Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seO životě
01. 10. 2004
4
0
4068
Autor
ielele_
Sedí smrtka na stromě,
mlsně hází očima.
Vylezu-li, je po mně.
To nám ten den začíná...
Opět díky, konečně jsem se trefila do kategorie!:-) A navíc vydařeně, to mě nadmíru těší.
Mě to taky těší. A ty "výhrady" u dalších věcí si neberte, já myslím, že je lepší, když napíšu upřímně, co si o té věci myslím, než kdybych po Vás vrhal nějaké ty... řekněme lichometky? ;-))
No to bych řekla:-) Výhrady u dalších věcí si beru, ale v dobrém, jsem ráda, že slyším (čtu) pravdivý názor, ale to víte, ne?:-)
To je báječné, opět děkuji:-) Už jsem tu dlouho nebyla, ale včera mě "nakopl" velice hezký večer v kabaretu, tak jsem sem zase šoupla nějaké hovadinky:-)
To je báječné, opět děkuji:-) Už jsem tu dlouho nebyla, ale včera mě "nakopl" velice hezký večer v kabaretu, tak jsem sem zase šoupla nějaké hovadinky:-)
Když jsme u těch volovin...včera jsem byl na koncertě Trabandů a když jsem jel šalinou dom, splodil jsem tohle:
Srazili jsme včera autem cyklistu
nadával a mumlal něco o Kristu
přidal pár slov o panence Marii
prý mu hubu v nemocnici zašijí
:-)))
Tys byl na Trabandu? a šalinó? Oni byli v Brně? No to snad ne?Já chci taky...!!!
Včera na Alterně. Říkali, že budou na konci listopadu na Musilce. Jo, jo...není nad Traband...hou, hou samá voda, nepřihořívá...:-)))
to se mi snad zdá...dík za informaci, konec listopadu si poznamenám...na Traband musím..."kdysi a kdesi...na širém moři..."
Tak jo, tak se tam uvidíme!:-) Ačkoliv nebudeme vědět, že se vidíme...ale v tom bude ta legrace!:-)))