Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVEČER BOŹENY NÉMCOVÉ
Autor
Mabi
Večer se koná ve čtvrtek 14.10.2004 v 19 hodin v klubu Souterrain (www.souterrain.cz) Bělehradská 82, Praha 2, kdy se v programu o Boženě Němcové diváci jednak dozví něco navíc o životní dráze a údělu této výjimečné ženy z pera Martiny Bittnerové, ale také nebudou chybět ani ukázky z její poezie, jíž vlastně do literatury vstupovala a rovněž citace z její soukromé korespondence v podání stálého spolupracovníka sdružení Libora Ulovce.
Odkaz osobnosti Boženy Němcové v dílech J. Seiferta a F. Halase představí Lucie Jankovská.
V druhé části pořadu se diváci seznámí ve „dvacetiminutovce se současnou poezií“ s poetickou tvorbou Jany Rubešové a Jindřicha Valenty.
Celý program pak završí moderovaná diskuse na témata týkající se přímo Boženy Němcové, přičemž tak budou návštěvníci moci otevřeně sdělit své názory a rovněž se i zeptat na to, co třeba v pořadu nezaznělo a co by se přesto chtěli dozvědět.
Festival bude mít samozřejmě i svou hudební složku, kterou v tomto prvním případě zajistí pražský písničkář Zbyněk Zeman.