Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Když jsem sama (škatulka z proutí)

05. 08. 2000
1
0
383
Autor
žužla

Jsem ráda,že mám konečně dost odvahy vejít mezi vás. Četla sjem zatím jen několik děl - pěkné. Laskavý čtenář promine. Já nejsem BÁSNÍK.

Tak si tu stýskám, mysl svou rmoutím. Nezavřu vzpomínky do škatulky z proutí. A tak mě sužují, trápí mě stále, je jich tu ve mně jak kamenů v skále. Toužím jim utéct, někam se schovat. Nechci je stále na srdci chovat. Jsou mi tak věrné, jsou mé společnice. Každého večera je jich tu víc a více. Když najdu tu sílu a budu jim čelit Snad se mi podaří je obveselit. Až to však nepůjde, sny mé se zhroutí. Já zkusím to znova s tou škatulkou z proutí.
Humble
14. 02. 2003
Dát tip
Já taky nejsem básník a vlastní text dokonce i zpívám před lidma. To chce prostě jen odvahu a drzost. :-)))

:-))

žužla
11. 08. 2000
Dát tip
Beren: mám ráda nenáročný posluchače :-) Saxanka: sama mám málo Zolli: potřebovala bych škatulky nejen na představy... Lee:pokouším se o to. Merle: já vždycky byla zbytečně ukecaná

Merle
07. 08. 2000
Dát tip
líbí se mi to... jen bych to asi zkrátil...

zolli
06. 08. 2000
Dát tip
skatulka z prouti na predstavy je hezky napad

Lee
06. 08. 2000
Dát tip
Básník, nebásník... piš, piš, piš :-)))

Beren
05. 08. 2000
Dát tip
Tak tohle je moc moc dobré !! Jo !!! Mě se to líbí !! :o)

Saxanka
05. 08. 2000
Dát tip
prosila bych také jednu škatulku:o) milé pohlazení:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru