Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNeděle
06. 11. 2004
3
0
2856
Autor
Jajoch
Tvrdilas, že je neděle
nad námi zářil úplněk
okolo padal sníh
v západu slunce rudý
jako tvoje rty
jako první krev
A do těch padajících krvavých kapek
jsi šeptala, že dál už nemůžeš
Do noci vyli
šedí andělé
Jéééé! To jsem rád, že ses zase jednou objevila! Chtěl jsem se podívat na Tvoji tvorbu...ale nějak jsem neměl čas něco psát, jen jsem to tak prolítl...tak děkuju, že sis vzpomněla...:-)))
No, já mám občas dost frmol, tak tu taky tak lítám a lítám..... :o)) Taky dík!
Pchá! Myslet si můžeš!:-) Budu diplomatickej - řekněme, že na Tvé zásluhy mám jiný názor...:-)
Dobře...zkusím - speciálně pro Tebe - napsat něco takovýho podobnýho...;-)
Do oblíbených? Uuufff...to by mě nenapadlo... To si teda myslím, že jsem napsal i lepší věci...
Tohle je ale o necem jeste horsim!Je to parada...=) (mas za ni u me dalsi plus-at chces nebo ne a navic si ji dam do oblibenych=))).
Oprava: Na nedělní!:-) Může být něco tragičtějšího, než nedělní večer, kdy víš, že další den musíš vstávat a přijdee škola a další šedivej tejden plnej písemek, profesorů a hlavně, hlavně ranního vstávání!!!:-)