Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePolknutí
29. 02. 2004
1
0
3199
Autor
monsignore
s_b: Úplně stačí, když píšeš takovou kritiku, za ní prostě a jednoduše jednou odřádkovat ... pak nemusíš psát ty tečky .. :o)
Mně je to fakt líto ...
A vůbec - jak - všechno? Esli umím dvě, tři věci líp jak Ty, tak je to moc (binární soustava; programování; umění se ze všeho vykecat, aniž bych se musel pohádat) :o))))
s_b: No - a to, že já se na ni těším už pěkně drahnou dobu nebylo bráno vůbec v potaz ... toto ... :o)
Jako víno, hm? Doufám ale, že nejsi výtečný ročník 1893 ... :o))
Já vím, řídím se heslem: "Světlo, uhni rychlejšímu." :o)
s_b: Odkdy se počítá rok početí ... ? Jsem se narodil až o dva roky pozdějš ... :o)))
s_b: No, možná si na nás monsignore počká někde za rohem a pak nám škaredě ublíží ... nebo se z toho vykecáme ... :o))
Doufám, že nebude. Protože kdyby jo, to by bylo naprosto neodpustitelné. Takový prohřešek vůči morálce ... :o)
s_b: Ať si proplískne, já ho mám stejně rád ... a odpustil bych mu to ... :o))
No jo, Lyryk má asi v poslední době spoustu práce - ni mu to nezávidím.
Slavím úplně stejně. :o))
Taky, taky .. jináč bych tu teď neseděl, ale ležel bych s rozevřenou učebnicí němčiny na hlavě a chrněl. :o)
No, to záleží na tom, kdy se nám toho Písmáka podaří shodit, ne? :o) Tak jedem - minimální povolená rychlost 5 kritik/min ... :o)
Jó, s_b, to by ses divila, jak se občas snažím ... ale jen na požádání ... ale už nepíšu jen "Hmm." To byl úlet, kdy jsem se cítil pod kočku ...
No jo, já zapomněl, že musím všecičko dokazovat ... :o) Tak v tom případě bude jednodušší, když řeknu: "Promiň, je mi neskonale líto, že jsem drze obšlehl Tvoji metodu. Poníženě se klaním, ba padám před Tebou do prachu a čekám na Tvůj soud." --- jo, to zní dobře, to tak nechám. :o))