Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAkce-galerie
22. 08. 2004
0
0
2787
Autor
Delphy
MIlí písmáci,
25.8. ve středu od 19h bude v Galerii U Zlatého kohouta
v Michalské 3 zahájena výstava malířky a poetického tvora Jany Sady, spojená se čtením, doprovodem hudby a pak volnou zábavou,
akce se jmenuje Dokořán.
Můžu vřele doporučit, některé obrazy jsou moc pěkné! :-)
P.S: Pár veršíků přečte i skromný Delphy..
Přijďte, kdo budete mít chuť
Ahojky
omlouvám se všem za svou nestydatost a neuvedení města, příště si dám pozor... :-))
Obludný_Neználek
26. 08. 2004Obludný_Neználek
25. 08. 2004
Zvláštní je, že u pozvánek na akce neuvedou město dycinky akurát Pražáci :-))
Obludný_Neználek
25. 08. 2004
........................................áále už nebudu. Je to asik marný
Obludný_Neználek
25. 08. 2004Navždy_Tvůj
25. 08. 2004
je, ja zapomněl dodat, že v Praze..
:-) jak není - ta ulice, vedoucí ze Staroměstského náměstí - byl jsem tam dvakrát, tak ze mě nedělejte zas takovýho osla :-))
:-) dyk vím, to bylo takové malounké rýpnutí, namířené proti pragocentrismu. :-)
ajo v Praze... nojo, já zapomněl, že je taky nějaká Praha.....
to tam mušíš dycinky napsat, ve kterým městě, vono jich je víc a ulice se jmenovávají stejně... ;-))
Co kdybych napsal, že pořádám sraz písmáků 31.10.2004 v 9:00 na Masarykově náměstí? Kolik by to bylo celkem srazů?... :-)))))
No - to by jeden proběhl třeba u mě doma. Aspoň bych to neměla tak daleko. :-)
Konalo by se 51 různých písmáckých srazů v týž čas. :-)))))
(zdroj mapy.cz)
Von někerej pražák za to třeba nemuže, že je pražák. Ale s ýbršvunkama na ně!
Co to je za blbost??
V Michalské žádná Galerie U Zlatého kohouta není.
Ani v Olomouci, ani v Litoměřicích, ani v Ostravě.