Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAugen Auf!!! Eat My Cunt!!!
Autor
SilverArrow
Augen auf! Eat my cunt!
and scream how much you like my clite!!!
Oh yes it is so big wet and hot
I´m going ready to stand up my cock!
If you´re virgin I pop your cherry
if you´re not I fuck off your lips
now shut up! and suck my dick!
What a beauty your fur pie is
it looks to me like fantasy!
(tak na tohle jsem opravdu pyšný)
Show me your beaver , move your cheeks,
I´ll catch your boobs, rob your box-
little teeny you´re such a fox!
(isn´t outstanding?)
I´m gonna split you open like wet pine
your cunt juice tastes like best french wine!
(awesome!!!)
Baby, baby squeeze my nipples, that´s not a phrase
let´s move to the third base!
(can´t find words for THIS)
And that´s the END of my song
I don´t want to see you anymore
who would sleep with such a whore!!!
Cha chá vážení mám pro vás tři bezva ubohý frky od mého kámoše Rímy . Dnes zvu ke sledovaní hnusot všechny emancipované ženy cha chá hrk krk prd...
No1.
Takže wíte proč májí ženský o dva závity víc než kobyly?....(já vim že víte ale to nevadí ja se tomu stejně nasměju!!!)..........................................................................................
...............................Aby nechlastaly vody z kýble když vytíraj schody!!!
No2.
Víte proč jsou ženy při lízání slaný?........................................................................................................
Aby mohli i diabetici!!!
No3.
Víte proč jí mají prořízlou vertikálně?....................................................................................................
Aby jim nemlaskala když jdou ze schodů!!!!
ch cha ježiš já sem z toho tak zpocenej. A UBOHEJ si taky(na to Peřina). Hale ty drž hubu Peřino tebe už nikdo nemůže ani vidět. Co si pamatuju taxi neobhájila titul Pí-- Pí--. Porazila tě už i ta špindíra ze zámku. Taxe do toho neser. (Peřina)-Aby ses neposral tlustˇochu.....