Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sečaj o páté
16. 10. 2000
0
0
2433
Autor
Merlin
piju čaj
prý jasmínový
v jedné nejmenované
pražské čajovně
vždycky jsem si myslela
že jasmínový čaj
mám moc ráda
... já věděla, že tem prolog jsem měla napsat ...
Jasmínový čaj mám moc ráda; ale ten, co jsem pila v oné čajovně, byl prostě ... no hnusný. Je to prostě kritika konkrétní, špatně uvařené konvičky čaje. To je vše. Je to o tom, že mi v tu chvíli bylo moc líto, že jsem si ho neudělala sama.
.. asi tě někdo přemluvil .. nebo chtěl pomoci změnit tvůj pohled na čajovny .. přeju, aby bylo i nějaké příště .. a ta básnička ? .. ta se mi znovu moc líbí !!
čaj o páté
Jediné co mě u toho napadá, je že děláme spousta věcí z nichž se opakováním stane tradice, která je nám jako železná košile až nakonec nevíme proč to vlastně děláme. Nicméně to není moc z obsahu poznat. Takže asi otázka: O čem to je?
Po přečtení jsem si položil otázku o co vlastně jde. Napsat že je to o ničem nemůžu, protože mě to nutí na něco vzpomínat - nevím však na co (že by nostalogie ?
P.s: jasmínový čaj nepiju :-)