Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOdišiel.....
08. 09. 2004
0
0
742
Autor
tajomná
Bol tam.
Stál a pozeral sa.
Hľadeľ na ňu.
Na ženu, ktorú si predtým ani nevšimol.
Stála tam a ani sa neobzrela.
Pozerala iba do vlastných rúk.
Boly to ruky, ktoré si už svoje vytrpeli.
Mali v sebe silu, ale ona sa tej vlastnej sily akosi bála.
Aj on tú silu videl...
Ale nielen v jej rukách, ale aj v srdci.
No nevedel, čo robiť...
Len tam tak stál a neodvážil sa ani pohnúť.
Nakoniec si uvedomil, že on nedokáže zmeniť nič....
.... a preto odišiel.
artroza ma fakticky pravdu, len ja by som tomu dal este vacsi spad este kratsimi vetickami, obcas by to ani veticky nemuseli byt :)
Hmm...pekne dielko, len vo mne zanechalo taky nepokoj, pocit z niecoho nenaplneneho...Chce sa mi vykriknut - "Nikam nechod!"...Neviem, cakala som, ze ked vidi silu v jej srdci, tak z toho nieco bude ;) Preco by mal nieco menit? Niekedy pomaha len byt. BYT SPOLU...ale asi o tom to je.. Ze aj to sa niekedy stava, ako vravis. Inak sa mi to paci. Tie kratke veticky tomu davaju spad. Snad len jedna hrubka - "Boli to ruky..." chybicka se vloudila..ale nic si z toho nerob, o gramatiku ide az v dalsom rade.. ;)