Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seO labuti
11. 11. 2004
0
0
1424
Autor
Artemis
O labuti
Baletní šíje -já stále jěště
v zrcadle času hrdá z profilu
a poprchává mi na kotníky
nad kaluží mých omylů
Rozverné stříbro aristokratů
do kosmu hloubí ticho vteřin
Tisíce kočičích tlapek v oknech
stovky prachových peřin
Lednově studí pak hluše praská
kra břehům věrná do noci taje
ze zbytků tepla uhnilé slámy
pod kořeny až po okraje
Je na bíledni slavnostně slevit
z cest tam a zpátky z delších tras
když kolemjdoucí má prázdné ruce
na cestě domů domů zas...
písmenková
12. 01. 2005
Zlej bych .... bych byl, kdybych byl býval bil... :) Probereme to při mailování...
Děkuju za názor,je to zajímavé,to krabacení,jen nevím,jak to narovnat..Škoda,že se člověk jen těžko dívá na své výtvory objektivně,možná by leccos předělal...:)
Jaképak asi jsou ty oči, v nichž bych mohla povyrůst...A ano,ráda bych pravdu,inklinuju spíše k záporným kritikám.Ne,že bych neměla radost z té kladné,ale je radost a radost,tak jako pravda a pravda...Uměrná k tomu,co asi váží.Takže klidně buď i zlej.Budu psát dál,protože musím...
...takové nemastné neslané...a krabatí se ti rytmus...tzn.že ti ty verše do sebe nějak nezapadají...ale líbí se mi spojení - kaluže omylů - ...a poslední verš...ten se ti opravdu povedl...
Je nabíledni (pěti) psáti ódu na rozverné stříbro aristokratů. Asi tak... Řekni, chceš slyšet pravdu, anebo pravdu? Vyber si. Zde se pohybují spousty pseudoumělců, kteří si nepřipustí jinou kritiku, než kladnou. Pokud mohu napsat sám za sebe, tak mám rád záporné kritiky, protože jedině díky nim mohu literárně růst. Chceš povyrůst alespoň v mých očích?