Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Odpolední neklid

11. 06. 2004
17
0
10118
Autor
Seregil

Café na půl cesty 8.6.2004 17:16

Modře mi zní
úsvit ranního splínu.
Nehledám
loňské listí ve vzpomínce.
Lahodný zvuk
cigarety a posledního piva.
A náhoda udeří na strunu
slunečného dne.
Zasviť více.
Oči se mi klíží.
Políbím soumrak
a časný vánek.
Vzdech.
A útlum
odpoledního odpočinku.
Dým v očích.


3/5+T pěkné...fajn náladička z toho zní

maia
10. 07. 2004
Dát tip
Fajn, tiez som to nedavno zazila. :-) *

Krásně unavená, až trochu myšší. Lahodný zvuk cigarety a posledního piva? Zajímavá kombinace, cigaretu si dokážu představit poeticky, ale pivo mi vždycky zní vulgárně. I přesto nenanurušuje tok slov, asi je to nějak vychytaně zasazený nebo co... Sedí do nálady, takže *.

Seregil
20. 06. 2004
Dát tip
Pivo... symbol tvrdosti českého národa... nakonec se stejně vedou jen řeči... proto mi do nálady sklenice piva sedí, protože se mi u ní dobře píše... dííky za názor malevolencia...

Do nálady sedí bezpochyby, myslela jsem spíš to jak na mě působí to slovo... Já použiju slovo pivo, když mi něco začně připadat moc vzletný a potřebuju to trochu uzemnit. (Zajímavý paradox, vzhledem k tomu, jaký pocity vyvolá ve skutečnosti...) U tebe to ale nějak nefunguje, jako by člověk odzačátku počítal s tím, že tam to pivo někde najde...:-)

Seregil
20. 06. 2004
Dát tip
Och... tak na to nevím, co bych ti na to řekl (napsal)... díky...

Rufus
18. 06. 2004
Dát tip
...přesně mi sedí...moje pocity...díky... ***

rabako
18. 06. 2004
Dát tip
jsem tady jediná, kdo není ospalej, i když vstával v 5:30??? :o))) ale atmosféru to má.... fajn! *

Seregil
18. 06. 2004
Dát tip
Díky lidičky.... :)) za všechny názory....

Hanca
16. 06. 2004
Dát tip
Takovýto splín dobře znám...

gabio
16. 06. 2004
Dát tip
krásná... t

jo

darksky
12. 06. 2004
Dát tip
libi :-D t*

Petr_Pan
12. 06. 2004
Dát tip
zív - souhlas s nickem neplatná_měrná_jednotka...:-)

Charlien
11. 06. 2004
Dát tip
jo jo ...*

Sarí
11. 06. 2004
Dát tip
Líbí se mi to .. "Políbím soumrak .. " jo a modrá je dobrá ;-) *

Elyn
11. 06. 2004
Dát tip
lehce ospalá.. :)

ulita
11. 06. 2004
Dát tip
no jo, odpolední útlumy... :)) (já vždycky vytuhnu u TV :))

k časovému plánu textu: Odpolední neklid vs. úsvit raního slípu (navíc rozdrcený v klišé modré barvy smutku) - nedrží to pohromadě... a bohužel je toho víc, co tam nedrží. Každá "věta", v té básničce, jakoby se chděla osvobodit a někam z textu vyskočit. Poskládáním pocitů postupně pod sebe ještě poezie nevzniká. anebo: Bílá díra chrlí čas dochází kyslík motory stojí Poraď nám! Je to poezie?

Noe1
11. 06. 2004
Dát tip
úúúúúúúúúúúúúúúúúú. Nekecám, takhle jsem právě zívl. Atmosféra tvého dílka úžasně funguje. Budu to muset dospat ... třebas v hrobě :))) *t

Kryšpín
11. 06. 2004
Dát tip
Lahodný ZVUK cigarety? I když, kouřila jsem jedny, co praskaly.

Seregil
11. 06. 2004
Dát tip
neplatná_měrná_jednotka No... Bílá díra chrlí čas dochází kyslík motory stojí Poraď nám! I tohle mi zní jako slušná pocitovka... Co se týká nějakých klišé ... jo asi jsem nějaký použil... a co? Nestřílí se z toho... že to je poskládané z pocitů? jo asi to tak bude... Pokud ti to nesedlo.. prosím .. nikomu nic nenutím... jen ať si to přečte kdo chce... Takže celkově díky za jakýs konstruktivní názor.. Ostatním Charlien.. :-) Sarí.. dík Elyn.. Jo byl jsem takový ospalý.. to by asi sedlo.. ulita.. u TV se mi to ještě zatím nepodařilo... :-)) Noe.. no.. myslím, že v hrobě bude leckdo cokoliv dospávat, jen s tím rozdílem, že už dospí všechno a navždy... Kryšpín... lahodný zvuk cigarety.. slýchávám ho, když šustí papírek, do něhož balím tabák a pak decentní praskání hořícího tabáku.. Všem díky za kritiky...

ulita
11. 06. 2004
Dát tip
neplatná: tohle je jedna z mých nejoblíbenějších scén!!

Pokud to tak bereš. Ok.

Elyn
11. 06. 2004
Dát tip
Dělejte si srandu, já jsem teď zcela regulérně na čtvrthoďku usnula na židli :))

Noe1
11. 06. 2004
Dát tip
No jo, dusno, pivko po obědě a dvě téměř probdělé noci udělaj své ... nebo je to snad u tebe jinak :))))

Seregil
11. 06. 2004
Dát tip
Noe... U mně je to obdobný ... myslím, že jsem jen člověk jako každý jiný.... Elyn.. Stane se... :))

Elyn
11. 06. 2004
Dát tip
:)) pivka ne, ale to počasí :) Seregile, ráda tě vidím :) (Noe úspěšně dopřekládal?)

studanka
11. 06. 2004
Dát tip
taky bych si zdřímla...

ulita: Ti to kouká z očí:)

Seregil
11. 06. 2004
Dát tip
Elyn... také tě rád "vidím"... Co se týká Noeho... nevím vůbec nic... :)) studanko.. Říkej mi něco o spaní...jsem utahanej jak komár po celoročním půstu...

ulita
11. 06. 2004
Dát tip
co mi kouká? z jednoho nebo z vobou?

příjde na to, kolik jich máš.

Nevímkdo
11. 06. 2004
Dát tip
těšila jsem se na náhodu a místo toho dým v očích pomalá, ospalá, vedro, tip

ulita
11. 06. 2004
Dát tip
jak kdy... po ránu žádný, po kafi čtyři..

dým v očích....*

Dero
11. 06. 2004
Dát tip
Ale jo ... ať si říká, kdo chce, co chce, mně se líbí. ;o) ***

Seregil
11. 06. 2004
Dát tip
... dík Dero... Smích_a_pláč... jen dým... :-) Nevímkdo... to všechno a mnohem víc...

Print
11. 06. 2004
Dát tip
*!

Dero
11. 06. 2004
Dát tip
Rádo se stalo, moc hezky se to čte ...

Abyss
11. 06. 2004
Dát tip
jo!!! ta je !!! moc pekna odpocivaci naladovka.. krasne!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru