Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePro Chrjaca
17. 08. 2000
2
0
1514
Autor
Blinky
Nové - KH Univerzál je kapalné, plné biominerální hnojivo pro kořenovou výživu venkovních i pokojových rostlin. Obsahuje snadno přijatelné živiny v optimálním poměru, neobsahuje chloridy. Podporuje tvorbu kořenové soustavy. Lze je použít na skleníkové kultury, pokojové rostliny, chryzantémy, karafiáty, gerbery, gloxinie, ale i pro venkovní kultury jako je réva, chmel, zeleniny, okrasné i ovocné dřeviny, trvalky a letničky.
POČÁTEČNÍ DÁVKA = 1 celý uzávěr láhve
PRAVIDELNÁ DÁVKA = 1 vnitřní uzávěr láhve
(fuj, to byla ale fuška)
SlečnaMezková
07. 05. 2001Brablenec_P
23. 08. 2000
:o)))))))))
Dedouch!!! :o))))) myslim ze te uzivat nebudu, ani zjevne ani latentne :o)
Ano, to sedí. Zrovna dělám COBRu 24 EC, to je pane hnojivo:
Účinná látka: 240 g/l lactofen, t. j. 1-karboxyethyl-5-(2-chlor-4-trifluormethylfenoxy)-2-nitrobenzoát
Širokospektrý selektivní postemergentní kontaktní herbicid proti odolným dvouděložným plevelům v pšenici a ječmenu s dobrým účinkem i proti svízeli přítule a heřmánkům.
Silně dráždí oční spojivky, dýchací cesty, pokožku a sliznice!
Možné irreverzibilní účinky!
Škodlivý zdraví při požití!
Hořlavina II. třídy.
Pro včely relativně neškodný přípravek. Pro ryby jedovatý.
Nebezpečný pro životní prostředí.
Chraňte před dětmi a nepoučenými osobami!
Přípravek nesmí být použit jinak, než jak je uvedeno v návodu.
Už leta pracuju na Dědouch : Vysoce účinný prostředek proti všemu živému, relativně nejškodlivější vůči sobě, silně páchnoucí , s oblibou dráždící sliznice, samice a jiné jednoděložní lasice a to tak že velice. Bezzábranózní hyperanaerobní kataklystmatické voplzlíkum třídy nebezpečnosti 1A. Chraňte před dětmi, ženami, starci.Neužívat vnitřně ani zvenčí.