Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seStále ještě pláču
22. 06. 2004
3
0
3628
Autor
Lassie
Nevím Proč mě smutek svírá, proč je mi teď do pláče….
Po tváři mi slza stéká
ale nikdo nevnímá
jako vlnky dál si plují
koho tohle zajímá ?
A tak pláču do polštáře
a vymýšlím si krásné sny
kdyby ale někdo věděl
jak mě bolí tyhle dny.
I když už mě spánek tíží
tenhle pláč mi nedá spát
ještě stále myslím na to
proč mě nikdo nemá rád ?!
Moc Ti dekuji :) Ale s tim slunickem a oblohou se jeste uvidi....mracky prisly.... A mozna z toho vznikne zase nejake z tech dilek, ktere nikdo nemuze pochopit.. pak bych to mohla dat sbirky del, ktere se tykaji nekoho a chapu je jen ja a to jeste s tezi....
Napsala jsi to moc hezky a věřím, že už je líp.. a posílám Ti sluníčko a TIP
Dekuji za slunicko a za TIP. Urcite uz je lip..tohle jsou spis takovy chvilkovejsi stavy..i kdyz v ty dobe, kdy jsem to psala uz bylo tech chvilek trochu moc.... Ale ted je dobre :)
..Slunce v dusi a modre nebe nad hlavou.. :)
Lassie
díky moc za krásné přání.... jsem ráda, že už je lépe, ať Tě sluníčko a modrá obloha doprovází dál.... :-)))
Fakt dobrý, úchvatný, senza. Dávám ti tip. Já když jsem smutná (jako že jsem nedávno byla), tak jsem takhle úžasnou, krátkou a přitom výstižnou báseň napsat nedokázala.
To sleeping_beauty: Taková kategorie tu bohužel neni, ale můžeš i navrhnout kam to zařadit.... :)
zvláštní - máme podobný nick - (do toho Tvého mne pořád řada lidí cpe) - a když se podíváš do mých děl, najdeš tam báseň s názvem "still crying"
není to podivné? asi není, každý čas od času pláče . .
Lasy