Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCinkyho klub sprostých slov založen!
20. 09. 2004
1
0
1917
Autor
Cinky_se_vrací
Jelikož si myslím, že vulgární literatura je velmi interesantní a poučná, rozhodl jsem se založit Cinkyho klub sprostých slov. Do tohoto klubu budou dávány pouze sprosté odkazy a vynasnažím se, aby jich bylo co nejvíc. Tak neváhejte a přihlašujte se - každý, kdo za něco stojí, musí mít členství!
Váš Cinky
P.S.: Vážně jste dospěli k názoru, že se nepřihlásíte? Panebože, to jste takoví suchaři? Takoví zaschlí intoši? Jste vy vůbec lidi?!?!?! Tak helejte se, takhle by to nešlo. Koukejte se přihlásit , než se naštvu. Tady jde o vaši čest a o kredit celého serveru!!!
Cinky_se_vrací
07. 11. 2004Cinky_se_vrací
20. 09. 2004Asketic_Melon
20. 09. 2004Cinky_se_vrací
19. 09. 2004Cinky_se_vrací
19. 09. 2004
Cinky, pod podmínkou, že nám nedáš v nejbližší době záminku Tě opět zablokovat ... a abych nezapomněl, ani tuhle upoutávnku na hlavní stránce nenechám. Upoutávky na založení nového klubu se běžně nacházejí v kategorii "Ostatní" ... :o)