Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCo takhle rovnou vnoučata..?
15. 09. 2000
5
0
3749
Autor
jester
Co takhle rovnou vnoučata..?
Všichni trochu dospelejší
za pravdu mi dají,
že kromě radosti děti,
také zabrat dají.
Mohu ale zaručit
z vlastní zkušenosti,
že to s vnuky budou mít
lepší v budoucnosti..
Jedna myšlenka mě zlobí
(budete se asi smát),
jestli lepší nebylo by
děti prostě , ..vynechat
Šílko, to je subjektivní dojem, dospělí nerozumí akorát Tobě :o), ale s tím nic nenaděláš, oni věří tomu co vidí (teda koho vidí). :o))
Merle: Taxem nějak zjistil, že jsem úplně mimo (rytmus). :o)
hele.. muzes uz konecne toho tatika vynechat?)) abych si pak nepripadal jako pedofil?)))
a budu tu jedinej normální, a budu a budu a budu... epiky papriky stejně mám pravdu ;-))
PS: nestacilo... to ti dela skupiny 5 slabik a 3 coz je spatne...
No to mi ani nenapadlo, ze bude takova ozvena..))
tak jeste nejake to prislovi vyhrabem..))
3. radek 1.sloky by chtel predelat... treba na "krom radosti, ze ty deti" aby se ti to delilo na dve ctyrslabicne skupiny jako v protirymu.
NEMYSLIM TO ZLE!!! :-))
jinak je to skveleeee :-))))) pip
uplny souhlas...pro rytmus by lepsi bylo.. a VIM ze to nemyslis ve zlem.. netreba pripominat..)
ŠÍLO, ty jsi snad zešílela už úplně, ne? :o)
Vynechat dospělé??? A kdo se o nás bude starat? :o))
Merle, stačil by jen přehodit slovosled: "kromě radosti že děti..."
Jinak zajímavá myšlenka a dobrá forma, takže chválím! :o)
PS: to mě nenapadlo:o)))!!! no a co kdyby se o nás staraly ty vetsi deti a mi zas o ty mensi a.... ne? Stejne ty opravdovi dospeli se o nas staraj spatne neb nam nerozumi... a jenom nam berou vlacky :o)))
ne ne ne !!! vlečky mi nebírte !!! prouším !!! nebo budu zlá !!!
šíla four prasi-zub-ař :-))
a všicinky se mnou, tři - čtyři: (pjekně na klasické noty I. Mlaďoucha :-))
révizór, révizór
nemá na televizór
nemá-li, bude mít
jedu mu ho zaplatít
z Ří-pů
(text by Merle, základ představení pro veškeré průvodčí cestinkou z řípy by _JiKo_ :-))
Jiste že se mi to daří...tutůůůůt jedůůůůůůůů (někdy je to dost namáhavý...:-( ale stojí to za to:o)))))) cililink
SI&KO/ To nemyslite vazne.. a nebo se vam to dari(zustavat nedospeli?))
BOD/ Dik..))
Teď si zkus představit, že by tuhle filosofii vyznávali Tví rodičové... hehehe :o)
Jinak... celkem dobře napsané, šlo by to zhudebnit... (hitovka) :o)