Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNevím
05. 03. 2004
1
0
1603
Autor
Perlino
Nevím já nevím sám,
co si mám počíti,
tak píšu básničky,
a je mi na blití.
Skoro tip...:-) Zase mi chybí drobet originality, ale je to fajn, úsměvný...:-)
Dero> Hej - ne - tohle neni kravina ! :-))
Tohle je sakra dobrý - je to upřímný a myslím, že to vystihuje psychiku mnoha Písmáků - taky jsem měl podobný období a pak už mi bylo blbě ze sebe samýho, že se snažim vyřešit věci psaním pořád dokola stejnejch ufňukanejch textů, kterými nic nevyřeším (a pochybuji, že se mi tím aspoň ulevilo...).
Skvěle se to čte, ten konec je naprosto skvělej - proto - neváhám ani chvilku a dávám TIP (blbůstky sice nesnáším, ale - tohle se Ti povedlo :-)) ! :-)
Petr_Pan: No to sice určitě, ale je to psáno jako blbost (dvojí nevím + počíti) ... já to myslel jen v dobrým. :o))
Dero> No dobře ;-))
Je to možná psáno jako blbost, ale - krátká a výstižná, což tomu dává nový úhel pohledu - je t umělecká blbost a jako taková si zaslouží obdiv (a - tohle všechno myslím upřímně) :-))
Mějte se fajn :-)
Nazdar kluci a díky. Opravdu je to psáno jako blbost, možná proto, že svět kolem je dost blbej sám o sobě, a já se ho ještě k tomu snažím blbě užívat:)
Je, od toho ji prezentuji:) Jak říká můj otec, na kraviny já sem kadet:)