Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sena zdravie!
05. 08. 2004
3
0
2550
Autor
zvedavec
chutí ti štipľavá paprika,
a neodoláš
ešte nedávno, keď si
žil v presvedčení,
že jej ostrosť škodí,
bol si chorý,
keď si ju okúsil,
celkom pravidelne...
potom ti niekto
pre teba hodnoverne
dokázal,
že ona je vlastne liečivá,
dezinfikuje a povzbudzuje imunitu
no a presne odvtedy
ťa dokáže z toľkých vecí vyliečiť!
maia,píšeš-
som zavarala kopec uhoriek, aby som spotrebovala svoju chut na sex
A pomáhalo to?
BARBAR
Trochu to pomahalo na chvilku v tej dobe. Hlavne to vsak pomahalo mojmu manzelovi zregenerovat sily. ;-)
Mam rada vsetko pikantne a palive v jedle, aj v zivote. Dava mi to moznost precitit, ze naozaj zijem. A kupujem do kuchyne rozne druhy papriky. Podla nalady a chuti. Rovnako robievam zavaraninu s nazvom Pikant. Ak chces poslem ti recept. :-)
nie, nechcem! :-) ale ďakujem!
ak budem mať recept, budem mať o to viac výčitiek svedomia, že ani to som nestihla, ani to...mala by som zavariť uhorky, môžu byť aj pikantné
Uhorky sa mi nechcezavarat a nechce sa mi po ne ani do pivnice. :-) Minule roky som zavarala kopec uhoriek, aby som spotrebovala svoju chut na sex a teraz nie je chut ani na jedno a ani na druhe. :-)
samozrejme že AJ tie uhorky! Veď mohla si z nich mať radosť, potešenie!
veď si sa s nimi ešte aj natrápila, škoda, že okrem práce a možno aj odriekania - nemohla si surfovať na internete, keď si zavárala, si prišla ešte aj o potešenie z konzumácie - teda o to príjemné
No, ja štipľavú papriku nejem aj keď mi už ktosi hodnoverný povedal, že je liečivá :-) .. Ale tu si to asi myslela v inom ponímaní, však? .. A myslím, že v tom, čo píšeš je kus pravdy.
:-)
:-) teda... a akú pariku teda kupujete??? (to je pre maiu a pre cmukinu)
kaktusik: v inom...: pomaly vo mne dozrieva (aspoň čiastočné, ale aj skúsenosťou podložené) presvedčenie, že k vyliečeniu možno potrebujeme viac viery a možno lekár (alebo liečiteľ) je ten, kto môže dokázať vzbudiť v nás vieru, že vyzdravieme.
a zabudla som dodať: a po vzbudení viery, či presvedčenia aj naozaj môžeme zdravie nadobudnúť - za istých okolností určite.