Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBásničkám, které odcházejí do světa
01. 09. 2000
5
0
3100
Autor
Olí
Ahoj, mý holky kukadlový.
Sůl máte v koutkách, na rtu med.
Někdo si s váma pár slov poví,
jiným jste málo za pohled.
Jedna jde hladce učesaná
a druhá větrem rozvátá,
třetí je čepýřivá vrána,
čtvrtá zas všude chlupatá.
Pátá jak kočka načinčaná -
jen samá hračička a krám.
Ať je to jak chce, jsem tu máma,
tak křičím, že vás ráda mám.
Snad jsem vás mohla kojit déle,
víc hlídat krůčky, čárky, i,
a nepropadat hyperbole.
Třeba to tiskař opravý.
Jen ať vám oči pořád svítí
na cestě, která má jen tam.
Snad ten žár čtenář trošku cítí.
A zapřít vás - to nehodlám!
Jedno avi Hlavní matce z Písmáků...
Docela roztomilá věcička... vůbec se mi líbí ty tvoje fórky s překlepkama... atd.
Děkuji za avi - je to milá věc. Jen si nepřipadám jak matka básniček. :-)
Ne :)) to nemělo bejt matka básniček /ačkoli o silnym až mateřskym vztahu... no schválně bych ti zkusil na nějakou sahnout :))) /
Ale neříkej, že mateřství obecně nejni tvoje velký Téma – –
Tak tohle je jiný ... humorný. Mimochodem, pochodil jsem si po autorce, jestli máš ještě chvilku, podívej se třeba na některou povídánku. Třebas pro sukničkáře, jsou to milý texty... a dlouho jsem podobný nečet. Niajk spešl, ale dobře udělaný... a vlastně to milá jsi řekla ty ;))
Tahle básnička se jmenuje: "Básničkám, které odcházejí do světa," tudíž předpokládám, že to je o mateřství básničkovém.
:-)
Děkuji za avi.
Je. Však aji v textu se to tak... ale zkrátka jiný mateřství... nebo jinej pohled na něj... jiný obsahy pojmu... či čo. A tak. Ale dobrý... víš co, pošlu ti krátkou zprávku... ne že bych tady předpokládal nějakej velkej provoz... nebo, že byzme zahltili diskuzi... nebo tak, ostatně už jsme si pověděli...
roztomilé :-))
(jujky, taky slyšíte tu ozvěnu, je nějaká divná: ...milé... ...vtipné... ...píp... ...)
Neřekla bych, že tiskaři kdy co opravovali, spíš to byli vždycky víc korektoři, o kterých se málo ví, co všechno mohou s dílkem udělat!!
Čtenář cítí a kvituje. Řekla bych - roztomilé, kdybych ten výraz nebyla nesnášela. Ale fakt, myslím, že na svůj potěr můžeš být hrdá. A i když to tu nechci přetipovat a měla bych se krotit, myslím, že si to zaslouží i tohle tvoje děcko.