Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSen
10. 08. 2004
3
0
1465
Autor
panenka
Mívám zvláštní sen, co se mi vrací
jako vzpomínka na noci s tebou probdělé
Je jako opar sladké mlhy, která ulpěla mi na rtech
a ještě stále cítím její chuť... toužím po tobě
Jsi jako socha vytesaná z měsíčního kamene,
když sedíš tiše u mé postele se sklopenou hlavou
Světlo hvězd se ti třpytí v očích... Snad roníš za mě moje slzy?
Dřív než dozvím se to, ty se rozplyneš
Mívám zvláštní sen, co po ránu se ztrácí
Je to sen o tobě...
Moc krásné...úžasné. Snad bych jen zkrátil třetí verš druhé sloky: "hvězdy třpytí se ti v očích...." ale je to jen můj čistě osobní pocit...a navíc určitě špatný :o)
Jinak je to božské. TIP, TIP, TIP
Vzhledem k tomu,že Tě panenko znám osobně,můžu tady snad pro ostatní napsat,že jsi hrozně krásná dívka a k té láska patří.Cítím,že píšeš srdcem...
No, kdyby to šlo, určitě bych mu to do ouška špitla:-) Proto je to zatim tady...
hodně pozitivní a krásná báseň...sice není asi nápsána pro mě, ale vůbec nevadí...ocením ji...
některé rýmy sice působí tak trochu samoučelně, nebo alespoň po zvukové stránce působí neohrabaně...takže kdyžtak bacha na to....
ale obraty a obrázky se mi moc líbí...a jsou při tom i originální...
Je jako opar sladké mlhy, která ulpěla mi na rtech....
nezbývá mi říct na konec nic jiného než : toužím po Tobě !
měj se krásně a jen tak dál...
TIP*
m.