Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCHile, Peru, Ekvador
24. 02. 2004
0
0
2673
Autor
Matyjustin
Kdo by snad nahodou chtel aktualni informace ze Santiaga, Valparaisa...atd atd - nebo vubec z Chile, Peru a Ekvadoru, at se mi ozve do posty. Budu v Jizni Americe jeste mesic a neco...
Matyjustin
02. 03. 2004
Ahojky,zaregistrovala jsem, že se pohybuješ v exotických zemích,alespoň pro nás, nechtěl bys napsat pro www.neraweb.cz nějakou reportáž. Nebo, že bychom udělali rozhovor po drátech pro Neraweb? Nemáš nějaký fotky v elektr. formě?
Mimochodem viděls v Chile běhat venku osmáky degu? (mám je doma:-) Kapybary si asi neviděl, ty žijou ve Venezuele a tak, jo a jedls v Ekvádoru morčata? No takže pokud budeš mít zájem, prosím napiš mi na: martina.bittnerova@seznam.cz. Každopádně ti přeju příjemný zbytek pobytu.
mě by hrozně zajímalo, jestli ještě vařej tam na rohu calle josé zapatos con botas...a jak hráli Neumáticos s Coches..8-)))
Matyjustin
24. 02. 2004
tak teda tam si zajdi, protože to něco uvidíš! já tam jedla dvakrát a až tam pojedu, určitě se tam znovu stavím...:))