Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seToužím po chvilce Tebe
07. 03. 2004
4
0
2936
Autor
Madlen
Po krůčku mizíš v představách mi
však pod kůži vryl ses sdosti
tak jako touha ze stěnami
kterou ven temno prostí
hele, ja te tipnu - ircite jsi to myslela lepe, nez to ostatni pochopili :o), dyt to musi byt zle byt tady bez tipu :o)
Dekuju. Konecne nekdo s dobrym nazorem, konecen nekdo, kdo to pochopil ... doufam tedy :o)
Poslední dva verše jsou mi absolutment nesrozumitelné...
:-D ...a ... "se probouzí v seru",... to je eufemizmus?
Ale vážně, jako celek mi to jasné je, ale ten konec... myslím, že jsi se moc snažila udržet rým, a vznikl z toho nesmysl. "ze stěnami / prostí" .... nedává smysl.
Madlenko tadyto na mě z ňákýho důvodu (nevim z jakýho :o) moooc zapusobilo! Ze ty nedas vic na jevo, co v tobe je ;o) tvaa francouzsko-anglická dvojjazycna sekretarka :o)
Vysvetlení ... :: Vytraci se z meho vedomi, ale mam ho porad v sobe, pod kuzi. Mam ho v sobe pod kuzi, ale uvezneneho, jako moji touhu k nemu, ktera se probouzi v seru ... Uz je to lepsi ? :o)