Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCo se koupit nedá!
02. 10. 2004
4
0
2002
Autor
Vlastina1971
Co se koupit nedá!
Co se koupit nedá?
asi se teď ptáte
Třeba úsměv,když se usmíváte.
Nebo také něha
které mnoho není
City často smutně mizi v zapomnění.
Dále třeba láska
málo světem chodí
bez ní by i básník marně plýtval slovy
Vlastina1971
15. 04. 2006
Ahoj Vlastino. Jsem rád, že si mi zkritizovala má díla, ale trochu jsis spletla pojem kritika. Jedna věc je zkritizovat a druhá urazit. A to si právě udělala. Kdyby si podala nějaký lepší rozbor, byl bych radši. Pročítal jsem si tvé díla. Chci s tebou podělit o dojmy. Jsï prostě jeden z mnoha autorů ,,růžových peříček". Ty já nerespektuji. Popisuješ POUZE estetično a nepřidáváš k němu svůj osobní pohled a názor. Pouze se vezeš na naivních křídlech lásky a myslíš jak je to krásné. A ono ne. Je to kničemu. Absolutně to neobohatí, když nepřidáš žádný názor. Tomu já se vyhýbám. Možná ti má tvorba připadá jako blud, chápu to. Jestli ti něco řiká směr surrealismus tak to ale pochopíš, nebo bys měla. Proto tvojí kritiku neberu vážně. Ale server je od toho, abysme měli šanci takle diskutovat. Proto rád bych znal i tvůj názor.
Vlastina1971
26. 11. 2004
Veršů o lásce je mnoho a mnoho, světem chodí dost, ale je jaksi málo trvanlivá.