Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seO kytičce
Autor
totální_mrzout
Byla jednou jedna kytička. Každé jaro vyrostla a když se blížila zima tak se schovala do země.
Jednou, takhle na jaře, vyrostla ještě do snehu a co nevidí, vedle ní stál sněhuláček.
A tak se spolu dali do řeči a zjistili že se asi mají rádi, že se asi milují.
Ale sluníčko pálilo a sněhuláček se začal rozpouštět. Kytička z toho byla strašně smutná a plakala nektar. snažila se sněhuláčka co nejvíc zastínit ale nepomáhalo to.
Sněhuláček se pořád a pořád zmenšoval a zmenšoval a než se rozpustil docela ještě Kytičce řekl : "Kytičko moje milovaná, až se celý změním ve vodu stejně na tebe budu myslet!" a s těmito slovy na mrkvi umřel, tedy rozpustil se.
A Kytička plakala a plakala až neměla co plakat potřebovala se napít.
nasála kořeny vodu ze země a ta voda chutnala moc hezky. Byla taková sladká a voněla jarem. Byla to voda ze sněhuláčka. A kytička to moc dobře věděla. Vysála proto všechnu vodu v okolí aby měla sněhuláčka celého.
A povedlo se! voda si s ní povídala jako by to byl sněhuláček.
Ztolika vody kytička náramě vyrostla a zvětšila se.
Až do léta bylo kytičce krásně ale jak začalo sucho nemohla se takhle velká uživit. netrvalo dlouho a začala schnout. a pak uschnula docela.
Zmenila se v prach a vitr ji rozfoukal pryč.