Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRadost
23. 06. 2004
4
0
5364
Autor
Lassie
Každé slovo jako tón
každý úder jako zvon
každý den jak sladké snění
všechno láska v krásu mění.
Jako jaro květy vítá
jako každé ráno svítá
jako večer usínám
tak vím,že Tě ráda mám.
A ještě víc teď můžeš chtít
a ještě víc snad můžeš snít
ještě víc a ještě dál
když Ti osud štěstí přál.
Hej..mas nejaky vysoky naroky..takze mas asi smulu.. Ale co muzu..Diky Ti tedy za "lasicku".... :)
Sobí_Hnusec
09. 02. 2005Sobí_Hnusec
09. 02. 2005Pišta_Hufnágl
09. 02. 2005
Nevim proc,ale docela se bavim tim, jakym zpusobem to kritizujete.. a taky jak se nade mnou dohadujete.. :) A beru si vase slova k srdci..jen nevim,jestli se to prociteni da naucit..
Pišta_Hufnágl
09. 02. 2005
Tak zaprve..njesem kolie(i kdyz je to hezky pejsek)..to slovo znamena v prekladu divka(nebo tak neco)..
No moment..tim chces rict(alternative4),ze prociteni je dobry akorat pro texty divcich skupin a nebo je to ne moc kladna narazka na to co jsem napsala.... ??
Pišta_Hufnágl
09. 02. 2005
Mohla nebo nemohla..dulezite je, ze nevim a tim s pis ne na co.. :) a Lassička..to uz je uplne neco jineho..
Tak dekuju.. Ja se snazit nebudu..ono by z toho stejne nic nebylo.. :) Takze budu procitovat jen to co se prociti samo a uvidim, co z toho vyleze....
Sobí_Hnusec
09. 02. 2005Pišta_Hufnágl
09. 02. 2005
Heej,proc mi rikate Lasicko?
Ja je sice vubec neznam, ale nejak si spis myslim, ze takhle mluvi uplne normalne.. Nekteri lide jsou na ty narazky opravdu sikovny .... :) (asi by si dost dobre rozumeli s nekterymi mymi kamarady..)
Sobí_Hnusec
09. 02. 2005
Tak jo Sobí.. :) Ja bych to nenazyvala tak tvrde-hrozni .. spis jen veseli.. nebo ne? Sranda musi byt. A jak jsem nekde vycetla..mozna Zacek, mozna ne..) "Zivot je pes, a proto zit ho je psina."
Takovy lidi to chce bud napravit a nebo si davat bacha, aby je clovek neurazil, popripade neranil.. a to je tezky..
Diky vam za kritiky i povidani.. I kdyz me to bavilo,musim jit..uceni nepocka.... :(
Pišta_Hufnágl
09. 02. 2005Pišta_Hufnágl
09. 02. 2005
Dekuju Alive (Vendulko) a dekuju za zkritizovani. Problem je v tom, ze ja se bohuzel ridim asi jen tim, jak mi to zni, kdyz si to ctu a na ty predpisy moc nejsem.... Ale aspon me neco naucite. Takze..jen kritizujte :)
autor stojí o hlubší kritiku? dobrá tedy...
naivní, prvoplánový, hafo klišé... je vidět že se asi snažíš, ale literárně bohužel nic moc :(
Mě se tohle hrozně líbí!!!! :o)...přesně tak si přestavuju radost a první sloka je úplně nejhezčí!!! (co na tom, že to není podle předpisů- Martinko ) Určitě tip**** Haninko ...II
radost až na kost
všechno láska v krásu mění..:))) to si zapamatuju.. s tím ještě pobavím
použila si gramatický rým...tón/zvon ........a to je v rýmovanej básni ako hrubka v názve......trochu viac cviku a možno to pôjde......