Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

a kámoš

16. 02. 2004
0
0
635
Autor
horní_lhota

a kámoš řikal, tak kdo to valstně je, kdo je to? ukažte mi ho.To jako žije někde v nebi nebo kde? A je to vůbec on, proč by to namohla bejt vona, ta kunda. Ty jedna kundo tam nahoře, vobě kundy , i ty tam dole.Na žádnýho boha nevěřim, věřim na odvahu a na na práci, na práci sám na sobě, nikdo mi zadarmo nic nedá.A tak jsem se musel smát, za prvý na to nešlo v tu chvíli ani nic rozumnýho říct a za druhý ho ten výstup opravdu dobře pobavil( a v duchu pořád ty kundo tam nahoře , ty kundo zasraná), jak se rouhal s výsměchem že se mu nemůže nic stát, a je to tak.

 

 

probudil se ráno nezvykle brzo, venku zima , sucho , celkem počasí který má jinak rád, ale nálada na hovno. Poslední dobou se  to všechno nějak zhoršilo.měsíce až roky. Nemá se na co těšit a neomámenej je ten svět nepříjemnej, nepříjemně přísnej, ta realita.

Nemá se na co těšit .Hlava jakoby trošku posunutá, že v ní mozek neni na správným místě a ty drobný odchylky ho popichujou od klidu.Je sám , a ví, že se to jen tak nezlepší , a že už by měl sakra něco dělat , aby mu z toho nejeblo. Něco cejtí , ale už to není taková sranda jak se občas zdá.


Dero
16. 02. 2004
Dát tip
Docela o ničem.

katugiro
16. 02. 2004
Dát tip
Nezaujalo mě to. Tebe jo?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru