Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepodzim
09. 09. 2000
5
0
2515
Autor
jester
Podzim.
Podzim dýchá dospělostí,
cítíš ho i v morku kostí
když i s babí pavučinou,
zahučí ti meluzinou.
Mlhy údolím se plouží,
a svět rozjasnit chceš marně..
dny se krátí noci dlouží...
jako účty v elekrárně.
v elektrárně nově mají
velmi schopnou účetní
zisky státu dobře tají
zákazníkům účtenky
bez problémů obhájí
*
Ty brďo, v těch kritikách teď teda JE bordel... :o)
Ale má to své kouzlo - když si teď tu básničku přečtu pozpátku, je to dost zajímavé! :o))
Tak pro všechny.. jsem to s tim !marně!.. snad napravil.. .. ale ty kritiky ted jsou tady nějak pomíchané,,Tak jsem zolli zvědav..
jak se tohle mohlo takhle promichat.... to mi neni jasne... jak si to udelal? ne nikomu to nerikej.... to by byl bordel...
ted tam Olda dal k seznamu novy sloupec "OPRAVA".. tak jsem vyuzil.. a za ostatni nemuzu..(
Líbí se mi. Působí na mně nečekaně akčně, nečekal bych to od tak krátké básně. Fakt dobrý. Dávám tip.
celkový dojem: jde to četla jsem horší i lepší, být to celé jako první sloka máš TIP.
Druhá pokulhává k elektrárně bych rýmovala třeba to tvé marné, ale jako marně.
První sloka je perfektní, jak rytmicky tak rýmem.
A měla bych takové malé ,opravdu malinké přáníčko,mohla bych být čestnou Předsedkyní??:-)))
Doporučovala bych založit Kult Podzimářů:-)
jako účty v elekrárně.
dny se krátí noci dlouží
Svět rozjasnit je snad marné..
Mlhy údolím se plouží,
zahučí ti meluzinou.
když i s babí pavučinou,
cítíš ho i v morku kostí
Podzim dýchá dospělostí,
Podzim.