Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seto Cirilla Fiona Elen Riannon
02. 10. 2004
7
0
5983
Autor
Madlen
Struny loutny prsty hladí
… útes…
tichý nápěv
pohled hadí
… racek …
mandlovýma očima
… příboj …
zaklíná
smutný
bezradný
sám
hlavu k skalám točí
jak utéct ?
k a m ?
za posledním tónem
skočí
Madlen: To není pravda ty si dala první když si napsala tohle dílko..:-))
Madlen: výborně sem ráda, že ty seš ráda...:-) to mě vždycky potěší..že někdo jinej je rád, kvůli mě..
Tak to sme opět dvě ... No, ale zásluha, dá-li se to tak říct, patří v první řadě stejně Tobě, protože Tys mi dala záminku k tomu se těšit :o)
Mila_cik :: To víš, že je ... když mě někdo pochvalí, tak sem vždycky moc ráda :o)
Jo tak to sme dvě..schválně, ktreá to první vzdá jo..:-))
bude sranda..LOL
Nóó ... tak jedem od začátku :o)
Děkuju Ti mockrát za pozitivní kritiku, moc mě potěšila :o)
Mila_cik, Krásnoočko, Eilil, gwiber, vesuvanka :: ¨Vy všichni máte mé veliké a radostné poděkování :o)
jestli první verš existuje proto aby se člověk mohl snadněji vyzvracet nebo jestli existuje proto aby plnil jiný účel?
Krásnoočko
03. 10. 2004
ty prostředky někomu mohou přijít stimulující... (viz ch.)
ale mě v zásadě zachránil konec
jediné, co oceňuji, je pointa a jakž takž grafika, ale jinak se mi to zdá takové krkolomně kostrbaté a ne moc čitelné
Mohu vědět, jak jsi to myslel ? A neříkej mi, tak jak jsem to napsal ...