Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTak prečo?
Autor
marmari
Dnes som sa vratila po dvoch tyzdnoch z hor.Brigadujem tam na horskej chate...Je tu clovek,ktory by mi vysvetlil neskutocnu povahu turistu?Je v horach turista ktory je Clovekom?Ja som nestretla za tento cas.Preco musim dookola ich upozornovat,ze sa smeti hadzu do kosa a nie na zem?To je normalne?Preco taki ludia chodia do hor?Preco su drzi a slepi?Som si vzdy myslela,ze ludia chodia do hor aby zazili kusok ticha...no uz viem,ze tam chodia robit bordel.A vy par vynimiek,vas mam skutocne rada-to su ludia starsi a naozaj turisti.Mladi studenti by chodit ani nemuseli,vacsinou je to same:ty kokso, a hviakanie rozsantenych mladikov citiacich uzasnu slobodu ked mozu sa opit-a potom od nich rano nachadzam v trave zvysky flias,cigariet,konzerv.
Vcera,posledny den na chate, po vystupe jednej turistky(nepacilo sa jej mieso na spanie ktoere som jej ukazala,lebo ze ona musi spat sama-mala som snad ostatnym povedat nech spia von?)som sa rozplakala,uz to tam nevladzem,niektori(vacsina)turisti su jednoducho asi dost hlupi.Uz nepojdem robit tam,po 4 rokoch nechcem to vidiet.Teraz sa idem stat turistkou,idem sa tulat po horach,budem srat na chodniky a zasadne pri prameni studni,na zachode vzdy necham obstatu dosku,pripadne nesplachnem,konzervy hodim do kosodreviny,opijem sa,nikde si nic nekupim,lebo musim setrit-to vsak neznemena aby som nemohla vyuzivat teplo chaty a jest tam moju chutnu cinsku polievku-preco sa ten chatar tak na mna pozera?Smeti nechavam kde sa da-v batohu to tazi.Ved su to iba hory! a idem skumat,ze ci ozaj sa da spravat tak ako sa dnes turisti spravaju...ze ci je to vobec mozne...sme horsi ako tie zvieratka.Tie si vazia...