Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZrcadlo
13. 02. 2004
7
0
2930
Autor
Bard
V kapičkách rosy
zrcadlí se podzimní
vítr v korunách.
SilverArrow
22. 04. 2004
Bard: ano..;) *
Madelaine: prosím? proč by to mělo být delší, vždyť je to haiku...
tak, zase mi něco uniklo - zajímavé rozbory !
Přidávám svůj T* Haiku i diskuzi!
negev:
jak se máš? Děkuju za odezvu.
Prosím prosím, používej avíza, nedají se všechny kritiky pokaždý prohlížet znova. Díky, hezký den.
to Japhy: ok, uznávám. Jenže, kdo dokáže, že si to Issa taky "nevykonstruoval" :o) (ale to už jsou jen moje konstrukce :o)
V životě jsem se nedokázal přiblížit k vážce blíž než na metr nebo na půl metru. Ale podle fotek, co jsem viděl (třeba od Dana Bárty - super), mám asi jen malou trpělivost.
Díky za reakci.
to negev:
je pravda, že forma je velmi důležitá, musíš o tom vědět svý (četl jsem, že velice dlouho praktikuješ zen, mimochodem: jakou školu ?). Jenže zase na druhou stranu, "forma je prázdnotou a prázdnota je formou" :o), kdy ji porušit a kdy podržet, víme to?
tuhle poznámku, prosím, neber, jako nesouhlas, vážím si tvýho pohledu.
souhlasil bych s mishuldou a negevem. připadne mi to dost vykonstruovaný a nerealizovatelný. Jestli to má být splynutí s okamžikem, tak si takovou, ani žádnou podobnou situaci nedokážu představit. Ale možná se pletu, jak je mým oblípeným zvykem. Jinak atmosféru to má velice hezkou.
tip, protože to je alespoň o něčem.
nechci rejpat ale nepřipadá mi to jako haiku. Chybí tomu ten nábo, hořkosladkost a také zasazenost v čase. Jako pokus dobrý.