Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte senoc
21. 07. 2004
4
0
1622
Autor
jatymy
svitem měsíce
objato nahé tělo...
tiše si snící.
Miroslawek
17. 09. 2004
negev: Když už si mi poslal avi, tak musím reagovat. Sám si se obral - je to tvoje svobodná vůle, neházej to na ostatní.
Korovjev, Tvůj přístup k tomuto dílu je hodně arogantní. Možná by ses měla zamyslet nad tím, co od literatury očekáváš. I když Ti třeba toto dílko nic nedá, nevyvolá v Tobě emoce, i přesto tu může mít své místo - co se nelíbí jednomu, bude druhý obdivovat.
Pokud Tě autor těmito třemi řádky obral o půl minuty, pak je mi to opravdu líto.
K dílu bych řekl asi tolik - haiku to není. Ale ten okamžik, ten obraz dokáže pohladit na duši. Díky.
Minim_Sladkyj
21. 07. 2004
Korovjev: Máš zajímavé jméno, chlapče ...
Tohle není špatná literatura, tohle je pouze tuctová literatura - špatnou literaturu můžeš vidět v díle vedle.
Minim_Sladkyj
21. 07. 2004
Minim: Máš pravdu - ale tak napůl. To rozdělení je samozřejmě přesné, ale i přesto můžeš poukázat na tuctovou literaturu (to snad nezpochybníš) i na nevydařenou (ovšem zde můžeš poukazovat pouze na většinové měřítko, tudíž Ti neberu názor, že to není argument).
Správně bych měl říct: z mého pohledu nevydařenou literaturu můžeš vidět v díle vedle ... ale kdo se tímto zdržuje?
Korovjev: nevim, jestli se bavíme o stejnom... ale jestli nerozumíš Derovi, že máš zvláštní jméno chlapče, tak tomu samozřejmě jako redaktor docela rozumím. Málo chlapců se jmenuje Šárka ... nebavili jsme se o tom už někde? Respektive necpal už jsem ti o tomhle něco do hlavy?