Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSlunce a stíny
10. 02. 2004
3
0
1913
Autor
Bard
Stíny pod námi
rozplynuly se v záři
ranního slunce
SilverArrow
22. 04. 2004
repete: není to špatný
když ale začne zářit slunce, tak se stíny spíš ještě víc objeví, ne? leda by to byla metafora stíny-chmury, který rozpouští příjemně zářící slunce ... je tak ?
cekanka_ucekana
13. 02. 2004
No, Elyn asi chtěla naznačit, že toto není Haiku, i když nick Musil tvrdí(podle815 0), že v Haiku projde všechno!
A toto tvrzení teda, je nesmysl. !!!
Toto dílo bych si do kategorie Haiku nezařadil...
Omyl - minulý čas tu mám poprvé. V tom předchozím haiku byl budoucí čas :-))))
podla mna je to moc kratke sice haiku kratke musi byt lenze to dokaze kazdy napisat 3 vety o slnku aj ma to teraz napadlo: slnecne luce dopadaju na moju tvar, je to prijemne... no tak co????????? vidis a ja mam len 13 rokov! ved pozri na moje diela ja som cmukina. Papapapa...........
cmukina: To je špatně, v druhé větě musí být 7 slabik a ne 8, jak tam máš Ty :-) To by jako haiku neprošlo.
Bard: Četl jsi Musila ? Jako Haiku projde všechno ;-))
Nevím, ale tohle se mi zdá kapku prázdné - ačkoliv uznávám, že pocit a nálada v tom je - má to atmosféru - takže - nejspíš použiji nesympatické slovo - průměr :-)
Chjo, Barde :(
Určitě je fajn, když je hajku 575, ale není to zas až tak podstatné (IMHO :)
stíny pod námi? - nedokážu si představit..
minulý čas už zas? Barde, mysli na to...;)