Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZrada
27. 02. 2004
2
0
2754
Autor
Perlino
Amen,
i my odpouštíme.
Amen,
Bože, radši zavři oči.
Haleluja,
volají andělé,
když rozvěšují své slzy po noční obloze.
Jako když sis navlékala korálky
na svůj nový náhrdelník.
Nechť umírá v pokoji duše Tvá,
jak v Nebi, tak i na Zemi.
Amen
Perlino> Když děláš náhrdelník tak na ŠŇŮRKU navlékáš korálky, abys ten náhrdelník udělal - náhrdelník jsou korálky + šňůrka - když ho děláš, pracuješ s prvotními materiály !
Nebo ne ? :-)
No - asi to necháme bejt ;-))
Díky za kritiky.
->Petr_Pan:Když děláš náhrdelník, tak na něj navlékáš korálky:) Ale hádat se nebudu. Díky, vynasnažím se, aby ses dobrovolně vracel co nejčastěji:)
->ashentree a Dero: Snad nesejdu z cesty:)
ashantree> Také jsem byl a opět se snažím být - žel - společenská situace v mém nejbližším okolí mi to moc neumožňuje a růžové brýle m sebrali a rozdupali - tak se teď snaží zbírat střípky :-)
"když rozvěšují své slzy po noční obloze" - to je kouzelné ! :-)
"Jako když sis navlékala korálky
na svůj nový náhrdelník." - nechápu, nelíbí - myslím, že náhrdelník to je až potom, co jsou korálky navlečeny - do té doby to je jen šňůrka - na tu ať si korálky navléká jak chce - ale na náhrdelník NE ! ;-)
Ale to jen tak něco málo z pitevny. Jinak - jako celek - no - jak to vyjádřit - nesnáším to, ale - snad duchové odpustí: "***/*****" :-)
Je to sic pěkná myšlenka, ale při tom, jak je to krátké, myslím, že by to mělo být vychytanější (korálky Ti neprominu) :-)
ashantree staví celou mou korálkovou filosofii na hlavu, tak - pošlo avi a snad se nebude zlobit :-)
ashantree> Je pěkné vidět v textu víc, než v něm vidí ostatní - stává se mi to také (dost často), ale - tady mě to nějak vytrhlo - to co vidíš Ty se mi moc líbí, zaujalo mě to, ale zpětně to v dílku stejně nevidím :-/ Škoda :-)
Souhlas s Derem - směr je to opravdu dobrý ! ;-)
Dík za avi - šoupnu Tě mezi své oblíbené autory a příště už se tu objevím samovolně :-)
Je to smutné...Korálky si navlékala...Udeřila...Někomu přinesla bolest...Jen, jak včela měla jeden život...Teď v jejím hrobě Nebe zrcadlí se...A sýkory rozdělily se o náhrdelník...Časem je poztrácejí, a zase další posbírá je...Pověsí na krk...Ona je vlastně nesmrtelná...
Jen tak dál! Místy trošičku kostrbatější, ale to se poddá!! Překvapil jsi mne...
***t