Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seUmlč city
22. 06. 2004
1
0
2080
Autor
Fidler
Z života bez lásky zbývají oblázky,
kamínky po cestě roztroušené.
Myšlenky na křídlech, na křídlech u vážky,
touhy a sny dávno roztříštěné
V životě bez lásky pluj temnou oblohou,
pod vyhaslým plamenem svíce.
Do tvého srdce vstoupit city nemohou,
přes ráhna lodi , vlny valící se.
O životě bez lásky zpívá ti peklo,
o toužebných větách nevyřčených
Přes okraj lodi vypadlo veslo,
Je slyšet zpěv o duších utrápených..
rýmy jako v předchozích - jen - plyne o něco líp a je taková hezčejc povídavá - tedy - až na peklo/veslo - tam jsem narazil ..
co jsem ještě zapomněl zmínit - je to přirozený, ale stejně - je vhodný se co nejdřív oprostit od velkejch slov typu naděje/láska/peklo/život/nebe/duše/.. jsou to slova, který člověk říká, i když ví hovno, co pořádně znamenaj + v těchhle slovech se toho napsalo hafo moc dřív a neni tedy prostor v tomhle dělat krok dál, když je člověk tísněnej všema, co kdy psali poesii do 20. století - měřit se s těma mistrama by byla pošetilost a nikdo by to ani nebral vážně - ale - to jsem zas trošku odbočil - tohle se moc netýká přímo tohohle dílka ..
v tomhle dílku mě docela dostala jeho nálada, která si mě získala - v tomhle směru se mi líbí moc - jen - ty rýmy tomu tady obzvlášť vydatně škoděj .. :-/
mám názov: neumlčuj city :-), v pociťovaní lásky je podľa mojej skúsenosti spása, a či cítim lásku, to nemusí byť spojené len s tým, či ju najprv dostanem...
Já taky dneska asi ne-e.....nemám na věci kolme lásky náladu, možná jindy.