Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVůně růží
18. 08. 2004
2
0
5010
Autor
Mila_cik
Má lásko jak já tě milovala,
ale pro Tebe jako by má láska neexistovala.
Když jsme se potkali,
jako by to bylo včera,
šeptal jsi mi do ucha,
jak jsem krásná, hodná, milá.
Vzpomínám si na den šestnáctých narozenin,
náruč plnou růží si mi podal s políbením.
Zní to jak pohádka,
však bylo to tak krásné.
Stále k tobě cítím lásku,
tu, co nikdy nevyhasne.
Při těch všech vzpomínkách mám husí kůži,
ale v srdci nemám zlost, jen sladkou vůni růží...
Jo, jo, jo! Nezlob se na mě, ale to je dneska první dílo, u kterýho Ti nedám tip!:-) Souhlas s Pištou, kromě toho, že i s takovýmhle začátkem to může být dobrá báseň. Celkově se mi líbí akorát konec, to je fajn myšlenka, ale jinak...viz Pišta...:-)
tak jo, no, musim souhlasit s redaktorem vyse - Pista_Hufnagl....ale co se mi libi moc je posledni veta - ,ta se mi zda dobra,pouzitelna....ja tedy taky pisu, kdyz je mi nejhur,ale radeji nerymovane veci...pak to maximalne nekdo nepochopi, to je totiz to, z ceho mam srach,kdyz je mi mizerne,tak me basnicme rymy nenapadaji, jen ty "skolacke"....
máš hezky dětsky (pardon jestli urážím) naivní psaní... ale mě se to líbí... :-)
Pišta_Hufnágl
18. 08. 2004
To je drsný:))
Pišta: Někdy má člověk neodolatelnou chuť si trošku zabojovat s větrným mlýnem, žejo;o)))
Pišta: No popravde si mi vyrazil dech..ale v podstate mas pravdu! Je to vice ci mene klise....No co se da delat..snad pro priste...Diky
Pišta_Hufnágl
18. 08. 2004
No tvou kritikou....tak tvrdou kritiku sem jen necekala...ale co musim si zvykat...a jak rikam dekuju...za ni..
z chyb se clovek uci...:-)
Pišta_Hufnágl
18. 08. 2004Milan_D_Nejedlý
18. 08. 2004
Opraveno..je to lepsi...?
Ale jestli sis vsimnul tak nikde v nazvech nemam diakritiku..:-)
Pišta_Hufnágl
18. 08. 2004
aha..no to nevaadi...nevim proste sem zvykla psat bez diaakrtitiky..jen dilka pisu s dia..:-)
Nevim proc...:-)