Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePocity_32
21. 05. 2004
3
0
1677
Autor
kaktusik
Vo víre neposedných myšlienok sú slová zámotkom učupeným v tichej rose dňa; iba ak ich pohladíš, usmejú sa a uletia ako motýľ do diaľky.
:-) iba keď myšlienky vložíš do slov, v sebe upraceš, stanú za niečím, čo v Tebe (či vo mne) niečo vyjasní, iného, možno i Teba poteší... tip
Ale ešte tak na zasmiatie: minule som sa zobudila a zrazu som zistila, že to, čo som tu zverejnila, má i iné významy. Napodiv celkom iné, ako som do textu vkladala ja sama. Vtedy som vstala s pocitom, že som SVOJU báseň konečne pochopila... realita je taká, že pri písaní som si uvedomovala jediný, celkom iný význam...
cmukina - pri písaní emailu ma tieto vety napadli, vznikli, boli napísané .. email pohladiť nevieš, to naozaj nie, ale slová áno :-) .. je to myslené zmyslovo, vnútorne v sebe, srdcom navzájom, nie fyzicky :-)
Havana - :-) díky
Je to tak, co by som ti protirecila. :-) *
cmukina, ty si pekne zopakujes poucky z literatury. :-)
kaktusik: ja viem...myslel si to ako personifikaciu....ale mne to hned ako som si to precitala tak nepripadalo.. :-))
maia: no jasne! haha! ja viem vsetko z litiky! ved som dostala 1!
:-))