Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVelká Čtyřka! / Big Four!
Autor
Slovoslav
Vážené dámy, vážení pánové,
jménem krále a císaře našeho českého popu, mistrů Ghotta a Kanečka, si Vás co nejsrdečněji dovolujeme pozvat na premiéru jedinečné a výjimečné show, která v českých zemích (a nejen zde) nemá obdoby.
Jednotlivá představení budou odehrána zásadně v níže uvedeném pořadí a vstupenky, které si již od dnešního večera můžete zarezervovat, budou distribuovány výhradně v balíčcích na všechny muzikály najednou. Jedině tak si bude moci náročný muzikálový divák jako Vy vychutnat tyto perly fantazie, odvážného a dynamického pojetí i detailní choreografie spojené v jednom famózním celku.
Tématem čtyř propojených muzikálů, jejichž výsledná délka by neměla překročit 48 hodin (počítaje v to 4 zhruba dvouminutové přestávky a nepočítaje ovace, děkovačky a přídavky), bude průběh sexuálního života muže počínaje divou a nezkrotnou pubertou jinošskou
a konče trýznivými vzpomínkami stárnoucího alkoholika.
Jak jste si jistě ráčili povšimnout, naše muzikálová pospolitost aspiruje na zábavní mety nejvyšší; žánrová různorodost a široké, pro tento účel speciálně zkonstruované rotačně-vibrační sedačky-lehačky, Vás rozhodně neponechají chladnými. Budete oslněni nejen výjimečným pojetím, početím, originální koncepcí, antikoncepcí a megabigultragigakoncepcí, ale také novým nasvícením scén využívajícím xenonových světlometů nové generace v kombinaci s klasickými benátskými zrcadly.
Slavnostně Vám představujeme muzikál
Velká čtyřka! / Big Four!
1. Onáda
2. Chlípníci
3. Hříšný kanec
4. Starci na chmelu
Osoby a obsazení:
Varel Ghott, Tomáš Přísavka, Sámer Kryssa, Julián Zábořovský, Petr Animruk, Petr Kokotvald se svým Mumubandem, Ilona Piczáková a další celebrity spolu se sbory náhodných VIP kolemjdoucích.
Hudbu složili členové hudební sekce Čeští Nesmrtelní Michal David a Dalibor Janda pod taktovkou (omlouváme se, samozřejmě pod ocelovou rákoskou typu Král Železný) Františka Kanečka.
Nad Velkou čtyřkou převzal patronaci pionýr, svazák, kádr, strojvůdce, ministr, předpremiér a nyní premiér české vlády Branislav Boss.
Děkujeme za pozornost. Užijte si naši velkolepou show
a pamatujte: Velká čtyřka – hvězda zítřka!
Vlivová agentura Ústobřit, b. j. o.
(bez jakéhokoli omezení)
Pekelná ulice, Hrůzomlaty u Děsova