Líbí se mi tvé odpočívání od blbůstek...a nejsem z těch, co by pro Kolombínu hledali jiné pojmenování
..nakonec...koček je na světě taky spousta...a taky jim to nevyčítám;-)
Ahoj Kočko, díky za zastavení a podrobně popsaný názor. Jsem rád, že celkově líbilo a detaily nechci obhajovat, jen možná na vysvětlenou, první verze (víc ukecaná - v roce 2004 jsem jen škrtal a škrtal) vznikla v roce 1985 - a to jsem o Nohavicovi a jeho mladičkých básniřkách neměl ani tuchy :-) Ať se ti daří v novém roce.
Hoj.
hele, je to dobrý, ale nelíbí se mi:
nasazujeme masky pierotů,
noc nám mezi prsty
tančí s Kolombínou,
protože Pierot a KOlombína je takový klišé, takže se to navzájem shazuje v jinak celkem příjemné harmonii. Prostě bych jedno vynechala.
A taky
vprostřed věty,
v hlavě nám buší
Hrabě, Ferlinghetti
protože takovej rým už používá Nohavica a spousta dalších lidí, takže mi to taky připadá ohrané.
Naopak se mi moc líbí začátek, protože zní tak celej moc dobře a uvádí k dobrému dílu.
Toš tak:o)
Ahoj
No jo, peknoucke. Holt je z tebe basnik....chi, chi. :} tip
Black: Už dávno, děvče, už dávno, jen jsem to před světem doposud tajil :))) díky za típky
Je to něco jiného než jsem zvyklá, ale líbí se mi to ;o)*t
Tohle jsem od Tebe nečekala....Ale taky je to hodně dobrý...*
Nepřestávám si hrát, slibuju. Ale i tohle je moje tvář, možná méně líbivá, ale taky pravá. Nějak si od těch blbostiček musím odpočinout, ne ? :-)))))
jsou tam moc hezký místa, a občas jako by to sklouzlo do blbůstky, jako bys nevěděl, jestli se máš brát vážně a nebo sem tam růžky vystrčit a zlehčit ten "sen"..
Tohle se mi líbí:
noc nám mezi prsty
tančí s Kolombínou,
je cítit nakysle
alkoholem a špínou
a myšlenky v ní hynou
vprostřed věty,
v hlavě nám buší
Hrabě, Ferlinghetti.
a tahle představa:
Když pak Venuše, teď už oblečená,
jako první pozemská Žena,
mísí hrnec brambor a tvarohu,
hmm, já ty brambory s tvarohem vidím..;) ouplně...
(hele, znáš brambory v láku? To ti je dobrý, šťouchaný s cibulí... pohádka :)
hezký, i když bych ještě brousila... ale *
:) nepřekvapuje mě tahle tvář, každý z nás ji někde schovává..;)
je odvaha ji ukázat...
..:)
jsou tam moc hezký místa, a občas jako by to sklouzlo do blbůstky, jako bys nevěděl, jestli se máš brát vážně a nebo sem tam růžky vystrčit a zlehčit ten "sen"..
Tohle se mi líbí:
noc nám mezi prsty
tančí s Kolombínou,
je cítit nakysle
alkoholem a špínou
a myšlenky v ní hynou
vprostřed věty,
v hlavě nám buší
Hrabě, Ferlinghetti.
a tahle představa:
Když pak Venuše, teď už oblečená,
jako první pozemská Žena,
mísí hrnec brambor a tvarohu,
hmm, já ty brambory s tvarohem vidím..;) ouplně...
(hele, znáš brambory v láku? To ti je dobrý, šťouchaný s cibulí... pohádka :)
hezký, i když bych ještě brousila... ale *
:) nepřekvapuje mě tahle tvář, každý z nás ji někde schovává..;)
je odvaha ji ukázat...
..:)
jeje, pardon, jsem dvakrát :)
Tebe Elyn bych bral i třikrát. Je to stará vykopávka - viz datování -(malinko upravená viz druhé datování) a v podstatě reportáž. Popis reality. Předpokládám že znáš pořady Mirka Kovaříka ... tak na jedmom z nich to začíná. :))))
Jo, a úplně mi vypadla reakce na brambory v láku ... neznám, nikdy jsem neslyšel ... ale věci z brambor miluju, i takové jednoduché jako brambory s tvarohem a cibulkou - v té chvíli bylo něco osvobozujícího, starodávného, dodnes tem pocit v sobě mám.
no, jestli můžu tady - to uvaříš brambory, osmažíš cibuli, brambory zozšťoucháš s tou cibulí a... teď to nejdůležitější - lák :)
Ten se připravuje pár dní dopředu z viných listů, má takovou zvláštní vůni - no, zvláštní, jako láčenky :))
pak už jen dáš na talíř ty brambory, zaleješ lákem a ...nestačíš si přidávat :))
to miluju :)
a taky kudlásky jsou fajn :) a vůbec :)
Viné listy, hmmmm tak to asi dluho nezkusím.
Já miluji například jakékoliv zapečené brambory ... třeba jen s cibulí, okořeněné muškátem a kari a posléze přelité trochou smetany a ještě dopečené ...nezalobujeme za novou ategorii "Recept" :)))))
asi jo...jinak nás vyhoděj :)))
miluju brambory! miluju muškát!! :) teda, ten kuchyňskej, ne na okně...:)
a znáš římský kmín? :)
už už už mlčím :)))
hele, mi tam vypadlo nějaký "n", ve víně :))
Nevyhoděj, autor si stěžovat nebude :))))))
Tak to je autor hodnej :) že necháváme děkovat a srdečně pozdravovat :))
No on je to někdy pěknej vůl, ale avi mu posílat nebudu :)))))
Budou čaroděnice, namrskám brambory do ohně a až vystřízlivím, tak se strašně přežeru...
Nemůžu sice přijít na to, jak jsem se sem dostala, ale ještě že tak, páč mi psané vzalo kus dechu.
*