokusák
10. 07. 2004
Dát tip
:-))) To je fajn, opět mi to lichotí;-))) Že bych tak dobře klamal tělem?;-)) Jen aby to nebylo přání otcem smyšlenky;-))))))

a tak tahle nevím, jsem fakt taková jakási rozpolcená, že by schíza? :-))

romi
30. 06. 2004
Dát tip
:o))) no to jo....ale stejně už místo "den blbec" začínám používat výraz "rok blbec" :o)))

Pokusák
30. 06. 2004
Dát tip
romi: Pak nezbývá než věřit, že se to musí někde vykompenzovat ;-))

Pokusák
30. 06. 2004
Dát tip
avi

Pokusák
25. 06. 2004
Dát tip
Hezky posazené:-)) Ještě že takových dnů není moc;-)

romi
24. 06. 2004
Dát tip
Jednoho temně slunečného rána jsem se s určitou lehkostí dosápala z postele do práce. Obvykle mě práce baví, ale tento den ani omylem.....cítím v kostech, že dnes mě nebude bavit nic, i kdyby... Ploutve sokola byly sežehlé deštěm A uragán rašelin Topil hořící šupiny Ve zemitém víru Zítřejší minulosti. ...dnes mě nic nepřekvapí, nic mě nezaskočí...nic nenadchne, říká se tomu "den blbec". Možná proto, že předpověď včerejška duní v uších....vše je tak určitě neurčité, až je mi z toho nějak úzko....tak zvláštně....nijak. Znáte také ty dny, kdy.... Nevyřčený obdiv I oddaný nezájem Drásají smysly V podbřišku srdce....? Autorovi děkuji, sedlo mi to k náladě ***

Pokusák
18. 06. 2004
Dát tip
Tady pro změnu zase není čemu rozumět;-) Je to pokus zachytit náladu jak jsem vysvětloval výše, ale asi se to moc nepodařilo, nebo alespoň nechytlo;-))

pěkný slovní obraty, ale celek mi moc nedává..moc nerozumím....

Witch
15. 06. 2004
Dát tip
hm hm hm efekt dobrej, ale hlubší význam v tom nevidim, neni z toho jasný, o co vlastně jde některý obraty nebo spojení nebo jak to nazvat jsou ovšem moc fajnový za poslední a první sloku *

Milly
09. 06. 2004
Dát tip
....ukládám.........

Pokusák
02. 06. 2004
Dát tip
Tak jesm to upravil, myslím, že to celkem pomohlo;-)

Morasten
02. 06. 2004
Dát tip
jo.

Pokusák
02. 06. 2004
Dát tip
To jsem rád, alespoň jedna trochu pozitivní kritika:-)

Morasten
02. 06. 2004
Dát tip
abych pravdu řekkla, tak sem nechtěla řikat svůj dlouhej názor, a taky sem nechtěla aby se to někoho nedotklo - ty slovní obraty mi přídou úplně šílený, proto mě napadlo, že je to spíš to šílenství, než depka,ale spíš je to jen neumění psát...zatim ahoj:-)

Pokusák
02. 06. 2004
Dát tip
Mno, jak jsem předesílal výše, ty obraty měly být šílený. Celé je to pokus. Nemusí se to líbit, nicméně si za tím celkem stojím. Možná než někoho odsoudíš k neumění (což v podstatě nijak vehementně nepopírám), nebylo by od věci přečíst si ostatní věci. ;-)

Artuš
02. 06. 2004
Dát tip
Mě sev to docela líbí,ale i mušky mají své dny.Ten název mě přitáhnul.

Pokusák
02. 06. 2004
Dát tip
Už jsem koukal, taky mě to trko;-))

JazzyOne
02. 06. 2004
Dát tip
I didn´t get it. sorry

Pokusák
02. 06. 2004
Dát tip
To jsem rád, že to nebylo zcela zavrženo;-)) Díky!

gradanrel
02. 06. 2004
Dát tip
dneska jsem sice nějak mimo, ale tohle jsem registrovala. Je to docela pěkný.

Craerassy
31. 05. 2004
Dát tip
ty budeš někdo, kdo umí a velmi dobře, ale tohle nechápu...na efekt? nebo proč??

Pokusák
31. 05. 2004
Dát tip
Díkes:-) Noo, je to takový pokus s absurditou. Zkusil jsem zachytit takovou tu neurčintou náladu, kdy člověku všechno vadí, ale není schopen logicky říct proč vlastně. Prostě pokusná hra se slovy, možná právě na ten efekt. Chci si odzkoušet jak to na koho působí a jak to kdo bere;-)

Craerassy
31. 05. 2004
Dát tip
a tak nějak mi to přišlo..jenže to je cítit...opravdovost lidé, kteří hodnotí pocitově, poznají..já nejsem kritik, já jsem jen čtenář, takže ti neodpustím lež, která ti u kritika projde, protože on většinou nepřizná, že dílku nerozumí...

Pokusák
31. 05. 2004
Dát tip
Teď dost dobře nechápu, jak to myslíš. Prosím, vysvětli mi to

WoCoun
31. 05. 2004
Dát tip
já myslím, že rozumím...něco z toho cítit jde, ale kdybys nenapsal, o čem to píšeš, tak to ani jako obyčejný čtenář nepoznám...

Craerassy
31. 05. 2004
Dát tip
myslím tím to, že pokud píšeš tak, aby dílo vypadalo zajímavě, pokud je psáno na efekt, pak mu zákonitě chybí jiskra..potlačuješ tím přirozenost a někteří to tu poznají..

Pokusák
31. 05. 2004
Dát tip
Aha, už jsem doma i když si nejsem jistý, jestli jsem se už dostal do stadia, kdy jsem schopný psát na efekt;-)) Když už jsme u toho, kde myslíš že to drhne? Respektive drhne to v konkrétních spojeních, nebo v celkovém výrazu? WoCoun: Já myslel, že by měl být vodítkem název, nebo ne?

Craerassy
31. 05. 2004
Dát tip
pro mě je otázkou, co tím autor chtěl říci...ať ti každý řekne, jak tvé dílko pochopil..já je nepochopila, nevím, o čem je, co má čtenáři dát.. tak třeba...Na křídlech ryby Vznáším se pohřbený vznáším se pohřbený ..je tím myšlena duše? proč na křídlech ryby? já neumím rozebrat něco, čemu nerozumím... pomůžeš mi s tím?

Pokusák
31. 05. 2004
Dát tip
Vynasnažím se:-) Spíš je tím myšlen onen momentální psychický stav. Proč na křídlech ryby? Protože ploutve sokola ;-) Noo, jsou to prostě asociace právě z takového toho pocitu nespokojenosti se vším a přitom s ničím konkrétním - to samo o sobě je dost absurdní. Celý ten stav je absurdní a nelogický, proto je celé to dílko postavené na absurditách a protikladech.

Craerassy
31. 05. 2004
Dát tip
já vím, že máš pravdu..ono to smysl dává, ale mě na samém začátku zaseklo to ..vznáším se pohřbený..a přes tohle nedokážu přejít...stejně, jako se mi tvé ostatní líbí, tahle se mi nelíbí.. ale těším se na další...:-)

Pokusák
31. 05. 2004
Dát tip
Jo, tímhle jsem si taky nebyl jistý, ale třeba mě ještě napadne lepší formulace;-) Příští bude pozítří a opět normálnější;-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru