Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSmrť
27. 02. 2004
0
0
2862
Autor
sway__bha
Se smrtí nelze žít.
Nemá přátel,
nikdo nemá ji rád.
Život, její matka,
oporou se stává.
To díky matce smrt přichází,
na rameno poklepat ti.
Chytit tě do svých spárů
a nikdy tě nepustit.
kdo říká, že smrt je špatná a nikdo jí nemá rád? Zkus se trochu víc zamyslet nad problémem a všemi jeho aspekty, než o něm napíšeš. Nebo se mrkni na Obušku z pytle ven, to je dost poučná pohádka.
jinak souhlas s elyn + ještě že je tak krátká.
Inu, tvrdí to autor(ka) a zamýšlí se právě touto básní. Jen ji špatně zařadil(a).
Hlavně, že jsem pochopila o co de???? Kritika je od toho, aby se vyčítalo popřípadě gratulovalo, né abyse řikalo nesmyslný věci. Nebo se pletu?????????????????????
To je o s Smrťovi? Ale ten kamarády měl...
gratulovat ti nebudu, není tam žádná velká myšlenka...
a že by matkou smrti byl život si nemyslím...a ty spáry se mi vyloženě nelíbí...
Tak tohle sem chtěla slyšet. Jo a k tý matce. Umřít může jen něco, co žije nebo to co se chytá žít(plod)!!Ale bez života by nebyla smrt.Ale přesto dík, aspoň vim(tušim), co dělám blbě.